donderdag 31 mei 2012

In de krant

Ja jullie lezen het goed .. ik heb de krant gehaald...
een tijdje geleden was ik aan het nadenken hoe ik er voor kon zorgen dat de webwinkel bij een breder publiek onder de aandacht gebracht kon worden...
Tja de krant...!!
En zo schreef ik een mail aan de redactie van het Stadsblad...al snel kreeg ik een leuke reactie terug en de journalist nam contact met me op.
Met als resultaat een leuk stukje in de krant.

De foto ..tja daar zijn de meningen wat over verdeeld.. laten we het er op houden dat ik er wel heel erg braaf opsta.... ;-)
Ik herken mezelf er niet echt in...... maar goed..Ik weet dat ik het ben.


Hoe dan ook mijn doel was weer een stukje gehaald.. de krant heeft een oplage van ruim 66.000, als hier 1 procent van een kijkje neemt op mijn site levert dat mij 660 bezoekers op..kijk niet verkeerd toch..
Als je het stukje wil lezen dan moet je even naar de site van de krant gaan.
Ik zal jullie de link geven...klik hier

Fijn weekend.
Groetjes Hetty

26 opmerkingen:

ria zei

Super leuk!1heb t artikel gelezen en daar moeten toch enthousiaste kijkers/kopers van komen.Ik ken je alleen van de foto van de ariadne.Daar lijk je hier idd niet op,maar toch een leuke foto hoor!!
Lieve groet Ria

Maaike ♥ brocante en theetuin ♥ zei

Leuk artikel in de krant! Mooie reclame!

Groeten Maaike

Maison Louise, Paintings by Louise zei

Hoi Hetty,

Je staat er prima op hoor in de krant! En een mooi stuk om te lezen.

Zo krijg je zeker meer bekendheid met je webwinkel.

Ik hoop dat je vele reacties hierop krijgt.


Fijne dag!

Groetjes Loes

Anoniem zei

Hoi Hetty,

Wat een leuk artikel!! Mooie reclame voor je en ik hoop daarbij natuurlijk dat het je extra bezoekers oplevert.
Als "trouwe koper" (na 3 aankopen, ben je dan een trouwe??) kan ik de mensen je site en je webwinkel van harte aanbevelen!!

Groet, Hanneke

Pure & White zei

Slim hoor, om zelf de krant te benaderen!
Levert vast weer nieuwe kopers op!

Fijn weekend!

Dineke

Room Seventeen zei

Goed idee Hetty, het trekt altijd extra kijkers en bezoekers! Ik moet eerlijk bekennen dat ik onlangs een aanbod van een ( andere) krant heb afgeslagen.
Ze hebben elke week een binnenkijkreportage, maar de foto's zien er vaak onverzorgd en matig uit, geen goede reclame dus. Nu maar even kijken of er alternatieven zijn.
Ga even je stukje lezen :-)

Jolanda zei

Hoi,

Super leuk stuk ik hoop dat het je veel klanten op levert!
Fijne middag,

Lieve groetjes,

Jolanda

Ger zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Home and Lifestyle zei

Wat leuk Hetty dat je in de krant staat! Uiteraard hoop ik dat je je doelstelling er ook nog eens mee haalt en dat veel mensen een kijkje in je webwinkel komen nemen!! Succes!

Lieve groet, Ingrid

Ans zei

Wat goed,zeg.
Proficiat.
Wie weet levert het weer het een en ander op.

Groetjes Ans

Ger zei

Hé.....slimmerik,heb je goed gedaan om de krant te benaderen,ik zeg altijd ''nee heb je, ja kan je krijgen''

Hoe meer naamsbekendheid hoe beter het is.
Ook al zal je er niet van hoeven te leven, kopen en verkopen is je grote passie je hobby je handelsgeest.



Leuk stukje om te lezen....succes meid!!

Liefs,Ger

Nicole zei

Wat leuk Hetty! Gefeliciteerd! Zag het net ook al op Fb.
Hopelijk veel nieuwe klanten!
Lieve groet,
Nicole

oale zei

Gaaf hoor, ik hoop dat het wat klanten oplevert. Misschien ook een idee voor onze Boelschuur. Groetjes Alie

amy zei

Je staat er juist hartstikke leuk op !
Leuk stukje ,hopelijk levert het iets op :)

Gr amy

Miss M zei

Wat een leuk stuk in de krant! Als dat geen extra bezoekers (en dus extra kopers) oplevert, weet ik het ook niet meer!
Vind je er toch heel leuk op staan. Stoer en idd... ook heel braaf ;-)

Fijn weekend alvast!

Liefs, Marjolijn

Des guirlandes zei

Wat leuk, in de krant! Ik hoop dat je webwinkel een bestseller wordt. Je blog is dat in ieder geval al. Ik kom altijd graag bij je kijken. Hartelijke groet,
Barry

Corine(THUIS) zei

Haha brave Hetty :))
Misschien ook wel goed, zo kom je lekker betrouwbaar over en dat levert vast ook klanten op!!
Leuk stuk!!
Groeten, Corine

lia zei

Leuk stukje, en hopelijk levert het nieuwe klanten op.

Groetjes Lia

Marjonel M zei

Leuk artikel in de krant Hetty, ik hoop dat het flink wat klanten levert.
Fijn weekend, groet, marjonel

Le Style zei

Leuke manier om aan acquisitie te doen. Ik vind het een leuk stuk geworden en vind de foto ook heel leuk hoor.
Dit levert je vast weer meer bezoekers op. Wat ben jij super bezig, heel veel succes!!

Fijn weekend!!

La Maison zei

Je hebt vast geen tijd meer om de reacties te lezen op je post, vanwege de enorme drukte in je webwinkel n.a.v. het krantenartikel.
Het was een goed idee van je en ik denk echt dat je succes zult hebben.

Lieve groetjes
Hermine

vosges paris zei

ohh ik wist niet dat je een webwinkel hebt ;) super past bij jou.. lekker je gestruinde spullen aan de man brengen ;)

hieronder plak ik nog even een advertentie misschien is het iets voor jullie of wilje hem delen ;)

Het nieuwe Piet Boon Beton behang al gezien? Nog niet in de winkel maar al exclusief te WINNEN op mijn blog Vosgesparis. Doe mee en plaats een banner voor extra kansen http://www.vosgesparis.blogspot.nl/2012/06/exclusive-piet-boon-concrete-wallpaper.html

Miranda zei

Een leuk artikel! Dit gaat vast de nodige nieuwe klanten opleveren...

Fijn weekend.

Petra zei

Wat timmer jij goed aan de weg, petje af! Veel succes en hele lieve foto hoor.

Fijn weekend!

Maison Marie et Florence zei

Je bent een echte "zakenvrouw" goed gedaan hoor .
En de foto is leuk toch?
Ik hoop dat je er leuke reactie's en klanten;-) op krijgt!
Succes ,en groetjes uit het regenachtige:-( Belgie!0
Manuela

Jansepans zei

Dit vind ik gaaf voor je Hetty! En, heb je er al wat van gemerkt? Hoop het! Fijne avond! Liefs Janneke