zaterdag 21 april 2012

Bijna

We zijn er klaar voor... en hebben er zin in.. Heerlijk een een paar dagen op brocante jacht.
Kan niet wachten.
De tas staat ingepakt, de proviandtas staat klaar om gevuld te worden.. en niet te vergeten de "centjes" liggen klaar.
Vandaag even gekeken wat het weer gaat doen.. en ja daar wordt je dus niet vrolijk van.. hopelijk valt het mee en kunnen we tussen de buien door op zoek naar mooie spullen.
Zo goed als het weer was vorig jaar april zal het nu zeker niet zijn........... maar zo slecht als het was in september ook miet.
Je hebt dit niet in de hand.
Dus we maken er maar het beste van.. warme trui en jas mee.. en natuurlijk de regenlaarzen..!!
Fijn weekend..
Lieve groetjes Hetty

28 opmerkingen:

oma leentje zei

Ach joh maakt het uit daar zijn lijkt me al een feesie . Al hoor ik van bedragen die niet zo feestelijk zijn. Maar na ;-)een heel jaar sparen moet het kunnen. Geniet ervan Hetty........

lia zei

Morgenvroeg dus je slag zien te slaan.
Een hele goed weekend.

Lieve groet Lia

De Lorelei Brocante. zei

Hoi Hetty, oh ja het weer,naa hier is het niet veel beter dus ach...
Maar als het slecht weer is staan er altijd veel meinder op de markten en dat is dan zo jammer hé.
Mijn vriendin is naar Engeland geweest en is ZO geschrokken van de prijzen ze kwam terug met 3 dozen met spulletjes maar meer ook niet ze was zo teleurgesteld en haalt de kosten er niet eens meer uit en dat vond ze wel heel erg.
Ik hoop dat jullie beter zullen slagen Hetty en uhhhhh goed afdingen hé en gooi je vrouwlijke charmes maar eens in de strijd ;-))

Fijne dagen !!! en succes

Groetjes
Dicky Marie

Karin zei

Ik ga voor je duimen dat het droog blijft! Veel plezier.

All Seasons zei

Je moet maar denken, Hetty, dit is echt Engels weer. Al word ik daar ook niet vrolijk van hoor. Maar als jij leuke en mooie brocante spulletjes hebt gescoord schijnt die zon vanzelf, denk je niet?
Kleed je goed warm aan en geniet van je paar dagen Brocante jacht!! En wij gaan duimen dat het droog blijft..

Fijne dagen!!
lieve groet,
Patricia

Judith zei

Ik wens jullie alle vier heeeeel veel plezier een een geslaagde inkoop! Hopelijk regent het niet al te veel, want dan is de sfeer op de markten toch niet helemaal 'je van het'... Enjoy yourself!!!

Anoniem zei

Lieve Hetty.


Geniet er maar van,de gezellige bed en breakfast,leuk met zijn vieren en als je dan nog iets kunt scoren helemaal top.

We denken aan jullie.
Kus Diny X

Corine(THUIS) zei

De weerberichten kunnen met de dag veranderen Hetty, dus dat hopen we nu dan maar :))
Heel veel plezier en ik duim dat je met een auto vol terug komt!
Groeten, Corine
PS. Ook ik vond het gezellig (en te kort) vrijdag, mijn aankopen hebben al een mooie plek gevonden :)

Annelies zei

Hey Hetty, Dat wordt vast heerlijk genieten daar in Engeland.
Ik wens je een hele gezellige week en kom maar met mooie spullen thuis! Kunnen wij er ook weer leuk van meegenieten.
Ik ga voor je duimen dat het toch nog een beetje droog blijft!
Enjoy!!
liefs, Annelies

oale zei

Super!!! Wou dat ik mee kon hahaha. Groetjes en plezier, Alie

Fort lapin zei

Lieve Hetty weer of geen weer , geniet ervan!!!

Enne vergeet niet van alles om je heen te genieten!!

Veel plezier!!
Lieve groet Peet

Anoniem zei

He meis,
De regenkleding is ingepakt :-)
Maar ach ondanks dat, we hebben altijd heel veel plezier (en van jouw champagne worden we ook wel warm!) Zaklantaarn mee anders moeten we weer in het donker over het kerkhof.....brrrrrr
Tot snel.....
xxAngélique

Kiki zei

Duimen voor een beetje beter weer, maar wie weet gaat het meevallen! Veel plezier en hopen dat jullie goed kunnen slagen! Groet Kiki

Le Style zei

Geniet ervan .....
Wens je een goede inkoop.

Fijne tijd!!

Lieve groet

Home fourteen zei

Ik hoop dat je leuk kan scoren en dat het weer mee zit! succes!! Jac.......

Wonen Engelse Stijl zei

Hoop dat het weer meezit. Veel plezier! Liefs, Sabine

ria zei

Ohhh dat lijkt me toch zo leuk om te doen!!Hoop dat je superleuke spullen weet te vinden.
Succes!!
:ieve groet ria

Marjonel M zei

Ik hoop dat het weer een beetje mee zit en dat je leuke spullen vindt, en och als je maar lol hebt toch!

Fijne brocante jacht
Groetjes Marjonel

Ger zei

.....hmmmm....wat zal ik er van zeggen.....slecht weer op brocantemarkten kan ook zo zijn voordeel hebben....minder bezoekers/belangstelling....men wil toch handel verkopen, want wie gaat er nou graag naar huis na een regenachtige dag met het zelfde aantal spullen als waar men mee gekomen is....??
Veel moeite met afdingen hoef je dan misschien niet te doen.....en de koop is snel gesloten....want 'n handelaar blijft 'n handelaar....beter iets dan niets verkocht....dan maar met wat minder winst genoegen nemen;-)
Alleen maar gunstig voor jullie.

's avonds zitten jullie vast gezellig,warm en droog.....en niet op een droogje;-)

Fijne en succesvolle dagen aan de andere kant van de plas!!!

Lieve groeten,
Ger

Home and Lifestyle zei

Heel veel plezier Hetty...ik ga voor jullie duimen dat het 's nachts regent en overdag droog is!!!

Lieve groet, Ingrid

Colin zei

Hoop dat het weer bij jou beter is dan hier en dat je met mooie aanwinsten terug komt. Groetjes Colin

Marja zei

Ondanks het slechte weer wens ik jullie veel plezier op jacht naar mooie spullen..Ben nu al benieuwd waar jullie mee thuis komen..
Geniet ervan!

Lieve Groet Marja.

Marja zei

Ondanks de slechte weersvoorspellingen wens ik jullie toch veel plezier op jullie jacht naar mooie spullen!Ben benieuwd waar jullie mee thuis komen.
Veel succes & geniet!

Lieve Groet Marja.

Bonjade zei

Weer of geen weer......het zal vast genieten worden.
Ben benieuwd naar je mooie nieuwe vondsten.

Veel succes en bovenal veel plezier.

Fijne zondag

Liefs

Carre Blanc Maison zei

Geniet ervan .....
Wens je een goede inkoop.
Groetjes Karolina

Miranda zei

Het weer blijft toch moeilijk te voorspellen, dus wie weet valt het mee... Ik hoop dat het een geslaagde trip wordt en je met mooie aankopen weer thuiskomt!

Groeten, Miranda

Jansepans zei

En en en? Weer meegevallen? Veel mooie spullies gescoord? Ben benieuwd. Liefs Janneke

Nicole zei

Ben benieuwd of het gelukt is met de brocante vinden!
Lg,
Nicole