zaterdag 14 januari 2012

Zaterdag..

Vandaag van alles en nog wat gedaan.. maar vanmorgen ook heel gezellig een bezoekje gehad van Judith even snel bijgekletst,.. ze was op brocanteroute en maakte even een tussenstop bij mij...
Veel tijd om te kletsen was er dus niet, maar het was wel leuk en gezellig. Eigenlijk zien we elkaar te weinig, maar België is ook zoooo ver weg..;-)

Een vrije zaterdag is zo om, er is altijd van alles te doen..!
Maar ik vind het heerlijk het lummelen bij huis.
Vanmiddag bezig geweest met de website aan de linkerkant loopt er nu een bandje "slideshow" het is de bedoeling dat hier foto's komen van de laatst geplaatste artikelen. Voor nu heb ik hem even gevuld met mooie foto's.
Ook heb ik weer een nieuwsbrief gemaakt.
Ik vind het leuk om er mee bezig te zijn en daar waar nodig krijg ik hulp.
Maar ik vind het erg leuk om het zelf te doen.

Vanavond kijken naar de handbalwedstrijd van de Heren1, onze oudste speelt vanavond mee. Morgen een thuis wedstrijd met zijn eigen team, ook dan zitten we weer op de tribune.
We vinden het leuk om te kijken dus het is geen straf.

De zaterdag is weer om voor je het weet...!
Volgende week een drukke week van het werk.. lekker bezig..!!
Ik heb weer een aantal leuke avonden mogen organiseren.

Fijne week allemaal.
Liefs Hetty

18 opmerkingen:

Karin zei

Zo te horen een fijnn weekend. geniet ervan!

lia zei

Het ziet er allemaal heel professioneel uit.
Goed gedaan meissie...

Fijn weekend
Liefs Lia

Candylei zei

Love the white dishes with wood tray!

It's me zei

Geniet van een heerlijk weekend meis...ik ga even in je shoppie kijken...liefs ...xxx...

Home and Lifestyle zei

Gezellig dat Judith even langs is geweest...wel jammer dat jullie zo ver bij elkaar vandaan wonen!!

Hier staan de zaterdagen ook vaak in het teken van sport, wij vinden het ook altijd erg leuk om naar de wedstrijden van de meiden te kijken!

Nog een fijn weekend Hetty! Lieve groet, Ingrid

Ans zei

Je site ziet er erg mooi uit.
Mijn complimenten.

Nog een fijne zondag
Groetjes Ans

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Je site ziet er geweldig uit hoor
en wat een mooie spullen heb je!

Fijne zondag!

Lieve groet,

Loes

Pieternel zei

Goedemorgen Hetty,

Jammer dat het weekend niet nog een dag langer is. Maar ik denk dat we hem dan ook nog steeds te kort vinden. Het ziet er weer top uit allemaal. Succes met de wedstrijd en NIET te hard juichen.

Yes groetjes Pieternel

hemelswitwonenmetbrocante zei

Hoi Hetty,
Mooie sfeerfoto met dat oude tafeltje en lijst erboven met allerlei oude teksten. Dat soort weekenden hebben wij ook gehad, drie sportende jongens met wedstrijden in het weekend. Dan is zo'n weekend snel voorbij inderdaad.
Groetjes,
bertha

Yvonne zei

Leuk ! de link van Ariadne at Home.Ik ontdekte het gisteren pas.

Verder zijn je foto's weer TOP !
Altijd leuk om te zien.

Gr Yvonne

Miranda zei

Mooie sfeervolle foto's! Een fijne week toegewenst met drukke, maar zeker ook leuke bezigheden.

Fijne avond. Groeten, Miranda

BROCANTERIE DERDIJK zei

Je weekend-invulling klinkt heerlijk. Wat een prachtig rek heb je daar met die twee mooi terrines erop.
Een fijne avond nog,

Groetjes,
Esther

Nicole zei

Oh Hetty,
wat was je vlijtig!
Goed gedaan! Maar inderdaad heerlijk zo´n zaterdag!
Op naar de volgende week...
Lg,
Nicole

Madelief zei

Hoi Hetty,

Ik ga zo een kijkje nemen op je site. Een gezellige nieuwe week!

Madelief x

puur wit zei

druk druk druk maar beter zo dan anders
het ziet er heel mooi uit
gr sandra

Petra zei

Klinkt als een heerlijke dag met een voldaan gevoel :-)

Groetjes van Petra

Judith zei

Ik ga je vandaag nog proberen te mailen meis:-) X Juth

Jansepans zei

En ja, op het moment dat ik dit schrijf, is de zaterdag al lang en breed voorbij. Ik wil je succes wensen deze drukke week. Mooi plaatje onderaan je post, prachtig! Ik ga zo gelijk even op je website kijken Hetty. Liefs Janneke