maandag 11 juni 2012

Gala

Onze middelste heeft dit jaar eindexamen gedaan... en dit wordt traditie getrouw afgesloten met een galafeest.
De jongens strak in pak en de meiden in de prachtigste creaties....
En zo werd er voor Tom ook een pak geregeld...
Wat worden kleintjes dan ineens groot.. nu is ie al groot .. maar ik bedoel groot groot...;-)


Ik weet niet van wie het heeft maar in ieder geval niet van mij.... ik ben met mijn 1.65cm.... 30cm kleiner dan dat hij is..
We zullen het er maar op houden dat ie het goed heeft bij ons....!
Maar ik dwaal af.


Als je zo mooi in het pak zit, ga je ook in stijl naar school.. en dus werd er een mooi oude auto geregeld..
Met drie vrienden ging Tom zijn feestje tegemoet.. en nu maar hopen op een positieve uitslag woensdag...
Als vervolg opleiding is hij aangenomen bij de opleiding sport en beweging.. (lijkt op CIOS, maar dan bij het ROC) en je snapt daar heeft hij heel veel zin in.....!
Dus wij houden onze vingers nog even gekruist ...

Groetjes Hetty

12 opmerkingen:

Corine(THUIS) zei

Toch altijd een bijzonder feest zo'n eindexamengala! En dan zulk vervoer.. :)
Laat je woensdag even weten hoe de vlag erbij hangt??
Groeten, Corine

Musje zei

Geweldig ziet het er uit,gave oude auto,het was vast een geslaagde middag/avond en wat heeft Faire un Songe een leuk gezicht,zie je foto,ik wens je een fijne week,lieve groet Musje.

Ans zei

Ja,kleine kinderen worden groot.
Mooie foto's laat je zien,hij ziet er sjiek en feestelijk uit.
En ik hoop,dat hij woensdag de vlag kan uithangen,met een schooltas er aan.

Groetjes Ans

Zjietje zei

Weer een hele mijlpaal he. En voor jezelf ineens het besef dat de tijd doorgaat...Onze dochter mocht ook voor t eerst naar t gala, ter opvulling mogen 4 Havo, 4en 5 VWO ook komen. Toch even slikken
Ze heeft nog 2 jaar bedenktijd om te bedenken wat voor auto ze wil als ze eindexamen heeft gedaan...
Zal duimen voor jullie zoonen ik hoop dat de vlag uit kan:))
Fijne dag
lieve groet Brigitte

ria zei

Wat leuk!!En idd spannend nu.Hier horen we ook of mijn dochter t gehaald heeft.Duimen met zn allen.
Lieve groet Ria

Rozen van Papier zei

Geweldig leuk!

Groetjes Janny

De Lorelei Brocante. zei

Ohh ja leuk zeg !!
Ik heb dit allemaal meegemaakt met de jongens hier en het was zoooo spannend.
Nu is de oudste ne afgestudeerd en de jongste heeft nog eve te gaan.
Hier zijn ze al GROOT, haha
Wat vliegt de tijd....

Groetjes
Dicky Marie

Elise - Brocante Prulletjes zei

Oh bijzonder zeg ! Wat een mijlpaal ! En wat een trotse moeder!

oale zei

Wat toevallig!!! Onze oudste is vorig jaar gezakt en krijgt donderdag a.s. uitslag. Hij is ook al aangenomen op het Windesheim (Zwolle) voor ..... sport en beweging! Hoop zo dat hij slaagt, want hij heeft er zo'n zin in. Hij heeft in z'n hoofd een sportschool te beginnen. Geweldig toch die toekomstidealen? Groetjes en hopen op een goede uitslag voor allebei, Alie

Servies en Brocante zei

Suc6 gewenst..spannend hoor!

Henny zei

Het blijven mijlpalen voor een moeder! steeds weer een stukje los laten maar als ze dan een afsluiting hebben en ze staan voor je in een smoking dan ben je zelf even heel klein en met een droge mond knik je, je ziet er top uit!Hier eentje die kon gelukkig het 2de jaar CIOS ROC Ede instromen en heeft het reuze naar de zin. Spannende groetjes voor vandaag,BB

Miranda zei

Helemaal in stijl! Inmiddels is het woensdag; ik duim even met je mee...

Fijne dag. Groeten, Miranda