maandag 28 mei 2012

Mooi Nederland

Wat een heerlijke dag.. vanmorgen al vroeg uit de veren... pick-nick mand ingepakt.... en gaan
We hadden met vrienden een bootje gehuurd in Enspijk... heerlijk gevaren op de Linge.. en wat is Nederland dan mooi..
Het was echt genieten... rustig peddelen over het water.
Onderweg een leuke plek opgezocht om een kopje koffie te drinken.. Uitstappen was niet voor iedereen even makkelijk...
Ik kan jullie vertellen dat het heel komisch gezicht als je heel langzaam iemand om ziet gaan met de boot....en dat terwijl hij alleen behulpzaam de tas aan de kant wil zetten...
Nadat we bijgekomen waren van het lachen konden we rustig een bakkie doen om daarna onze vaarroute te vervolgen..
Het was echt een heerlijke dag op het water...Dit zijn van die dagen met een gouden randje...W hebben genoten.

Hopelijk houd het mooie weer nog een poosje aan en kunnen we blijven genieten....
Fijne week.
Groetjes Hetty

16 opmerkingen:

Carre Blanc Maison zei

Mooi foto's en ook ik hoop dat het mooie weer lange blijven:)Groetjes Karolina

lia zei

Je zat een beetje in mijn geboortestreek, en mijn zus woont daar nog steeds. Dus ik weet hoe mooi het is, en helemaal met dit weer.
Ik ben bang dat het weer toch een dip krijgt. Maar dit nemen ze je niet meer af.

Lieve groet Lia

Saskia zei

mooi is het op de Linge, wij rijden daar vaak langs op de fiets of scooter of pikken een terrasje aan de Linge.

groetjes Saskia

Ans zei

Ja,heerlijk dit weer hé.
Maar helaas gaat het toch weer veranderen.
Maar ik hoop dat het daarna weer snel terugkeert.

Groetjes Ans

Marjonel M zei

Nederland heeft prachtige plekjes, en het weer was heerlijk de afgelopen dagen. Maar we krijgen inderdaad een dip hopelijk van korte duur!

Fijne dag
groet, marjonel

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

heerlijk he wat heeft een mens meer nodig dat de natuur en een gevulde mand met lekkere hapjes , en de mensen om hun heen die hun lief zijn .....fijne week lieve groet rosita

@nne zei

als Belgische hou ik enorm van de Nederlandse landschappen ... een stuk minder volgebouwd dan Vlaanderen. groetjes, @nne

Collie-Collie.com zei

O, gezellig een picknick en nog lekker op het water ook, inclusief omkiepen, hahaha. Inderdaad héérlijk genieten!

Groetjes, Collie

All Seasons zei

Het was gisteren zekers erg genieten. Wij zijn in alle vroegte naar zuid-Limburg gereden met de kids. Heerlijk gewandeld daar tussen de weilanden door met dat heerlijk briesje erbij. Maar goed blijven smeren, want voor je het wist was je al verbrand, maar dat zal op het water wel net zo zijn geweest.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het vanmorgen wel erg lekker vond en het zonnetje erbij, hopen dat dit zo nog even aanhoud..
Een heerlijk weekend om aan terug te denken...

Liefs,
Patricia

oja, heb je mail gelezen..

De Lorelei Brocante. zei

Oh lekker hé oo het water !! wij hebben zelf twee boten en zeilen regelmatig,heerlijk......
Onze zoon plofte vorige week nog tussen wal en schip......... :-)) toen ie weer boven kwam had ie z,n pet nog op....gieren natuurlijk hé

Groetjes
Dicky Marie

Corine(THUIS) zei

Een mooi plaatje van je geliefde dochter, maar toen ik de tekst las had ik toch wel graag een plaatje van de omkieperend boot gezien :)))
Fijne week!
Groeten, Corine

Nicole zei

Ja heerlijk dat weertje! En op de linge ben ik ook eens geweest met een rondvaartboot, was prachtig inderdaad!
Fijne avond!
Nicole

Sfeer van Toen zei

Wat was het heerlijk hé! Jullie hebben ook zo genoten. Een dag met een gouden randje dus!

Lieve groet van Petra

Juul zei

Ja mooie omgeving is dat rond de Linge. Wij waren er een paar weken geleden voor de Bloesemtocht, dan loop je tussen de boomgaarden. Prachtig.
Fijne dag,
Juul

Els zei

Lijkt me heerlijk om bij dit weer op het water te varen!

Fijn weekend
Liefs Els

Miranda zei

Heerlijk een dagje op het water en genieten van het mooie weer!

Fijne avond. Groeten, Miranda