zaterdag 21 januari 2012

Verzoek

Lieve mensen..

Ik weet het dit heeft niets met wonen...mooie brocante of wat dan ook te maken.. het is gewoon een verzoek..
Bas zijn team is genomineerd voor de Apeldoornse publieksprijs
Willen jullie mee helpen om het team van Bas op de 1e plaats te krijgen..

Klik hier om te stemmen
En stem dan op
Handbalteam A1 van Univé/Achilles

Des te meer stemmen des te meer kans....
Alvast dank...ook namens Bas..
8 februari is de bekendmaking, ik laat het jullie weten...!!!

Groetjes Hetty

15 opmerkingen:

Susan zei

Mijn stem heeft ie hoor!

Gr. Susan en succes!!

Annelies zei

Gestemd! Veel succes!
fijn weekend verder.
liefs, Annelies

Geke zei

Done, succes!
Groetjes,
Geke

ria zei

...en nog een binnen.
Fijn weekend en lieve groet Ria

G-style zei

Meid ik heb gestemd hoor ....succes !

en een fijn weekend natuurlijk !

groetjes Gea

lia zei

Tuurlijk....
Fijn weekend

Corine zei

ja hoor, gestemd! Maar wat kunnen ze (behalve de eer) winnen??

Musje zei

Ja ik heb ook gestemd en succes Bas. Fijn weekend,lieve groet Musje.

Musje zei

Oeps weet nou niet of mijn reactie is goed gegaan,want mijn man zat te kletsen tegen mij haha,maar ik heb gestemd en succes Bas,fijn weekend,lieve groet Musje.

Home and Lifestyle zei

Een stem in de nacht telt hoop ik dubbel! Veel succes!

Lieve groet, Ingrid

Ger zei

Toi,toi,toi!!!

Bas en team jullie hebben mijn stem binnen.

Suc6

Fijne zondag, Hetty!!!

Ger

Diny zei

Diny.

Bingo.

Pieternel zei

Done....

Stem groetjes Pieternel

Nicole zei

Ja heb al gestemd! Succes ermee!
Nicole

Miranda zei

Weer een stem en nu maar duimen dat ze winnen...

Fijne dag!