donderdag 26 april 2012

Terug.....

Daar zijn we weer... terug van 3 dagen Engeland...En wat hebben we een geluk gehad.
Maandag reden we weg uit A'peldoorn met regen....onderweg veel regen..af en toe droog..
Dinsdag was het droog..eerst nog koud,..maar in de middag kwam er heel af en toe voorzichtig een zonnetje door...!
Woensdag deed ik bij de B&B de gordijnen open...........VRESELIJK.......zoveel regen.. Maar dat was voor ons geen punt de spulletjes lagen droog en wel in de auto..
Al was het wel een terugweg met alleen maar ruitenwissers voor je neus..En daar wordt je niet echt vrolijk van..!
Tevreden en wel zijn we weer thuis.

En ik heb veel mooie spullen mee kunnen nemen, al moet ik eerlijk bekennen dat het dit keer echt zoeken was naar iets moois en dat de prijzen ook weer hoger waren dan de vorige keer..In het begon had ik echt wel even slikken....je rijdt er ver voor en je kunt niet echt iets vinden..of het is knetter duur..maar uiteindelijk kreeg ik de smaak te pakken, en ging het beter, er was genoeg.....het zal er ook ongetwijfeld aan gelegen hebben dat ik net helemaal fit was.. ik ging grieperig op pad en moet eerlijk zeggen dat ik nog niet fit ben.
Jammer maar niets aan te doen...!..gelukkig gaat het nu wel weer wat beter.

Nu schoonmaken,..leuk stylen,....foto's maken en de website vullen.. ik hoop eind volgende week een heel eind te zijn...
Morgen maar eens een beginnetje gaan maken..!
Ook dat is weer leuk.
Voor nu allemaal een fijn weekend en een gezellige Koninginnedag... ik ga lekker een beetje bij komen en genieten van een lekker lang weekend..

Lieve groetjes Hetty

26 opmerkingen:

Henny zei

Hee nu al terug ??? ik zie zeker iets wat bij mij zou passen, wacht in spanning de website af ..... Geniet lekker na van het weekend en maandag !

Carre Blanc Maison zei

Zeer mooi oude spullen uit Engeland:)Groetjes Karolina

Carre Blanc Maison zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Corine(THUIS) zei

Ik dacht vanmiddag nog : "zouden ze al terug zijn?" ja dus :)
En al was het dan met moeite als ik de foto zie zat de auto toch lekker vol!
Goed bijtanken dit weekend, lekker rommelen met de gevonden schatten en dan alles hup de webwinkel in.. Als het goed verkoopt zijn de regen en de griep zo vergeten :))
Groeten, Corine

Ans zei

Er staan erg leuke spulletjes bij.
Gelukkig toch heel goed geslaagd.
En doe het nu maar rustig-aan,zodat je weer helemaal fit wordt.

Ook jij een fijn weekend
Groetjes Ans

lia zei

Vervelend dat je daar ook zo veel last van de regen had. Maar je hebt zo te zien toch wat moois gevonden. Mooie leren hoedendoos.

Alvast een heel fijn weekend,
en rust maar lekker uit.

Lieve groet Lia

@nne zei

mooie spullen ... jammer dat zowat overal de prijzen fors omhoog gaan! groetjes, @nne

Home and Lifestyle zei

Gelukkig maar dat op de dag van de aankopen de regen achterwege bleef! Wat staat er veel moois bij, ik geloof dat ik daar nooit afstand van zou kunnen doen :)!

Ik wens je een hele fijne week!! Lieve groet, Ingrid

oale zei

Nou het is het toch wel waard geweest, zoveel mooie spullen! Jammer dat het weer nog niet echt wil. Daar wordt je ziek van, ben ook snotverkouden. Hoop dat het snel echt lente wordt. Groetjes, Alie

Nicole zei

Gezellig hoor zo´n tripje naar Engelenad en dan ook nog zoveel mooie spullen vinden! Geweldig toch!
Fijne avond!
Nicole

Thuis bij Tjits zei

zo jammer dat alles zo duur wordt, maar gelukkig ben je toch geslaagd!!
nu maar snel weer beter worden, de zon is het beste medicijn, laat maar komen!!

fijn weekend,
lieve groet Tjits

Wonen Engelse Stijl zei

Ziet er inderdaad allemaal weer erg leuk uit die spulletjes. Jammer dat je niet fit was/bent. Beterschap! Liefs, Sabine

Kiki zei

Jammer van het weer natuurlijk, maar de aankopen zien er goed uit! Nu maar lekker rommelen, stylen, fotograferen en bijkomen..
Alvast een goed weekend!
Groetjes Kiki

Marjonel M zei

Je hebt mooi spullen gevonden.
Nu lekker uit rusten en bijkomen!

Fijn weekend
Groetjes Marjonel

Judith zei

Fijn dat jullie weer veilig zijn thuisgekomen en ondanks het tegenvallende weer en de prijzen genoten hebben van jullie brocantetrip... Dan nog zo'n buit en het plaatje is compleet!

Voor het laatste beetje griep wat je nog onder de leden hebt BETERSCHAP!

Colin zei

Ondanks je griep en de 'prijskaartjes' heb je wel hele mooie dingen meegenomen!

Miranda zei

Fijn dat jullie er weer zijn en alhoewel de spullen duur waren en jezelf niet helemaal fit was heb je volgens mij toch prachtige vondsten gedaan... Succes met foto's maken en geniet van je lange weekend.

Lieve groet, Miranda

It's me zei

Mooi hoor Hetty !! ziet er goed uit.....liefs van mij....xxx...

Annelies zei

Je hebt ondanks dat je grieperig was en het weer niet echt geweldig, toch weer mooie spullen weten te vinden. Ziet er gaaf uit!
Succes met stylen, fotograferen en verkopen!
Geniet van je weekend!
lieve groet, Annelies

Elian zei

Moe maar voldaan dus!! Erg leuk dat we jullie daar tegenkwamen! Dag 2 was helemaal niks meer. Alles was weggeregend, letterlijk en figuurlijk. We hebben gelukkig een boot eerder terug kunnen nemen. Maar wij kijken ook terug op een gezellig uitje!! England is lovely, zelfs in de regen!
Groet, Elian

Le Style zei

Mooie vondsten!
Beterschap, succes met de fotografie en de verkoop.

Fijn weekend!!

Fort lapin zei

Lieve Hetty wat een mooie spullen!!
Vervelend dat je je niet zo lekker voelde..ik hoop dat je je snel weer beter voelt!!

Ik hoop dat je naast het regenachtige weer toch wel genoten heb!!

Fijn weekend
Lieve groet Peet

Anoniem zei

Hallo Hetty.

Weer thuis,maar ook van gezellige dingen kun je zo moe worden he Hetty.

Geniet van de mooie aankoop en een rustig week-end toegewenst van

DinyXX

Homemade Home zei

Wat een prachtige spullen heb je gevonden.
Fijne zondag groetjes Nelly

Jansepans zei

Gelukkig je bent weer veilig thuis. Al weer aan het opknappen nu? Mooi spul heb je meegenomen hoor. Goed je best gedaan! Fijne dagen Hetty. Liefs Janneke

Ger zei

Als ik al die mooie Engelse spullen zie staan die jij kocht gaan er binnenkort weer veel liefhebbers blij worden van een leuke aankoop in jou webwinkel......ze duikelen vast over elkaar heen;-)

Jammer van de regen en je niet fit voelen.
Doe lekker rustigaan en van harte beterschap gewenst!!!

Liefs,Ger