donderdag 16 februari 2012

Ongeveer anderhalf jaar geleden kochten we een andere bank.... en vanaf dag 1 dat de bank in huis stond wist ik het al.. dit is geen blijvertje...Niet echt mijn ding...!
Maar ja ik woon hier niet alleen, en de anderen in huis vonden het helemaal geweldig.
Heerlijk lang uit voor de TV...!!
Dus ja... ik moest het er maar mee doen.
Maar goed jullie kennen me nog niet.. of misschien toch wel.. zo heel voorzichtig aan begon ik mijn onvrede over de bank te uiten...!
En zo heel zachtjes aan, nadat ik het al even in de week gezet had.. te zoeken naar andere banken.
Want ja ik zou geen Hetty heten, als er niet zo komen wat ik bedacht had.. ;-)
Tot ik op dag tegen vik zei..........die bank die gaat op Marktplaats....ik ben er klaar mee...!
Jullie snappen het al.. er was enige weerstand,..maar uiteindelijk stond de bank op MP en al snel diende zich een koper aan..
Dus kon ik op zoek naar een andere (ik had natuurlijk al het nodige voorwerk gedaan)

En zo ging op donderdag de oude bank eruit en op vrijdag de nieuwe erin....
Tja je moet het ijzer smeden als het heet is...!

Ben heel blij met het resultaat, rust, ruimte en harmonie.
En de anderen in huis.....ze moesten er even aan wennen, maar vinden het ook mooi.

Uiteindelijk miste er nog 1 zitplaats en om die te creëren hebben we gisteren nog een leuk stoeltje erbij gekocht.


Nu nog even lekker schuiven en de boel resetten.. maar dit voelt in ieder geval veel beter..!


Fijn weekend
Groetjes Hetty

40 opmerkingen:

Corine(THUIS) zei

Haha, het is zover ?!! Wat een verschil zeg, al vond ik die vorige bank niet verkeerd, dit geeft wel veel meer lucht en ruimte..én meer stylingsmogelijkheden :)))
Goed geregeld Hetty!
Fijn weekend, Corine

Anoniem zei

hahaha ja stoeltje staat er ook al tuuuurlijk 'told you so' hou hem maar lekker warm voor zaterdag :-)
xxAngélique

Het lijstje van brocante zei

Ik vind hem prachtig,mooie kleur een geheel met je muur,daar hou ik van.
Met lieve groetjes,
Silvia

All Seasons zei

Ik ga zo eens even terug op je blog zoeken naar wat voor een bank er eerst stond. Maar deze vind ik ook wel waanzinnig mooi.
Wat fijn dat je die andere zo snel hebt kunnen verkopen, zoveel eerder kon deze pracht bank z'n plek innemen.
Geniet van deze geweldig mooie aankoop!!

Lieve groet,
Patricia

ria zei

Mooi!!Maar ben nu wel nieuwsgierig naar de "verbannen" bank...Geniet van je aankoop!!
Lieve groet Ria

Wonen Engelse Stijl zei

Wow, wat een prachtige bank! Plaatje hoor! Gr. Sabine

Home and Lifestyle zei

Vorig jaar oktober had je het er op je blog al over dat de bank nog wel een keer op MP zou belanden, wat dat betreft heb je de rest van het gezin nog wel even de tijd gegeven om aan het idee te wennen :).

Al vond ik de vorige bank ook mooi, deze past beter bij de stijl in je huis!

Hier staan een twee- en een driezits die er van mij ook wel uit mogen, ik denk dat ik maar eens probeer om het idee te lanceren de tweezits er uit te doen en er twee mooie losse stoelen voor terug te kopen. Maar ik denk niet dat ik dat voor juni red...dat zal hier meer tijd nodig hebben!

Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

Met Brocant Label zei

Ha ha ik ken dat wel en nu ben je vast heel blij met de nieuwe want het is een plaatje.

Lieve groet,
Yvonne

lia zei

Heel subtiel zeggen dat de bank eruit gaat hihi....
Maar ik moet zeggen, staat veel beter bij al je spullen. En hij is prachtig om te zien.
Gezellig.....

