maandag 21 mei 2012

Voorjaar...

Ohh wat is het heerlijk buiten,..ik loop echt te genieten...wat een heerlijke temperatuur.
Daar knap je echt van op.. ik was er ook wel aan toe.
Afgelopen tijd best heel erg druk geweest met de webwinkel.. aan alle kanten probeer ik hem wat meer onder de aandacht te brengen..
Dat kost veel tijd,..maar ik vind het nog steeds erg leuk om te doen en het levert me alleen maar energie op.

Verder is het heerlijk toeven in de tuin... vorige week maar eens een beginnetje gemaakt met het knippen van de buxus.
Dat is jaarlijks weer een dankbaar klusje, waar veel tijd in gaat zitten..dus iedere keer een beetje.
De planten groeien waar je bij staat..het is prachtig fris groen.



En verder hebben we gezinsuitbreiding.......................!!!!
Onze Eva heeft twee schattige konijntjes..........
Voor deze keer krijgen ze een plekje op mijn blog..je hebt tenslotte niet iedere week gezinsuitbreiding.
Mag ik u voorstellen...knabbel en babbel.

Fijne week, geniet van het mooie weer.
Groetjes Hetty

25 opmerkingen:

Tante Pollemop zei

Veel plezier met de konijntjes ze kunnen ook zo gezellig scharrelen, je tuin is mooi succes met je winkel!

Marjonel M zei

Het is echt prachtig weer ik geniet ook volop.
Ik ga vandaag beginnen met de tuin snoeien elke dag een beetje, mooie konijntjes Eva fijn dag!

Groetjes, marjonel

Jacqueline @ HOME zei

Oh Hetty,
Not only is your house beautiful but, you have a wonderful garden as well. The translator is not very good but I think that it's your garden !!
....and, the bunnies are so cute. Our daughter is 30 and she STILL loves rabbits. She did have one of those giant rabbits but had to sell it as it got REALLY big !!
Have a lovely week Hetty. XXXX

lia zei

Wat een dotjes.....
En je tuin is ook een oase van rust. Hier is de achtertuin klaar met het snoeien van de buxus... nu voor nog.

Fijne week, lia

All Seasons zei

Ach wat een schatjes zijn het. Die lichte lijkt wel erg veel op onze Ollie. Wij hebben alleen vaders nog van het nestje van vorige jaar, maar ooh zo'n lieverd is het en helemaal tam!
Wens Eva maar heel veel knuffel plezier en jij natuurlijk. Want die hangoor hebben een wel heel hoog knuffel gehalte.

Oja en vergeet niet te genieten vandaag in de tuin. Ook hier wordt al druk geknipt aan de buxus.

Fijne week, Hetty
Lieve groet,
Patricia

Ger zei

Hoi Hetty,

Het is niet alleen met volle teugen genieten van zo'n mooie rustige tuin als jij hebt....maar het noodzakelijke met het aangename combineren is met het zonnetje in de rug ook wel lekker,buxussen weer mooi in vorm.

Wij doen dit de laatste jaren enkel nog in september omdat we al een paar jaar na de voorjaarssnoei extreem warm weer hadden en de blaadjes verbranden door de felle zon en geel werden.

Moest jullie de hartelijke groeten overbrengen en welkom ben je altijd in de B&B onder de stolp bij Marian, even een belletje om te horen of er nog plaats is(ze heeft heel veel boekingen) Wij amuseerden ons met de familie weer uitstekend, zaterdag bij Paal 6 heerlijk met z'n allen in de zon gezeten en met hapje en drankje de verjaardag van dochterlief een feestelijk tintje gegeven.
Weet trouwens niet waar mijn hoofd enkele uren later zó rood van was.....de zon,rosé....of was het de verhoging,verkoudheid met diepe vastzittende hoest die mij net in deze dagen parten moest spelen,bah....terwijl ik zelden ziek ben.

Fijne zonnige dagen wens ik jou en veel plezier in de tuin!!!
Liefs,Ger

Jolanda zei

Hello,

Geniet van je heerlijke tuin!
Lieve zonne groetjes,

Jolanda

Stella zei

Mooie plaatjes en wat leuk die twee konijnen.
Lieve groet,Stella

'Inga' zei

Wat mooi groen! Je tuin is mooi recht en strak, wat een heerlijke plek!

Die konijntjes zijn net levende knuffeltjes, ze worden toch niet XXL hoop ik?

Fijne week met mooi weer toegewenst!

It's me zei

Wat een schatjes je konijnen...ben gek op konijnen.....je tuin is ook een plaatje hoor....liefs fijne zonnige week....van mij....xxx...

Els zei

Je tuin ziet er geweldig uit! Schattige foto's van jullie nieuwste aanwinst...

Groetjes

Els

design elements zei

lovely images!

@nne zei

echt genieten dit lenteweertje ... je foto's zijn schitterend. groetjes, @nne

Home and Lifestyle zei

Wat ziet je tuin er mooi uit Hetty, een plaatje hoor! Daar kun je de komende dagen veel van genieten, in de zon!

En wat leuk...Knabbel en Babbel, een mooi stel bij elkaar!

Lieve groetjes, Ingrid

Ans zei

Je tuin ziet er schitterend uit.
En wat zijn ze lief,Knabbel en Babbel.

Groetjes Ans

oale zei

Heerlijke tuin heb je en die sneeuwballen doen het ook zo mooi. Bij ons zit er dit jaar geen bal aan (haha). Groetjes vanuit een zonnig Urk, Alie

Petra zei

Wat een prachtige tuin heb je! En Knabbel en Babbel vind ik de perfecte bewoners ervoor...
Geniet van het mooie weer.
Lieve groetjes, Peet.

Judith zei

Orginele namen:-) Het zijn wel mooie konijntjes zeg! Mogen ze ook binnen rondlopen?

Het weer is inderdaad heeeeerlijk! Ik denk dat iedereen eraan toe was, dus zoveel mogelijk genieten!!!

Liefs X

Colin zei

Wat lief die hangoortjes! Hier mag de kappersschaar ook weer tevoorschijn komen want de buxus is flink gegroeid.

Corine(THUIS) zei

Eindelijk zomer hè?! Hier zaten we op te wachten.. wij genieten ook volop! De buxus is geknipt, nu de beukenhaag nog..
Fijne, zonnige week verder!!
Groeten, Corine

ida zei

Wat een mooie tuin en dat is genieten nu met dit heerlijke weer, eindelijk !
Schattig die konijntjes !
Lieve gr..ida

Miranda zei

En ook vandaag was het weer echt genieten! Hier moet nog begonnen worden aan de buxus, maar met de felle zon van dit moment wacht ik er nog maar even mee...

Fijne avond. Groeten, Miranda

Pure & White zei

Wat ziet je tuin er lekker fris en groen uit!

Heel mooi!

groetjes Dineke

Sfeer van Toen zei

Het zouden maar zo de broertjes (of zusjes) zijn van ons konijn!
Wat zijn ze lief hé! En veel knuffelen hoor, daar houden ze echt van!

Groetjes van Petra

Mooi zei

Wat een heerlijke tuin heb je toch! Hier zijn de buxussen al geknipt en hebben ze zelfs al weer mooi nieuw groen. Succes! (waarschijnlijk ben je ondertussen al wel klaar) Lieve groet,
Karin