woensdag 9 mei 2012

Groeizaam weer.........

Regen regen regen,.. buiten is het grijs.. ik heb zelfs de lamp aan in huis.. bah.. dit is voorjaar...
Er is er maar eentje die het goed doet bij dit weer...misschien nog wel meer maar dan heb ik het over de winkels die regenlaarzen en paraplu's verkopen..maar die bedoel ik niet..

Nee mijn tuin die doet het goed met al die regen....Net was er even een droog momentje en ben ik even met de camera naar buiten gegaan..
Vanaf ons balkon loop je via een trap zo de tuin in...
Het ziet er heerlijk groen uit ....dat dan weer wel.... door de vorst zijn er ook wat planten niet terug gekomen.. maar ach met een tuincentrum hier om de hoek vullen we de gaten zo weer op.. trouwens zondag is het Moederdag dus ik zal de kinds een hint geven
Wat mij betreft mag de regen nu wel ophouden en het zonnetje gaan schijnen...hoe mooi groen het ook allemaal is..!
Ik wil lekker naar buiten kunnen en rommelen in de tuin.
Hopelijk komt er snel wat beter weer.
Terwijl ik dit heb zitten typen.. zie ik in de lucht blauw worden en is het droog geworden..dus wie weet...komt het goed.
Fijne week.

Groetjes Hetty

26 opmerkingen:

Corine(THUIS) zei

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar voor de tuin mag het nog wel even doorregenen hoor, het was zo ongelooflijk droog! Maar ik ben het er wel mee eens dat het er nu al gelijk een stuk frisser uitziet :)
Ik vermaak me vandaag binnen, daar is ook genoeg te doen en te genieten..
Fijne dag!
Groeten, Corine

Home and Lifestyle zei

Je tuin staat er inderdaad mooi groen bij! Vanmorgen kwam er weer eens een flinke (onweers)bui overheen zetten dus ook hier bloeit alles volop! Maar wat je zegt...laat die zon nu maar komen!

Ik wens je - misschien veelal binnen :) - een fijne dag! Lieve groet, Ingrid

Mooi zei

Voor de tuin is het inderdaad even goed. Ons gazon vaart er wel bij na zijn jaarlijkse kalk en mestbeurt. Maar ook ik zou heel graag buiten willen zitten, wandelen, rommelen... Geniet maar op een andere manier, want binnen heeft het ook wel weet iets knussig! Lieve groet van Karin
(zag net je profielfoto...leuk je haar!, misschien is het al een tijdje zo maar ik ben wel minder online)

Marjonel M zei

Voor de tuin is het inderdaad goed al die regen,bah ik ben het wel zat, op dit moment giet het in Twente, ze zeggen na regen komt zonneschijn, laten we het hopen!

Fijne week
groet, Marjonel

lia zei

Voor mij mag het nu ook wel stoppen. Maandag was het prachtig weer, en heb ook lekker in de tuin gerommeld. En vanmorgen heb ik heerlijk uitgeslapen, en dan klinkt die regen wel lekker. Maar had liever buiten gezeten met een kop koffie.
Je tuin ziet er prachtig uit. Een heerlijk gezellig plekje om te vertoeven volgens mij.

Fijne dag
lieve groet Lia

Thuis bij Tjits zei

prachtige tuin heb je!! en wat leuk dat je zo van het balkon je tuin in kunt!
hier is het ook opgehouden met regenen en wordt het gelukkig lichter, de temperatuur zou wel lekker zijn vandaag! misschien kunnen we vanmiddag nog wel lekker buiten zitten!
ik ben eerlijk gezegd wel blij met de regen van vanmorgen, hier was het ook best droog, maar nu mag de zon wel weer gaan schijnen:))

fijne dag!
lieve groet, Tjits

Henny zei

Stuur maar gauw wat blauwe lucht deze kant op! De nattigheid doet echt geen afbreuk aan jouw mooie plaatjes en wie weet fleuren de kids het zondag mooi voor je op, groetjes BB

All Seasons zei

De enigste die al die regen fijn vinden is de planten buiten. Ik vind het ineens zo groen geworden, helemaal toen wij vrijdag thuis kwamen na een paar dagen vakantie.
Maar wij willen de zon zien en helemaal zondag met Moederdag lekker buiten genieten van het mooie weer. Wij moeders gaan vandaag met z'n alle duimen op mooi weer aankomend weekend!!
Ik geniet nog even van je mooie frisse foto's van je tuin. Is de regen toch nog ergens goed voor..

