vrijdag 30 maart 2012

Social Media




Afgelopen week bezig geweest om voor mijn Webwinkel een Facebook pagina en een Twitter pagina te maken... tja je moet mee gaan met de tijd ..;-)
En verder is het natuurlijk bijna 1 april.. en moet de belastingaangifte de deur uit.. altijd fijn,..behalve als je moet betalen..
Maar goed de plicht is weer gedaan en nu maar hopen dat alles goed is gegaan.
Ach het houd je van de straat...

Verder heb ik zoveel mogelijk genoten van het zonnige weer van de afgelopen week... heb al een week een hele nare hoest.. wat me dan weer hoofdpijn bezorgt..kortom een beetje kwakkelen.. ik heb het er maar van genomen.. hij was er niet voor niets.. !
Jammer dat het nu weer herfst lijkt..





Hopelijk keert de lente snel weer terug.
Geniet van het weekend...

Groetjes Hetty

18 opmerkingen:

Collie-Collie.com zei

Ik hoop dat het zonnetje ook snel weer terugkomt, ik heb er ontzettend van genoten.

Beterschap met je hoest en ook een fijn weekend.

Groetjes, Collie

Home and Lifestyle zei

Beterschap Hetty, ik hoop dat je snel weer opknapt!! Van mij mag de zon ook weer gauw terugkomen, het is wennen om weer in een winterjas naar buiten te gaan.

Ik wens je een heel fijn weekend, doe maar lekker rustig aan!

Lieve groet, Ingrid

Martine zei

Het scheelt een jas met de afgelopen dagen. Het is nu echt herfstachtig. Het is weer even wennen na dat lekker zonnige weer.
Ik heb vanmorgen ook de belastingaangifte gedaan. het is deze keer een makkie met de voorafingevulde aangifte. Maar ik word er nog steeds niet blij van hoor, daarom stel ik het tot het laatst uit.
Beterschap en laten we hopen dat de zon weer heel snel tevoorschijn komt.
fijn weekend, lieve groet Martine

Judith zei

Ja, wat is het eeneens weer fris en grauw he, bah... Vervelend dat je dan ook nog aan het kwakkelen bent.

Ik duim met je mee voor weer wat lentezon!!!

Groetjes Judith

English style zei

Je gaat idd goed met de tijd mee Hetty, facebook, twitter !
elke keer komt er wel wat nieuws bij (ik loop daar wel mee achter)
wens je Beterschap, hoop dat het snel weer wat lekkerder is qua temperatuur, vind het vandaag een beetje guur koud brr
Goed weekend gewenst
Groeten Yvonne

It's me zei

Ja jammer he ......maar het komt goed hoor....fijn weekend...liefs Ria...xxx...

Judith zei

Beterschap! volgens mij geven ze volgende week weer wat mooier weer op, hoop 't maar!
Fijn weekend, groet Judith.

lia zei

Aan dat mooie weer hoeven we ook helemaal niet te wennen hé. En nu is het grauw en triest, maar gelukkig is het binnen gezellig, dat scheelt enorm. Alhoewel.... die zon.

Hoop niet dat je echt zo ziek word dat je het bed in moet.
Beterschap

Maaike ♥ brocante en theetuin ♥ zei

Mooie foto's! Het weer was echt lekker!

Beterschap! Groeten Maaike

Ans zei

Beterschap Hetty.
En het mooie lenteweer komt vast weer snel terug.

Fijn weekend
Groetjes Ans

Nicole zei

Beterschap! en n fijn(rustig) weekend! wenst je,
Nicole

Madelief zei

Beterschap Hetty. Ik hoop dat je snel weer de oude bent!

Een fijn weekend,

Madelief x

Pieternel van der Stelt zei

Social media, joh nu pas? Zit er al maanden...

Maar weer zo aan het hoesten als vorig jaar? Toen was je er zo ziek van?

Beterschap

Maison Marie et Florence zei

Dag Hetty ,ook hier maar een grijs en grauw weertje hoor :-(
Ik wens je beterschap,en hoop dat de uitkomst van je belastingsaangifte een beetje zal meevallen ;-)
Een fijn weekend (ik ga morgen naar Antwerpen ,Brocante fair..)
Groetjes Manuela

Kom Achterom zei

hoi hoi! Mooi zeg je eieren krans! en snel opknappen hoor!
lieve groetjes
Yolanda

Willeke zei

Ha Hetty,

Wat een prachtige keuken heb je zeg.

Leuk im een bezoekje te brengen aan je blog. Succes!

Hartelijke groet,
Willeke

Miranda zei

Vandaag opnieuw een frisse dag, mis de zon wel...

Beterschap. Groeten, Miranda

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

of het herfst lijkt ook hier in Harlingen wil het zonnetje maar niet terug komen en heb de winterjas maar weer aan gedaan .... ja je moet bij de tijd blijven he....wens je een fijne paasdagen lieve groet rosita