vrijdag 15 juni 2012

Hoedendozen

Ik wil ze even bij jullie onder de aandacht brengen deze prachtige hoedendozen.. zo mooi.


Welke hoed zou er in hebben gezeten, van welke dame ... of heer...!
Ik heb geen idee..
Ik heb ze te koop in mijn Webwinkel maar ze staan nu in mijn kamer.. zolang ze niet verkocht zijn kan ik er heerlijk van genieten.




Vandaag was ik nog even in Diepenheim op de jaarlijkse brocanteparade...vanmorgen was er hier dikke regen.. dus besloten we vanmiddag toen het droog werd nog even te gaan... maar ja op een brocantemarkt moet je vroeg zijn voor de allermooiste spullen..
Ik heb toch nog een paar kleine dingetjes kunnen vinden.
Zondag probeer ik om ze op de site te zetten.


Geniet van het weekend..
Groetjes Hetty

9 opmerkingen:

Corine(THUIS) zei

Jammer van het weer inderdaad, anders was ik ook nog even naar Diepenheim gereden..
Ben toch benieuwd wat jij nog mee kon nemen..
Fijn weekend!
Groeten, Corine

Sfeer van Toen zei

Ben benieuwd wat voor een leuks je gevonden hebt!

Fijn weekend!

Groetjes van Petra

Maison Patine zei

Je hoedendozen zijn prachtig! Ik heb er hier ook één staan, niet voor in de webshop want hij heeft echt wel zijn beste tijd gehad... Maar het blijft leuk om naar te kijken! En ondertussen kunnen er kleine spulletjes in ;-).

Fijn weekend!
Stefanie

Le Style zei

O, Geweldig die oude hoedendozen en ik kan er net zo bij wegmijmeren als jou;-)
Zo jammer van het weer voor de brocantemarkten/fairs. Ben wel benieuwd naar de items die je nog gevonden hebt.

Ik wens je een heel fijn weekend!!

Lieve groet

Home and Lifestyle zei

Ze zijn inderdaad mooi, Hetty! Misschien zelfs wel wennen als ze de deur uit zouden gaan:)!

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Jacqueline @ HOME zei

Dear Hetty,
Just want to apologise for my absence ..... my computer finally gave up and I'm getting my head around my new MacBook Pro !!....I haven't found the translator yet either !!
have a lovely weekend. XXXX

Nicole zei

Mooi die hoedendozen, maar niet mijn kleur....wat jammer van al die markten met die ....regen! Ben benieuwd hoe het morgen is...
Fijne zondag nog!
Nicole

Miranda zei

Prachtige hoedendozen! Zelf moest ik gisteren helaas werken, dus voor mij geen bezoekje aan Diepenheim...

Fijne avond. Groeten, Miranda

Pure & White zei

Mooie dozen!

En voor mij is Diepenheim een beetje erg ver, maar lees overal dat het erg leuk was..;-))


Fijne zondag!

groetjes Dineke