woensdag 22 februari 2012

Nieuwsbrief februari 2012


Het werd weer eens tijd voor een nieuwsbrief.. 2012 is al weer een aantal weken onderweg..
Vanmorgen hoorde ik op het nieuws dat de meteorologische lente begint op 1 maart..heerlijk ik kan niet wachten.
Dan begint het weer echt te kriebelen om op zoek te gaan naar leuke marktjes vol met mooie brocante...
Onze eerste reis staat al gepland rond eind april, maar er zal nog genoeg bij komen...!

De website heeft een kleine metamorfose ondergaan, en verder heb ik een aantal leuke nieuwe artikelen geplaatst.
Dus neem gerust een kijkje, wie weet kan ik je blij maken met een mooi brocante item.
Verder wil ik iedereen bedanken voor de leuke, spontane reacties die ik op de website krijg...... dit motiveert om door te gaan.

Mochten er vragen zijn dan hoor ik die graag, voor nu veel kijk plezier.

Met vriendelijke groet Hetty
Faire-un-songe.nl klik hier om naar de site te gaan.

16 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Wat een heerlijk idee dat je begin april op pad mag!! Ik ga meteen even een kijkje nemen op je site!

Een fijne dag!! Liefs, Ingrid

Modern Country zei

I am also longing for spring, and luckily it soon will be here !!

Fijne dag Hetty !

~ Aina ~

lia zei

Voor allerlei dingen breekt er weer een mooie tijd aan.

Liefs

De Lorelei Brocante. zei

Hoi Hetty,
Natuurlijk even gekeken in je mooie webwinkel,mag ik iets zeggen ??
Eerlijk ??.......ik vond het andere mooier en niet verkeerd bedoeld hoor Hetty maar de foto,s komen niet mooi uit in het witte geheel.
Vind je het erg dat ik het zo zeg ? ik hoop het niet hoor want zo bedoel ik het niet hé, mischien kun je er wel iets mee.

lieve groet
Dicky Marie

Corine(THUIS) zei

Hoi Hetty, ik zag van de week al dat je webwinkel wat geüpdatet was, mooi de tekst zo gecentreerd!
Heerlijk vooruitzicht dat mét de lente de brocantemarkten weer in zicht komen :))

English style zei

Heerlijk straks weer al die brocante marktjes in de buitenlucht !
kan haast niet wachten tot het weer zo ver is :)

Fijne zonnige dag !
Groetjes Yvon

De Lorelei Brocante. zei

Hoi Hetty,
Nou begrijp ik het wel hoor, ik dacht nog dit is niet helemaal Hetty maar dat komt dus nog.
Ja soms gaat dat zo en heb je daar geen keuze in hé
Nu heerlijk op naar het voorjaar en de marktjes Hetty en weer lekker buiten zijn

groetjes
Dicky Marie

Met Brocant Label zei

O ja ik kijk er ook zo naar uit. Het is vandaag ook al zo lekker met het zonnetje erbij. Ik ga nu even zwijmelen in je webwinkel.

Lieve groet,
Yvonne

BROCANTERIE DERDIJK zei

Wat een heerlijke vooruitzichten,..ook ik verlang enorm naar het voorjaar dus ik herken het wel!

Groetjes,
Esther

Miranda zei

De metamorfose van je website is goed gelukt; mooi geworden!

Lente... een heerlijk vooruitzicht en ook ik kijk uit naar de marktjes die daar bij horen ;)

Fijne avond. Groeten, Miranda

Thuis bij Tjits zei

wat heerlijk hè dat de lente er weer aan komt.. een nieuw seizoen.. nieuwe energie!
en leuk dat de brocantemarkten ook weer beginnen!

lieve groet van Tjits

Nicole zei

Ja heerlijk! 1 maart al? dat is niet meer lang! Vind het nu al zo heerlijk als het zonnetje schijnt, dan wil je het liefst de deuren opengooien...
Fijne avond wenst,
Nicole

Home fourteen zei

Ik moet zeggen, mooie website, overzichtelijk en hele leuke brocante staat er op. Heerlijk vooruitzicht. Gr. Jac...

oale zei

Prachtige spulletjes heb je te koop. Ga er vast heel vaak kijken!

Judith zei

Ja, maak me maar lekker met die markten... voor mij helaas geen markten dit voorjaar (alweer niet... grrr).
Ik had al een kijkje genomen op je website en er staan weer leuke spulletjes op! Succes!!!

Groetjes Judith

Anneke zei

joepie, de lente komt er aan en dan weer heerlijk struinen op brocante markten.
ik ga meteen even in je winkel kijken.
fijne zondag en groetjes