donderdag 12 april 2012

Eervolle vermelding

Pfffff... wat kan een mens druk zijn... met van alles en nog wat.. Maar niet geheel onbelangrijk ... met het op de kaart zetten van mijn webwinkel druk op Facebook en Twitter en ondertussen komt er nog van alles tussen door...
Vorige week kreeg ik deze vraag via facebook binnen... "Hetty complimenten voor je mooie Brocante website. De moeite waard om een item over te maken als je dat leuk lijkt.." De vraag kwam van de site Brocantegids.nl Een super leuke site met heel veel leuke weetjes over Brocante.. Top natuurlijk dat dit aan mij gevraagd wordt...en natuurlijk zeg ik daar geen nee op.. Na een aantal mailtjes heen en weer is het een super leuk stuk geworden. Waar ik echt trots op ben.. zo van lieverlee zet ik mijn winkeltje meer en meer op de kaart...!
Ik zou zeggen neem er een kijkje..zeker de moeite waard, ga voor het hele artikel naar www.brocantegids.nl

Verder ben ik er achter gekomen dat ik vreselijk achter loop met het lezen van jullie posten.. je leest een week niet ...... en er zijn een heleboel nieuwe posten geplaatst... het zal wel door het weer komen dat we allemaal achter de computer duiken..bah er is toch ook niets aan...!!Ik ga proberen ze allemaal te lezen,.. reageren zal wel niet lukken....

Geniet van het weekend en als je een brocantemarktje gaat bezoeken.... veel plezier.. voor mij dit weekend geen bezoek aan marktjes..
Onze middelste heeft zaterdag zijn NK handbal in Amsterdam overdag en de Oudste gaat waarschijnlijk mee met het Heren 1 team naar Nieuwegein voor de beslissende wedstrijd.. voor een plek in de eerste divisie......tja Handbal is iets wat bij ons gezin hoort en daar kan zelfs mijn verjaardag niet tegen op.... (zaterdag word ik 39, net als vorig jaar en het jaar daarvoor.....;-))
Maar zondag komen mijn ouders en schoonouders gezellig een bakkie doen.. toch een beetje jarig....

Fijn weekend allemaal
Lieve groetjes Hetty

27 opmerkingen:

It's me zei

Wat leuk Hetty die vermelding !! enne alvast gefeliciteerd !!!...heel fijn weekend...van mij....xxx...

Home and Lifestyle zei

Wat een eer om op deze site te mogen staan Hetty...kan me voorstellen dat je daar erg trots op bent!!

Een mooi verjaardagscadeau dus :)...alvast van harte gefeliciteerd en een heel fijn verjaardagsweekend gewenst!

Liefs, Ingrid

@nne zei

leuk ... ik ga meteen eens op de site kijken. groetjes, @nne

Room Seventeen zei

Hé Hetty, wat grappig, ik kreeg een uitnodiging van brocanteshops.com , een zelfde soort site. Kijk maar even op www.brocanteShops.com, je kunt je gewoon aanmelden.

Els zei

Wat geweldig voor je dat je webwinkel steeds meer bekendheid krijgt!
Fijn weekend gewenst en geniet van je verjaardag!
Liefs Els

lia zei

Gefeliciteerd met de vermelding en je alweer 39e verjaardag hihi...

Zal eens een kijkje nemen, en een heel fijn weekend, ondanks alle drukte.

Liefs Lia

Ger zei

......Dit kan maar één ding betekenen Hetty.....dat je het nog véél drukker krijgt dan dat je het al hebt;-)

Maar als al die drukte en naamsbekendheid resulteert in goed zaken doen zit jij helemaal goed!!!

Leuk artikel!!!
En ondanks de drukte van je gezinsleden toch een fijne verjaardag gewenst...
enne.....wat maakt die leeftijd nou uit...ik doe daar nooit geheimzinnig over hoor....ben 67 en voel me 18!!!!
Mocht ik het geluk hebben om 100 te worden......voel ik me dan 51....nog niet zó verkeerd volgens mij.....toch:-)

Fijne avond en lieve groeten,
Ger

Le Style zei

Super, leuk zo wordt je webshop steeds bekender!!
Wat ben je heerlijk bezig!
Ik ga eens een kijkje nemen.

Een druk weekendje, maar ook veel gezelligheid zo te lezen.

Fijn weekend, geniet ervan .....

Corine(THUIS) zei

De naamsbekendheid van je winkeltje wordt steeds groter en dat is voor je handel alleen maar goed!
Leuk stuk op die site!!
Fijn handbal/verjaardagsweekend :)
Groeten, Corine

Madelief zei

Wat een eer Hetty! Gefeliciteerd met de vermelding!

