woensdag 16 mei 2012

Stilleven op tafel

Afgelopen week eens heerlijk aan het rommelen geweest... stijlhoekjes maken.
Heerlijk even niets dan alleen mijn mooie brocante spulletjes... Ik kan er echt van genieten.. Een gezin met 3 kids dat is soms best druk, dat geeft niet maar dan is het wel lekker dat ik op een regenachtige middag het rijk alleen heb en heerlijk mijn ding kan doen.
Het resultaat.......... een heerlijk stilleven op de tafel in de woonkamer.

Sommige spulletjes staan te koop in de webwinkel.. maar nu kan ik er nog even van genieten.

De cloche kocht ik een tijdje geleden bij Brocante in de tuinschuur.. ik was eigenlijk niet van plan iets te kopen...maar zag hem staan en kon de verleiding niet weerstaan.
Hij is koperkleurig geworden door het poetsen, het zilveren laagje is er door een fanatieke poetser helemaal afgepoetst..
Ik vind het niet erg, hij is zo mooi doorleeft.

En het handvat is helemaal een plaatje... vast en zeker met liefde gemaakt.
Ik geniet van mijn nieuwe aanwinst.

Fijn weekend allemaal en mocht je nog naar een leuke brocantemarkt gaan.....heel veel plezier..!!
Hopelijk is het droog.

Lieve groetjes Hetty

19 opmerkingen:

De Lorelei Brocante. zei

Hee Hetty,helemaal super dit !! en je cloche......ohhhhh een plaaaaatje en de kleur vind ik geweldig zo !!!
Geniet ervan hé.

Groetjes
Dicky Marie

Home and Lifestyle zei

Dat kun je inderdaad het beste doen als je alleen thuis bent...heerlijk is dat! Het heeft je een mooi stilleven opgeleverd!

Ik wens je een fijn Hemelvaartsweekend!

Lieve groet, Ingrid

lia zei

Oh, dat kun je alleen lekker doen als je alleen thuis bent.
En het is een mooi geheel geworden.

Jij ook een fijne dag morgen.
Lieve groet Lia

Le Style zei

Heerlijk even het rijk alleen. Genieten van stijlhoekjes maken en ik geniet wel met je mee;-) Mooi hoekje zo!

Ook jij fijne dagen!!

Monique De Jonge Woont zei

Hoi hetty,

Prachtige creatie heb je er weer van gemaakt!
En even een compliment over je nieuwe profielfoto, wauw!!! Ik herkende je bijna niet... wat ontzettend mooi, zo met je haar los!
Ik ken je natuurlijk alleen van de enkele foto's op je blog als je weer eens aan het struinen bent en dan heb je altijd je haar op een dot/staart.
Hahaha, hilarisch dat ik helemaal enthousiast ben over je profielfoto, maar ik meen het, je bent een mooi mens.

Fijn weekend.

Lieve groet,
Monique

Corine(THUIS) zei

Een goed gestylede middag!! Het ziet er gezellig brocante uit :))
En die cloche..een supervondst!!
Groeten, Corine

Judith zei

Fijn dat je zo geniet van het rommelen in huis en je hebt er weer een leuk tafereeltje van gemaakt... Maar goed dat jullie niet dagelijks aan deze tafel eten, want dat zou wel een gesjouw geven haha

Groetjes

Miranda zei

Fijn hoor een beetje rommelen in huis en je hebt er een sfeervol hoekje van gemaakt, met prachtige spullen...

Groeten, Miranda

Marjonel M zei

Heerlijk lekker rommelen in huis en je hebt er mooie foto's van gemaakt, ziet er gezellig uit!

Groetjes, Marjonel

oale zei

O daar kan ik ook zo van genieten, lekker scharrelen door het huis. Vaak krijg ik in één keer de kriebels. En als ik thuis niks meer te stylen heb, ga ik naar onze Boelschuur. Je hebt er weer prachtig hoekjes van gemaakt. Fijne dagen nog, Alie

Ger zei

En jij kwam heerlijk aan je trekken....zó alleen thuis,
en met die prachtige oude spullen kan je het op allerlei manieren stylen....het is en blijft leuk om je bezig te houden.

Het Arcanthusblad is in de afgelopen eeuwen zo veel gebruikt voor decoraties,
ik let daar al een paar jaar op....te veel en te vaak om op te noemen....van Griekse zuil tot bovenlicht van communiebank tot cloche.....het blijft mij boeien dat blad, in decoraties en tuinen.

Fijne zonnige dagen ook voor jou gewenst lieve Hetty!!!
Wij gaan met dochter/schoonzoon en kleinkinderen paar dagen naar N-H,
je weet wel....jij was er ook eens:-)

'Inga' zei

Wat een mooi tafereel zo op de tafel en dan de cloche...het geheel laat je bijna denken dat daar net een of andere dame is opgestaan van haar werk...dat moet jij zijn geweest! Heerlijk zulke middagen! Fijn dat je er dan ook nog even over post met mooie foto's!

Fijne dag verder!

'Inga' zei

Wat een mooi tafereel zo op de tafel en dan de cloche...het geheel laat je bijna denken dat daar net een of andere dame is opgestaan van haar werk...dat moet jij zijn geweest! Heerlijk zulke middagen! Fijn dat je er dan ook nog even over post met mooie foto's!

Fijne dag verder!

It's me zei

Prachtiggg!!...liefs Ria...xxx..

Stella zei

Hi Hetty,
Helemaal gezellig dit hoekje en prachtige spulletjes !
Lieve groet,Stella

Petra zei

Mooie sfeerplaatjes! En je cloche is super...
Lieve groetjes, Peet.

Nicole zei

Mooi stilleven Hetty! Jij hebt goed je best gedaan..hi hi
Fijne dag vandaag!
Nicole

Maison Patine zei

Mooi tafereel! En die paspoppen zijn echt prachtig!

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

heerlijk even het rijk voor jezelf daar moet je even van genieten ...heerlijk sfeertje heb je neer gezet ...prachtige spullen ..fijn weekend lieve groet rosita