dinsdag 1 mei 2012

Hoe leuk..

Dat is nu het leuke aan bloggen.......Gisteren liep ik heerlijk in het zonnetje over de vrijmarkt bij ons in het dorp.. het was druk, druk ,.. maar wel heel gezellig.. op een gegeven moment wordt ik op mijn schouder getikt......" ben jij Hetty.....??"..ja klopt... "ohh wat leuk ik volg al heel lang je bog "......... dat bedoel ik nu hoe leuk....Spontane ontmoetingen met mensen die ik niet ken..maar zij mij dus wel... zo wordt je nog eens een BNer..hahaha..!!

Twee weken geleden werd ik benaderd door een trouwe Blogvolger of ik wat brocante spullen van haar over wilde nemen...
Na wat over en weer gemaild zijn we afgelopen weekend naar België gereden.
Het was een hele leuke en hartelijke ontmoeting...
Best wel raar dat iemand zo veel over je weet en je eigenlijk niet persoonlijk kent...!
Ook wel weer een moment van nadenken.. wat schrijf ik wel en wat schrijf ik niet.. want inderdaad er zijn veel meelezers en dat is helemaal niet erg, maar wel belangrijk om af en toe eens bij stil te staan..
Hoe dan ook ..de ontmoetingen van afgelopen weekend waren heel bijzonder..

Dat is ook het leuke van Bloggen..

Groetjes Hetty



16 opmerkingen:

Corine(THUIS) zei

Even stilstaan bij wat 'men' van je leest is niet verkeerd, zelf schrijf ik best veel zomaar op maar het zijn toch alleen maar 'gewone' dingen, de écht persoonlijke zaken hou je toch voor jezelf..
Mooi hoekje met de stoel zo!
Ik ben benieuwd naar je Belgische aanwinsten :))
Groeten, Corine

lia zei

Ja, soms krijg je door het bloggen hele leuke reacties en ook wel ontmoetingen.
Maar ik blijf ook wel heel voorzichtig op mijn blog met wat ik daar op zet.

lieve groet, Lia

Petra zei

Dat had je toch een paar jaar geleden niet kunnen bedenken dat je zo beroemd zou worden? En waar, heel veel dingen schrijf ik ook niet omdat het niet allemaal 'vreemden' zijn die meelezen...Maar al met al toch hartstikke leuk dat bloggen!

Groetjes Petra

It's me zei

Ja leuk he???..ik maak dat ook regelmatig mee hoor in de winkel......liefs fijne week....xxx..

baju muslim modis zei

This really is wonderful article ! I simply love’d it !

When-D zei

Wel leuk zeg, zomaar op straat herkend worden door het bloggen.

mooie sfeerfoto's weer...

lieve groet, When-D

Jacqueline @ HOME zei

Dear Hetty,
How lovely to meet some fellow bloggers ..... I have yet to meet one !!
I'm so sorry that you had rain when you came to England....I hope that it didn't stop you getting out and about too much.
We have just got back fromm wonderfulk Amsterdam....we loved it. We had a little rain but managed to dodge in and out of it !!
Thanks so much for your lovely comment today and have a lovely week. XXXX

little sweet things zei

Toevallig had ik dat ook op de vrijmarkt. Aan de spullen die ze verkocht herkende ik haar en vroeg haar of ze het echt was.
Ik wist wel dat we in de zelfde woonplaats woonde en we hebben ook wel eens via de mail wat web adresjes uitgewisseld maar had haar zelf nog nooit ontmoet.
Je maakt me wel nieuwsgierig naar je Belgische aankopen.

Groetjes, Sas

Marjonel M zei

Leuk dat je herkend wordt op straat,je hebt ook al in een aantal woonbladen gestaan!

Fijn dag
Groetjes,Marjonel

Els zei

Spontane ontmoetingen blijven leuk! Geweldig dat ze jou zomaar herkende. Ben benieuwd welke aankopen je meegebracht hebt uit België.

Fijne middag
Liefs Els

Judith zei

Mooie sfeerfoto onderaan je post! En zo te lezen heb jij een zeer geslaagd weekend gehad... Met bijzondere ontmoetingen!

Groetjes en nog een fijne dag

Lynda zei

bloggen is leuk, en het zou zo fijn zijn als men het gewoon leuk zou kunnen laten zijn he, maar een beetje op je "tellen"passen kan nooit kwaad!

Je hebt een super hoekje gemaakt...zoals altijd weer;)

Groetjes
Lynda

Maaike ♥ brocante en theetuin ♥ zei

Bloggen blijft leuk! Inderdaad soms wel goed om even na te denken dat iedereen alles zo kan lezen!

Ben benieuwd naar je vondsten!

Groeten Maaike

@nne zei

het is inderdaad ongelofelijk wat bloggen teweeg brengt. zélf was ik enorm ontroerd door de talloze reacties toen ik meldde dat ik ziek was. je blog is trouwens schitterend! groetjes, @nne

Nicole zei

Wat leuk inderdaad dat je zelfs op straat herkend word, geweldig toch! En tuurlijk heb je ook minder leuke dingen, maar waar is dat niet...
Fijne avond!
Nicole

Miranda zei

Bloggen blijft toch een bijzonder gebeuren en af en toe even stilstaan bij wat je schrijft doe ik zelf ook...

Fijn weekend. Groeten, Miranda