zondag 19 februari 2012

Voorjaar

Gisteren kwamen onze lieve vrienden uit het noorden een dagje naar het oosten, om vervolgens met z'n viertjes weer richting het westen te gaan..... ;-)
Zo af en toe spreken we een dagje af..en na lang puzzelen in de agenda wisten we weer een dagje te plannen.
Heerlijk een dag bijgekletst en tussendoor een paar leuke, mooie brocante adresjes bezocht.
En verschillende keren ging de kofferbak open om weer een mooi item mee naar huis te nemen.
Deze krijgen jullie van mij nog wel te zien.
Voor nu hou ik het op de mooie stoere vaas die we zagen staan bij Hans de Kloeze in Bussum.
Het prachtige boeket kreeg ik van A.ngelique en zo samen is het een heel mooi plaatje..
Al een heel klein beetje voorjaar in huis en dat kunnen we wel gebruiken.
Vandaag scheen hier eventjes het zonnetje maar nu is het weer grijs buiten.
Verder ben ik druk bezig met foto's maken voor de webwinkel
Donderdag of vrijdag wil ik weer een heleboel nieuwe spulletjes erop hebben staan.
Veel werk, maar wel een leuk klusje..
Voor nu wens ik jullie allemaal een fijne zondag en voor die gene die vrij zijn een lekkere week...!

Liefs Hetty

22 opmerkingen:

All Seasons zei

Wat een mooi geheel, Hetty, die prachtige stoere vaas met het tedere van de witte tulpen. Mooie combi!
Ik ga van de week weer eens een kijkje nemen in je webwinkeltje.

Geniet van de zondag, hier viel het net even met bakken uit de hemel en daarvoor was het prachtig mooi weer. En ik moet er nog wel uit om foto's te gaan maken..

Liefs,

Maaike ♥ brocante en theetuin ♥ zei

Mooi geheel zo! lekker het voorjaar op tafel.

Ben benieuwd naar je aankopen!

Fijne zondag verder! Groeten Maaike

lia zei

Mooie pot, en de bloemen erin zijn nu net op het punt waarin ik ze het mooist vind (net in de knop)...

Leuk dat je samen zo leuke dingen kunt gaan bekijken. Zal aankomende week eens een kijkje bij je nemen op de site.

oale zei

Ja, dat vind ik ook zo mooi, die tere bloemen in een stoere vaas. Eigenlijk gebruik in nooit geen vazen meer. Vind dit veeeel mooier!

Home fourteen zei

Mooi bij elkaar zo,de tulpen moesten zo blijven. Leuk dat je vrienden hebt met wie je dit kunt delen. Gr. Jac.....

Het lijstje van brocante zei

Prachtig Hetty,mooi strak geheel.
Ook jou wens ik een fijne Zondag & lieve groetjes,
Silvia

Petra zei

Wat mooi staan ze zo. En leuke foto's (want ze gaan meestal hard)als herinnering aan een gezellige dag..

Groetjes Petra

Anoniem zei

Het was weer zoals altijd......gezellig!!
Bekaf van het struinen :-) geen wijn deze keer :-)maar wel lekker eten en de volgende 'date' staat weer gepland...good old England...
xxAngélique

It's me zei

Stoer de pot met tulpen !!..heerlijk even zo weg ......fijne zondag verder......liefs Ria...xxx..

BROCANTERIE DERDIJK zei

Wat een prachtige stoere vaas en als tegenstelling die lieve witte tulpen. Mooi hoor!

Groetjes en een fijne zondag,
Esther

Ans zei

Mooie stoere vaas.
En samen met de witte tulpen is het een pracht plaatje.

Groetjes Ans

Home and Lifestyle zei

Een mooie vaas met even zo mooie tulpen. Gezellig zo'n dagje...gaan de mannen dan ook mee?

Een fijne avond Hetty! Liefs, Ingrid

Anoniem zei

Ja wat is het toch leuk die bijzondere vriendschappen die ontstaan,en zo gezellig met elkaar op pad te gaan.

Mooi geheel zo Hetty,ik ben benieuwd naar de aankopen van deze dag .

Groetjes en nog een leuke avond van mij Diny

Met Brocant Label zei

De vaas is prachtig en met die witte tulpen erin gewoon super.

Lieve groet,
Yvonne

Kiki zei

Mooie vaas! En de bloemen geven een echt voorjaarsgevoel. Gezellig hoor met je vriendin op
brocante tocht!
Groet Kiki

Judith zei

Deze vaas is echt heel erg mooi... Je hebt 'm ook bij een leuk adresje gescoord: kan niet missen dan:-)

Fijn te lezen dat je zo genoten hebt met jullie vrienden uit het noorden en met een kofferbak vol vondsten weer huiswaarts gekeerd bent... ik kom snel weer een kijkje nemen op je verkoopsite!

Groetjes Judith

Maison Marie et Florence zei

Laat maar komen dat voorjaar!! deze morgen werd ik wakker ,en de zon scheen ,ook de vogeltjes waren aan het fluiten ,heerlijk ,deze avond had ik laatdienst op het werk en moest ik jammer genoeg de airco in de auto weer op de hoogste stand zetten om de ruiten te ontdooien,dat was dan weer minder:-(
Ben benieuwd naar alles wat je gevonden hebt..
Een fijne week toegewenst,Manuela

Cosy Life by Elly zei

Prachtige vaas zeg en dan zo'n bos van mijn favoriete witte tulpen erin. Heerlijk stoer!!
Fijne dag en lieve groetjes, Elly

Miranda zei

Wat een prachtig geheel; helemaal klaar voor het voorjaar!

Ben benieuwd naar je aankopen... Geniet vandaag van het mooie weer en succes met de foto's.

Groeten, Miranda

Carre Blanc Maison zei

Heerlijk stoer...Groetjes Karolina

Elian zei

Erg leuk om jullie ontmoet te hebben! Het kacheltje brandt hier inmiddels lekker, en de rommel is weer weg. Zo te horen hebben jullie nog een leuke dag verder!
Groetjes, Elian

English style zei

Gezellig zo'n dagje bijkletsen !
Mooi geheel zo de vaas, met de tulpjes !
Fijne dag
Groetjes Yvon