Een gezellige avond,

Madelief x

faire un songe zei

Hoi Ger..
Ik doe ook niet geheimzinnig over mijn leeftijd hoor.. het is ooit begonnen als een grapje... en die houden we er maar in..
De hele wereld mag weten dat ik 47 wordt... maakt me niet uit...! ;-)

All Seasons zei

Dit artikel heb ik net gelezen via Facebook, wat geweldig leuk!! Ze weten je echt te vinden en dat is je van harte gegund. Hoe meer reclame des te beter weten ze je webwinkeltje te vinden en kan je nog meer brocante markten af gaan struiken..
Ik wens je alvast een hele mooie verjaardag toe, toch een klein beetje jarig en net nog geen 40!!! We blijven er jong bij...hahaa

Lieve groet,
Patricia

Colin zei

Leuk zo'n onder-de-aandacht-brenger voor je winkeltje!

De Lorelei Brocante. zei

Hoi Hetty,
Wat leuk de vermelding en uhh Gefeliciteerd natuurlijk !!!
En dan ook maar met je....47ste verjaardag !! en je moet maar zo denken dat heb je toch maar weer die 47 jaartjes toch.. fijn !!

groetjes
Dicky Marie

Claudia zei

Wat een mooi artikel.

Goh, ik zou willen dat ik 39 werd, had ik mijn 40e verjaardag niet zo groots moeten vieren...

Marjonel M zei

Gefeliciteerd met je vermelding, en natuurlijk je verjaardag!
Groetjes Marjonel

Nicole zei

Nou dan twee keer van harte gefeliciteerd! Wat leuk dat artikel!
En alvast n fijne verjaardag met hopelijk toch wat zon!
Nicole

Servies en Brocante zei

Super :) Gefeliciteerd met je artikel en ook alvast met je verjaardag :) .. ik moet het hele weekend werken dus voor mij ook geen brocante..zucht.. ;)
Groetjess

Anneke zei

hoi hetty
ik kan mij voorstellen dat je trots bent want het is een hele eer om op die site te staan en terecht verdiend.
fijn weekend en groetjes van an

Anoniem zei

Lieve Hetty

Nogmaals van Harte he, en ik kan het omdraaien ,maar ze voelt zich 47is dat niet fijn,als jij je maar geen 74 voelt ,komt het allemaal goed.
Fijne dag geniet van elkaar en een dikke kus
DinyX

Miranda zei

Gefeliciteerd met deze eervolle vermelding; ga zo even lezen...

Alvast gefeliciteerd met je verjaardag en een fijn weekend gewenst.

Groeten, Miranda

Maaike ♥ brocante en theetuin ♥ zei

Wat leuk dat je op de site staat, gefeliciteerd! En gefeliciteerd met je verjaardag!

Fijn weekend verder! Groeten Maaike

Jansepans zei

Gaaf voor je Hetty! Je hebt het verdient. Geniet. Fijne week. Liefs Janneke

Petra zei

Hoi Hetty,

Wat een leuke reportage! En nog gefeliciteerd met je verjaardag, dat er nog maar heel veel mooie jaren mogen volgen..

Groetjes Petra

Danique zei

Hoi, viavia op je mooie blog terecht gekomen.

Wat leuk dat je een stuk heb mogen schrijven voor de brocantegids. Ik ken de site niet dus ga er gauw een kijkje nemen.

Jouw kinderen doen het zo te zien erg goed met handballen. Heeft je oudste met zijn team een plek kunnen bemachtigen in de eerste divisie?
Mijn zoontje handbalt bij de mini's, een tweelingdochter handbalt nu sinds een jaar bij de C's en ander tweelingdochter is pas geleden naast haar voetballen, ook begonnen met handballen met de C's.
Lekker druk maar wel erg leuk om te zien.

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

Groet, Danique

Danique zei

Dank je wel voor je reactie. Gefeliciteerd met het behalen van de eerste divisie en de 7e plaats van Nederland.
Mijn kinderen spelen bij HV Minor, een kleine handbalclub. Ze spelen in de C klasse maar het gootste gedeelte van het team zijn D speelsters. Ze hebben een pittige wedstrijdseizoen gehad. Volgend seizoen hebben de meeste speelsters de leeftijd voor een C speler.
Leuk dat jouw zoon C-tjes traint. Die zijn nog een beetje te sturen ten opzichte van de B's die al lekker aan het puberen zijn :-).
Fijne dag.

Groet, Danique

Elian zei

Hoi Hetty,
Super dat je zo lekker gaat met je winkel!!! En dan nog zomaar in de Brocantegids.. helemaal top. Volgens mij gaan jullie komend week-end ook naar Engeland...wie weet komen we elkaar nog tegen! Veel succes daar! Groetjes, Elian