Liefs Lia

Anita zei

Ziet er geweldig uit. Goede keus. Heerlijk die rust. Warme groet Anita

Maaike ♥ brocante en theetuin ♥ zei

Haha, met een beetje overtuigingskracht!
De nieuwe bank staat prachtig!

Groeten Maaike

Lina zei

Ik wist het.......;-)

kienkele zei

Tja, je zult maar niet gelukkig zijn met zo'n bank, dat kunnen we niet hebben natuurlijk.... En dat voorweken en voorwerk loont altijd!
Fijne avond (op je mmooie bank), groet, Tineke

De Lorelei Brocante. zei

Jij bofkont Hetty ;-)) ik hoef het idee niet te lanceren hier, nee gaat niet lukken bij manlief.
Dat is weer het nadeel van een peperdure bank die moet jaaaaaaaaaaren mee hé dus dat doe ik de volgende keren niet meer dan maar een koopie uitzoeken.
Ik vond je vorige bank trouwens ook erg mooi hoor maar deze staat ook prachtig en heeft een supermooie kleur ook.
Ik wens je dan ook heel veel zitplezier hierop.

Groetjessss
Dicky Marie

PIETA zei

Je heb een prachtige bank.
Een goede keus hoor.
Nu maar hopen dat ie goed bevalt.
Veel plezier ermee.

FIJNE AVOND

LIEFS PIETA

Passione Helena zei

Wat een mooie bank, Hetty!! Het staat prachtig in je interieur. Al was de vorige ook mooi,hoor. Toch vind "ik" deze "persoonlijk", meer stijl hebben. Het heeft iets klassiek en daar houd ik wel van, een mooie mix. Banken...we zijn ook op zoek naar iets nieuws. Stof valt af ( poeslief vind stof geweldig voor zijn manicure gebruik) en dan word het al snel een probleem om er één te vinden met uitstraling, één die ook nog eens goed zit. En daar verschillen de meningen nog wel eens over haha. Maar we zullen er heus nog tegen aan lopen.

Geniet jij maar van je mooie nieuwe bank! Een goede set van je, dat heb je hele subtiele wijze afgedwongen, haha

Ik heb ondertussen bijna je hele blog doorlopen en echt genoten van alles. Wat heb je toch een heerlijke blog! Dankjewel!

Fijne avond,

Liefs Helena

Martine zei

Wat een leuke bank. Een mooie kleur en een geweldig model. Ik vind hem eerlijk gezegd ook mooier dan je vorige bank. Heel herkenbaar hoe subtiel je het aangepakt hebt hi hi. Ik ben precies zo.

een fijne avond en zorg dat je je lekker op de bank kan nestelen met een heerlijk tijdschrift erbij.

lieve groet, mrtine

Home fourteen zei

Ziet er helemaal toppie uit, prachtig zo bij elkaar!! Maar dat kunnen we wel aan jouw overlaten, zo te zien!! Geniet er maar van, gr. jac.....

Madelief zei

Prachtige aanwinsten Hetty. De bank en het stoeltje passen perfect bij de sfeer van je woonkamer!

Een gezellige avond!

Madelief x

Judith zei

Mijn mening weet je al:-)

Fijn dat we op 1 lijn zitten... hihi

Geniet ervan lieverd, groetjes Judith

Petra zei

Heerlijk! Veel beter bij de rest.
Wat ook mooi zou zijn.. De trap/hekken grijs. Maar dat heb je zelf ook vast al bedacht.

Geniet van je nieuwe kamer!

Groetjes Petra

Kiki zei

Mooie bank! Mooi ook met de donkere achterwand. Mag ik vragen welke kleur dat is?
Groetjes Kiki

xxx roxy zei

hahah wat leuk om te lezen , vanaf dag 1.
zo gaat dat nu bij onze nieuwe stoelen , mijn man is er gek op!!
wat heb je een mooie bank!!
ik ga ff zoeken wat je had :)

oale zei

Vind deze bank veeeel mooier en veel beter bij jouw stijl passen. Ik vind die hoekbanken zo gigantisch, je kunt dan niets meer veranderen. Hij staat waar hij staat. Nee, echt een verbetering, geniet ervan!

