woensdag 4 januari 2012

Januari ...........

Laat ik eerst beginnen met jullie een heel goed en mooi 2012 toe te wensen.
Dat dromen uit mogen komen, wensen in vervulling mogen gaan.. vriendschappen verdiept mogen worden...kortom een fijn jaar...!
Zelf heb ik geen goede voornemens gemaakt, maar door te gaan op de weg die ik al had ingeslagen.....zijn wie ik ben.. met een goed gevoel de dag beginnen en daar waar mogelijk is genieten..!!
Eerst maar eens beginnen met plannen maken.
Plannen voor de zomervakantie.. de kids gaan dit jaar alle 3 weer mee dus het moet iets worden waar iedereen plezier heeft..
Ergens in Frankrijk......Althans dat is mijn wens.... Dus heb je en suggestie.
Camping..in Frankrijk met kids in de leeftijd van 19-16-12 jaar .. ik hoor het graag.

En verder komt het zoals het komt... ook dit vreselijke weer buiten.. ben net al weer behoorlijk nat geregend, bah.. ik vind het niks dit weer.
Ben er helemaal vervelend van.. Het levert bij mij geen inspiratie op.

Zoals bij bijna iedereen van jullie is de kerstboom verdwenen, is de boel opgeruimd.. En eigenlijk is het een beetje leeg in huis.
Vanmiddag maar eens kijken of ik iets gezelligs kan halen, bolletjes of een gezellige bos bloemen.
Vandaag lekker een dagje vrij en morgen een half dagje werken...zo zoetjes aan pakken we de draad weer op.
Vanaf volgende week is alles weer normaal, kinderen naar school, dan komen we weer in het normale ritme, ik vind het ook wel weer goed.

Fijne week allemaal..

Liefs Hetty


18 opmerkingen:

ria zei

Ik wens jou en je gezin ook alle goeds,geluk en gezondheid toe voor 2012.Hier ist gelukkig de hele dag al droog,maar t waait stevig (zoals overal denk ik).Maar genieten doe ik hoor,lekker binnen!!
Lieve groet Ria

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

tja kerst is zomaar weer voorbij he ...en dan kan het normale leventje weer beginnen .... hier is het weer even droog en het zonnetje schijnt op me raam binnen lijkt het wel voorjaar ...ook ik ben maar even bolletjes gaan halen bij ah ...fleurt de boel weer wat op ...fijne dag vandaag lieve groet rosita

lia zei

Ik vind het gewone ritme altijd wel heel erg lekker hoor. Nu zit het er nog een beetje tussenin.
En ik wens jou ook alle goeds voor 2012, en voornemens heb ik nooit. Lekker doorleven, net wat jij zegt.

Fijne week nog
Liefs Lia

oma leentje zei

Van hier ook de beste wensen. Ik vind dit altijd zo'n hang weekje zo'n tussen in week . Volgende week komt gelukkig weer alles op gang. Over camping in Frankrijk ... onze kinderen waren afgelopen zomer op camping.Les ormes ik weet niet of dat wat is voor jullie..... http://campinglesormes.com Toen onze kinderen nog mee gingen vonden we La Plage Fleurie ook super Wel heel ander soort camping dan Ormes..... veel plezier met uitzoeken......

Corine zei

Oh wat een heerlijkheid dat je deze week nog wat vrije tijd zelf in kunt vullen!! Ik ben al weer volop(en zelfs extra) aan het werk, en geen puf om verder iets te doen, zelfs niet rommelen in huis.. Komt ook door het sombere weer, januari...een vreselijke maand ;(
Groeten, Corine(THUIS)

detuinkamer zei

Hoi Hetty,

Jij ook een inspirerend 2012.
Frankrijk heerlijk kan me er nu al op verheugen.
Camping in de Jura Camping Le Fayolan Clairvaux-les-lacs, is ook vlak in de beurt super brocante markt 2x in het jaar.
En Lac de Sainte croix in de provence. allebei leuk voor kids

Home and Lifestyle zei

Ook voor jou en je gezin een sprankelend en gezond 2012 gewenst Hetty, vol liefde, vriendschap en geluk!

Al vind ik een pak sneeuw ook altijd erg mooi, bij mij begint het toch al weer een beetje te kriebelen richting voorjaar hoor...heerlijk buiten in het zonnetje zitten, daar kan ik echt naar verlangen! Maar de komende dagen staat er storm op het programma!

Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

Ans zei

Ook jij een goed en gezond 2012 toegewenst.

Ja,een beetje kaal en leeg is het zeker,als de kerstboom en andere versierselen weg zijn.

Leuk,dat de kids nog allemaal mee willen op vakantie.
Ja,dan moet er inderdaad een stek gevonden worden,waar ze iets aan hebben.


Groetjes Ans

Nicole zei

Ook voor jou en je gezin de beste wensen voor het nieuwe jaar! Ook hier vreselijk weer, bah! Met dit donker weer kun je nog niet fatsoenlijk foto's maken....verder hier ook erg rustig(=niet vol) in huis.
Fijne avond!
Nicole

BROCANTERIE DERDIJK zei

Ook jou wens ik een heel goed jaar toe! Inderdaad,..het is ook wel lekker dat het normale leven weer een beetje begint...ook ik kan daar wel weer van genieten.
Nog een fijne avond!

Groetjes,
Esther

It's me zei

Ik wens je een goed jaar hoor met goede gezondheid...geniet van het leven....liefs van mij...xxx...

Miranda zei

Ik wens jou en je gezin voor dit nieuwe jaar veel geluk, gezondheid en liefde toe! Het weer is inderdaad niks, toch maar proberen om het binnen extra gezellig te maken.

Groeten, Miranda

Jacqueline @ HOME zei

My dear friend Hetty,
Many, many thanks for all of your support throughout 2011.
Wishing you and your family a happy, healthy and peaceful New Year filled with magical moments, love and lots of fun.
Sent with love from my family to yours. XXXX

La Maison en Wonderboom zei

Een gelukkig Nieuwjaar Hetty, en als je tevreden terug kijkt in december is dat gelukt.

Als de kerstboom weer weg is geeft het mij altijd een lekker gevoel, maar ik haal dan wel snel wat voorjaars bloeiers.

De dagen gaan alweer ,,lengen,, en daar kan ik echt vrolijk van worden.

En een leuke camping? ik weet er genoeg in Frankrijk, maar ik denk niet dat jullie kids ze ook leuk vinden.

Liefs
Hermine

Judith zei

Wat is het toch een beauty, dat vitrinekastje van je! Voor jullie ook de beste wensen... en veel voorpret met het kiezen van jullie vakantiebestemming (wij zijn er ook al ingedoken!). Groetjes XXX

De sfeer van ..... zei

Wauw, net wat Judith schrijft, wat een prachtig vitrinekastje! Ik wens jou ook een fijn 2012. Voornemens heb ik ook niet gemaakt dit jaar. En heerlijk hé om al te mijmeren waar de vakantie heen zal gaan dit jaar. Geniet van de voorbereiding.

Groetjes van Petra

Jansepans zei

Hetty, ook jij en je gezin de aller beste wensen voor 2012 toegewenst! Nu met dit gure weer geniet ik extra van je posten. Liefs Janneke

Het lijstje van brocante zei

Hallo Hetty,
Voor jou ook al het goede voor 2012...wat een mooie foto weer...ik was al groot fan van je website & blog...maar ben nu zelf ook een blog begonnen met "Het lijstje van brocante"....misschien vind je het leuk om ook een kijkje te nemen in mijn wereld.
Met lieve groetjes,
Silvia