Lieve groet,
Patricia

Jolanda zei

Hoi,

Wat een geweldige tuin!
Wil ik ook in ons nieuwe huis!!
Fijne dag hoop dat er nog hel wat heerlijke dagen voor je komen!!
Lieve groetjes,

Jolanda

Yvonne zei

Prachtig groen in jouw tuin ! hier stortte het afgelopen nacht en vanmorgen, nu ook even droog, de seringentakken hangen helemaal naar beneden, zo topzwaar zijn ze door al die nattigheid.
hier zag ik vorige week nog niks groens aan de beukenheg, nu zit hij bijna helemaal in het blad, vind ik wel erg mooi om te zien, al dat jonge frisse groen.
maar de zon mag er nu ook wel door komen, qua temperatuur zou je hier wel buiten kunnen zitten, het is heel zacht, bijna klam
Fijne dag gewenst
Groeten Yvon

Petra zei

Die trap bij jou vind ik zo'n leuk element aan je huis! Er is hier vannacht ook weer heel veel gevallen, en we dachten dat we al veel gehad hadden maar gisteren lagen overal m'n viooltjes plat van de droogte!
Ik hoop dat 't snel wat zonniger wordt want ik begin een beetje (erg) depressief te worden...

Groetjes Petra

Ger zei

Wat heb je toch een heerlijk huis en tuin Hetty, het mooi gestylde sfeertje van binnen gaat buiten ''gewoon'' verder.

Ja, met dit frisse voorjaar en regen van de laatste tijd zijn de buxusen en de hosta's groenen dan ooit te voren, vorig jaar waren rond deze tijd de randen van hostablad en hortensia al helemaal verbrand van de felle zon, moederdag was het snikheet hier.

Hé......de regen van bij jou is nu hier aangekomen, vanmorgen scheen de zon nog...
Ach ja.....ik vind het niet zo erg,
ga ik gewoon niet naar buiten maar aan de strijk beginnen, volle mand van gisteren...dus vervelen doe ik me niet;-)

Fijne dag en geniet van al dat fraais om je heen!!!
Liefs,Ger

Kom Achterom zei

Mooie strakke tuin met romantisch tintje heb je zeg!
Ook hier zie ik de blauwe lucht verschijnen toch ook maar even de tuin in vanmiddag als het meezit!
fijne dag
Yolanda

oale zei

Prachtige tuin heb je en dat terras, super! Ja, ik zit ook met smart op het zonnetje te wachten. Ben al 5 weken verkouden en zo blijf ik dat de rest van de "zomer". Groetjes Alie

saskia zei

je tuin is al net zo mooi als de rest van je huis .
dat duurt bij ons nog wel even voor we zover zijn .
wat zou het inderdaad fijn zijn als we er wat meer van konden genieten .
had me zo verheugt op een lkkr voorjaar .
zondag lijkt me een mooi begin maar het mag ook eerder hoor .

grtjs saskia

Miss M zei

Wat een gaaf iets, zo de trap in de tuin naar het balkon (en andersom ☺). Prachtig, de kleur daarvan combineert goed met als het frisgroen in de tuin. Dat maakt zo'n dag toch alleen maar goed?
Als het goed is, schijnt bij jullie nu ook de zon!

Lieve groet, Marjolijn

Judith zei

En helaas groeien niet alleen de planten, maar ook het onkruid! Voor de tuin heerlijk weer misschien, maar ik ben het met je eens: De zon mag volop gaan schijnen en de regen mag overwaaien!

Groetjes X

@nne zei

ik snak ook naar het zonnetje! lieve groet, @nne

Ans zei

Ja,het is inderdaad groeizaam weer.
Maar ik hoop,dat we zeer snel,heel ander weer gaan krijgen,zodat we weer heerlijk tussen de plantjes in de tuin kunnen gaan genieten.

Groetjes Ans

It's me zei

Wat heb je een prachtige tuin !!...heel mooi hoor.....liefs van mij....xxx...

Nicole zei

Ja ik ben die regen ook zooo zat! Hier nu ff de zon:heerlijk!
Mooie tuin heb je!
LG, Nicole

Miranda zei

Wat leuk zo vanaf het balkon de tuin in. Je tuin ziet er gezellig en inderdaad mooi groen uit, ik hoop dat je binnenkort er fijn buiten van kan genieten.

Fijne avond. Groeten, Miranda

amy zei

Ondanks de regen ziet jou tuin er spic en span uit ,bij mij is het een rommeltje ,de bomen verliezen hun bloemen en alles zit eronder (wat zal ik juichen als die bomen eruit gaan !!)
Als het een beetje mooi weer is probeer ik de boel bij te houden maar er is niet tegenop te wieden en vegen
aan de temperatuur ligt het niet ,t is gewoon benauwd ,heb net wat plantjes gehaald ,maar nu regent het dus weer ......het schiet gewoon niet op
Gr Amy

Anoniem zei

Gezellig zo bij jullie. hier ook veel groen.

Zitten onder de veranda temp. is heerlijk.

En de regen klinkt leuk we maken er maar iets van.

Lieve groet Diny XX

Pure & White zei

wat heb je een heerlijke tuin!
zelfs in de regen zie ik door mijn wimpers hoe mooi het kan zijn in zon......;-)
Hopelijk is het van 't weekend weer wat droger!

groetjes Dineke

generique sildenafil zei

All my life I live in flats and when I see such beautiful hauses, I want to have the same more and more.))) thanks for sharing)) so nice)