xxx roxy zei

nog even weer :)
mijn man zegt die bank past goed bij de stoelen!! hahah
zou ik mogen vragen waar je die weg hebt?
liefs roxy

xxx roxy zei

haha zo heb ik nu de ikea bank van MP ook eerst kijken of hij bevalt
de stoelen zijn bij mij vind ik veel te groot ze staan alweer op MP haha
fijne avond nog

Anoniem zei

Ha Het,
Stoeltje is er dus al! Gaaf!!!
Groet,
Lizz

Anneke zei

ik herken dit, iets kopen en dan toch weten later, dat het geen blijvertje is.
en markplaats is geweldig voor onze kuren!ha,ha.
maar je nieuwe bank is prachtig en past erg mooi bij de wanden.
geniet er maar van en een heel fijn weekend gewenst.
groetjes van an

Maison Louise, Paintings by Louise, Nieuw Groen Leven zei

Een prachtige bank!

Ik heb precies hetzelfde met 2 stoelen, deze gaan met twee weken de deur uit en er komt 1 mooie stoel voor terug.

Lieve groet,

Loes

Ans zei

Mooie bank,hoor.
Ook het model is prachtig.
Enne...je hebt het slim aangepakt moet ik zeggen.

Alvast een fijn weekend
Groetjes Ans

Elian zei

Wauzers!! wat een beauty!! Moest ook erg lachen om de manier waarop... Heel herkenbaar.
Groetjes Elian

Miss M zei

Mooie bank! Maar... wat had je eerst voor bank dan? Kan deze nergens terugvinden op je blog...
Toch maar even opnieuw een foto van plaatsen? ;-)

Margot zei

Maar hoe was het eerst dan???...Of heb ik iets gemist???
Ik vind het resultaat in ieder geval heeel gezellig..
Veel plezier met het resetten, dat zijn de geneugten des levens, toch!!!???
Warme groetjes, Margot

Maison Marie et Florence zei

Oh! wat herkenbaar ,ik pak het net net zo aan,ik vind je bank super (sofa.com?) ik heb hier net hetzelfde ,de bank staat hier nu een jaar maar het zal heus geen 2 jaar worden als het aan mij ligt.. ik pas dezelfde techniek toe als jou ;-) en ik moet zeggen ,hij zal wel toegeven hoor...
Ik volgde je blog al voor dat ik zelf een blog had ,en eerlijk gezegd vond ik de andere bank ook (naar het idee dat ik krijg van jou smaak
via je blog) niet bij je passen ,de huidige bank wel ..SUPER!
Geniet ervan , fijn weekend!
Manuela

Els zei

Je woonkamer ziet er in 1 woord prachtig uit! Heerlijk om alles nu weer een nieuw plekje te geven vanwege je nieuwe aankoop!
Fijn weekend gewenst!
Liefs Els

Miranda zei

Wat een mooie inrichting, je nieuwe bank en stoel zien er erg mooi uit en het burootje (?) naast de stoel vind ik ook zo mooi...

Fijn weekend. Groeten, Miranda

Fort lapin zei

Tja dit is een "echt Hetty"bank ik snap het helemaal! Het staat in combinatie met je stoeltje prachtig!

Leuk te lezen dat ik niet de enige ben die het zo aanpakt :)...ik ben nu "bezig"om mijn eettafel eruit te krijgen...ben al aardig op weg!!
( gelukkig vind mijn man het snel goed die is erg makkelijk)

Nu lekker even lekker tutten tot het helemaal naar zin is , en dan lekker genieten!!

Fijn weekend
Lieve groet Peet

Diny zei

Hallo Hetty.


Inderdaad dit is een Hetty bank,hij is mooi ook van kleur genieten he

Liefs DinyX

Stella zei

Hi Hetty,
Jeetje zeg,deze bank is mooi ook qua kleur en volgens mij zit hij heerlijk.
Lieve groet,Stella
enjoyablethings-ster.blogspot.com

Carre Blanc Maison zei

Hoi Hett
Uw bank veeeel mooier en veel beter bij jouw stijl passen.Groetjes Karolina