donderdag 22 maart 2012

Voorjaar

Zijn jullie ook zo aan het genieten van dit heerlijke weer....onverwachts vandaag een extra vrije dag...moet dan wel zaterdag werken..maar wie dan leeft die dan zorgt.
Deze mooie dag pakken ze mij niet af.


Gisteren begonnen met het schilderen van het tuinhuisje....maar soms moet je dingen overlaten aan mensen die dat kunnen....;-) ...en ik ben er niet zo goed in...!!
Dus vandaag in de zon.. beetje rommelen in de tuin..kortom GENIETEN in hoofdletters.
Fijne dag.

Groetjes Hetty

21 opmerkingen:

Kom Achterom zei

ooh heerlijk je hebt er fantastisch weer bij! Ik ga zo maar eens beginnen met de ramen nu de zon nog niet zo schijnt.
Fijne dag
Yolanda

Maison Louise, Paintings by Louise, Nieuw Groen Leven zei

Geniet heerlijk van je vrije dag, want vandaag schijnt het zonnetje weer en zaterdag moet je maar afwachten wat voor weer het is.

Fijne zonnige dag!

Lieve groet,

Loes

Els zei

Ja ik geniet ook van het heerlijke weer! Ga vandaag ook rommelen uhh nee, poetsen in onze nog steeds stoffige bouwval, haha...en erna met een tijdschrift in de tuin!
Geniet van je vrije dag!
Liefs Els

Kiki zei

Lekker genieten vandaag! Lekker een beetje rommelen, beetje bruin worden...heerlijk!
Ga ik vandaag ook een beetje doen (hele week druk druk geweest met teak tuinmeubelen en terrassen schoonmaken).
Fijne dag en groet Kiki

All Seasons zei

Wat ben jij een bofferd om nog een dag extra te krijgen. Geniet daar maar lekker van, dit pakken ze je idd niet meer af.
Enne succes met het tuinhuisje (ondanks dat je het nu aan iemand anders overlaat..) wij zien hier wel hoe het geworden is..

zonnige groet,
Patricia

Petra zei

Je moet soms ook niet al te handig worden ;-)Ik ga ook weer naar buiten,
heerlijk!!

Geniet van je mooie dag,
groetjes Petra

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Hahaha gelijk heb je lekker even genieten van deze mooie dag heerlijk is het ziet zelf in de trein naar utrecht dagje naar de kids toe heerlijk in het zonnetje te genieten morgen weer een dag geniet ervan lieve groet rosita

Agnes zei

Geniet maar lekker van deze mooi dag Hetty! Puur winst, pakken ze niet meer van je af. Veel plezier!
Lieve groet,
Agnes

Peeters Liliane zei

Heerlijk toch dit weertje ik kan er zo van genieten en hopelijk jij ook!!! Echte lentefoto's met die schaapjes.
Ik moest vandaag aan de poets maar ik denk dat ik vanmiddag richting Maastricht ga!!!
Lieve groet,
Liliane

It's me zei

Geniet !!...liefs Ria...xxx..

Ans zei

Ja,ik heb ook heerlijk genoten van het zonnetje vandaag.
Goed boek er bij...heerlijk.

Leuke lieve foto trouwens.

Groetjes Ans

Nicole zei

Ja heerlijk toch! Wie weet hoelang dat weertje duurt, dus genieten zoveel je kunt!
Fijne avond!
Nicole

Corine(THUIS) zei

Oh bofkont, vrij vandaag... ik moest gewoon werken ;( maar zaterdag ben ik dan wel vrij!! Dan is het mijn beurt om te genieten van een mooie lentedag..
Hoezo kun jij het tuinhuis niet schilderen? Gewoon lekker doen, hoe vaker je het doet hoe beter het gaat.
Groeten, Corine

lia zei

Ik moet zeggen dat ik het schilderen natuurlijk aan manlief overlaat, want ieder zijn vak hihi... Nu willen mijn handen het ook niet meer, maar vind het ook moeilijk hoor.
En zo kun je lekker van de zon genieten...
Wat een lekker weertje hé, dat is toch genieten..

Liefs

La Maison en Wonderboom zei

Schattig die lammetjes, helaas heb ik er nog geen gezien hier.
En schilderen... niet moeilijk hoor, gewoon doen, maar pas op want als je de smaak te pakken hebt wil je vast doorgaan.

Lieve groet
Hermine

Miranda zei

Wat fijn om onverwachts vrij te zijn op z'n prachtige dag!

Groeten, Miranda

Judith zei

En ik zou juist graag weer eens een schilderkwast erbij pakken... Het kriebelt!!! Maar daarentegen doe ik gewoon hetzelfde als jij: gewoon menige uurtjes genieten in de tuin van het lenteweer!

Fijn lenteweekend, dikke knuf uit Lommel X

Maaike ♥ brocante en theetuin ♥ zei

Wat een prachtige foto! lekker om zo onverwachts vrij te zijn!

Werkse morgen!

Groeten Maaike

Marjonel M zei

Na het weekend hebben we de hele week nog mooi weer!

Groet Marjonel

When-D zei

Soms voel ik me zo schuldig als ik even niks doe in het huis en de wasmand roept me..
Maar nu..lekker de boel de boel laten en genieten van dat heerlijke lente weertje.

fijn weekend!!

When-D

Madelief zei

Heerlijk zo'n dag genieten! Ik ben heel benieuwd hoe je tuinhuisje is geworden.

Fijne nieuwe week,

Madelief x