dinsdag 31 januari 2012

Schoemaker blijf bij je leest.....

Mooie schoenleesten, ik heb er een aantal in huis.. hier een gezellig groepje op de ronde tafel.



Deze mooie leest is voor een hakschoen,.. vorig jaar vond mijn broer deze op een brocantemarktje in de Dordogne.. zo leuk en lief als mensen aan je denken bij het zien van dit soort spulletjes..
Ze kochten het voor me en nu staat het bij mij te pronken...!


Deze kleintjes kreeg ik van een lieve vriendin...
Ze zijn zo schattig,..en er is altijd wel een leuk plekje voor te vinden.
Helemaal zo saampjes met de anderen een mooi stilleven.

En nu ga ik maar eens zorgen dat ik richting mijn werk kom..... het is zo koud buiten dus ik blijf het liefst binnen...Maar goed de plicht roept..!

Fijne dag
Lieve groetjes Hetty

26 opmerkingen:

Miss M zei

Mooi die malletjes, of hoe je die ook noemt. Helemaal omdat ze een geschiedenis hebben! Die hakleest springt er in ieder geval uit, want ik zie ze niet vaak!
Hop, hop, hop, naar het werk! Het is inderdaad koud. Mijn benen warmen nu lekker op, nadat ik de kinderen naar school heb gebracht, brrr!

Liefs, Marjolijn ♥

Het lijstje van brocante zei

Ze zijn prachtig met een verleden,daar hou ik van.
Met lieve groetjes,
Silvia

English style zei

Dit blijft mooi he, heb ze ook op verschillende plekken staan.
ze zijn allemaal verschillend van vorm, patina, met of zonder tekst enz.. dat maakt ze zo prachtig
groetjes Yvon

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

prachtig zijn ze vooral met die hak ...werkse lieve groet rosita

ria zei

Geweldig!Heel mooi zijn ze..Ik heb er geen,maar als ik ze zo zie ...
Werk ze vandaag!
Lieve groet Ria

Susan zei

Wat leuk zo bijelkaar!!

Gr. Susan.

Margot zei

Een paar apart...maar zooo leuk.
Warme groetjes, Margot

Haikey zei

Ziet er leuk uit zo bij elkaar!

werk ze vandaag!

groetjes, Haikey

BROCANTERIE DERDIJK zei

Ik vind vooral die kleine erg mooi, maar zo als een gezellig groepje is het helemaal een prachtig plaatje!

Groetjes,
Esther

oale zei

Mooi hè en dan zo die dadeltakken erbij, daar hou ik van. Heb zelf ook het hele huis vol liggen. Groetjes

All Seasons zei

En toch is het heerlijk weer buiten, Hetty. Erg koud, maar dat zonnetje maakt het zo vriendelijk buiten. Maar kleed je goed warm aan..
Wat een mooie leest voor dat hakschoentje, zo zie je ze niet vaak. En helemaal leuk als iemand dat voor je mee brengt!

Lieve groet,
Patricia

Home and Lifestyle zei

Mooie stelletjes hoor Hetty! Hier staan er ook een paar in de kamer, ik blijf er van genieten. Het exemplaar met hak is wel bijzonder, zo'n leest had ik nog nooit gezien!

Lieve groetjes, Ingrid

Els zei

De leest voor een hakschoen vind ik het mooist! Wat lief dat je broer die voor jou meegebracht heeft...
Fijne middag liefs Els

Thuis bij Tjits zei

mooie stillevens zijn het met een verhaal.. daar hou ik van!

lieve groetjes, Tjits

Met Brocant Label zei

Oh wat zijn ze mooi, die laarzen mallen vind ik ook heel mooi. Ik heb er zelf ook 3 paar met ook van die kindermaatjes. Dan staan ze hier en dan weer daar. Dus jouw post vind ik erg genieten hoor.

Lieve groet,
Yvonne

Miranda zei

Mooie verzameling en helemaal leuk als er mensen zijn die bij zulke mooie spullen aan je denken.

Groeten, Miranda

Jacqueline @ HOME zei

Dear Hetty,
I love your shoe forms....actually, I love everything that you have !!
Your brother was so kind to get the ones from the Dordogne and the little childrens ones from your friend are so sweet.
It's a lovely collection and thanks for showing them to us.
Keep warm Hetty.....it's very cold here too. XXXX

Maaike ♥ brocante en theetuin ♥ zei

Wat een prachtige plaatjes! Ze kleuren mooi bij de dadeltak!

Groeten Maaike

Ans zei

Wat zijn ze mooi,Hetty.
En zeker,als je ze zo mooi neerzet,zoals jij hebt gedaan.

Groetjes Ans

Judith zei

Ze blijven mooi, die mallen!
Fijne avond X

Home fourteen zei

Leuk dat je broer zo aan je denkt, het is een mooie verzameling geworden! Gr. JAC......

Home fourteen zei

Leuk dat je broer zo aan je denkt, een mooie verzameling zo! Gr. JAC.....

It's me zei

Helemaal leuk zijn ze !!..ik ben ook nog steeds zo blij met jouw zwarte !!..zo mooi...liefs van mij....xxx..

Corine(THUIS) zei

Hier ook meerdere mallen.. ach ja met een schoenentic is dit een logische vervolg hè?!
Leuk dat je broer zelfs met je meedenkt :))

Jeanette zei

Zo mooi dit soort schoenmallen, bij mij in het dorp zit een schoenmaker en iedere keer als ik daar binnenkom dan zie ik 1 lange rij met schoenmallen. Nou wil het toeval dat mijn laarzen bij hem liggen, ik ga nu maar eens vragen of hij er niet 1 paar (of meer) wil verkopen.

Groet,
Jeanette

Jansepans zei

Leuk zeg bij elke mal een bepaalde geschiedenis: je broer, je vriendin enz... Veilig en wel op je werk gekomen? Liefs Janneke