dinsdag 10 juli 2012

Frankrijk

Afgelopen weekend was ik in het door mij zo geliefde Frankrijk.
Vrijdagmorgen zijn we in alle vroegte richting de Picardië gereden om half 12 waren we op de plek van bestemming. Een klein idyllisch dorpje aan de rand van de krijtrotsen.
Gastvrije mensen en een heerlijke slaapplek.
En als ik in Frankrijk ben kan ik het niet laten om op brocante jacht te gaan.
We hebben een aantal leuke marktjes bezocht.
Helaas was het weer zondag dusdanig slecht dat veel handelaren het lieten afweten.


Een aantal van de gevonden vondsten heb ik al op mijn website gezet.
Donderdag sta ik op de brocantemarkt in A.peldoorn. De markt wordt gehouden vanaf 9 uur op het M.arktplein.
En dan breekt eindelijk een periode van rust aan.

Ik merk nu al dat ik minder achter de computer te vinden ben.
De kinderen zijn vrij, het is echt vakantie gevoel en al duurt het nog eventjes voor we weg gaan, toch voelt het wel lekker.

Ik wens iedereen een heerlijke vakantie toe met veel zon, rust lekker uit en vooral genieten
We spreken we elkaar wel weer ergens in augustus.

Groetjes Hetty


18 opmerkingen:

@nne zei

Picardië is inderdaad een heel mooi ... én bovendien de geboortestreek van m'n moeder. jammer dat het weer de brocanteurs én de "chineuses" in de steek laat. mooie foto's heb je gemaakt. lieve groet, @nne

Els zei

De markten blijven heerlijk om te speuren hé! Ook wij waren zondag op een markt. Gelukkig stopte de regen toen we aankwamen. Sommige handelaren begonnen echter eerder met opruimen vanwege het slechte weer :-(

Fijne vakantie
Groetjes Els

lia zei

Je had dus al een klein voorproefje van de vakantie. Lekker....
Ik heb volgende week nog geen vakantie, want wij gaan meestal wel een keer naar die markt in Apeldoorn, anders had ik je nog gezien. Maar ik hoop voor je dat je goede zaken kunt doen.

En we spreken elkaar ergens in Augustus.....

Fijne vakantie
Liefs Lia

Corine(THUIS) zei

Dat Franse weekend was een mooi vakantievoorproefje!
En je hebt nu dus gewoon een maand vakantie?? Heerlijk! Ik mail je nog even voordat je weggaat..
Groeten, Corine

All Seasons zei

Wat een mooie foto heb je gemaakt zo langs de kust van Frankrijk. Wat is Frankrijk toch mooi...
Ik zag al foto's langskomen met mooie Brocante vondsten die je uit Frankrijk mee hebt gebracht. Leuk om dat donderdag allemaal op de Brocante markt te kunnen verkopen. Hoop dat het weer dan ook nog een beetje mee zit, dan is jouw dag helemaal top!

Ik wens jou ook vast een hele mooie vakantie toe, geniet van de rust, want daar zijn we nu allemaal wel een beetje aan toe.
Hier begint de vakantie volgende week al een beetje, tijdens de 4-daagse. Daarna stappen wij ook in de auto op weg naar La France!!

We zien je weer in augustus!

Lieve groet,
Patricia

Colin zei

Geniet van je vakantie en tot volgende maand!

Nicole zei

Ja Hetty, ik herken het goed, ik ben ook veel minder hier te vinden, maarja daarvoor is het ook vakantie toch?! Picardie is inderdaad prachtig!
Ik wens je veel succes op de markt van de week en n fijne vakantie!
Lieve groet,
Nicole

It's me zei

Hele fijne vakantie meis.....liefs Ria....xxx...

Kom Achterom zei

Het ziet er wel heel mooi uit daar.
Ik wens je een heerlijke vakantie met heel veel zon!
fijne weken
Yolanda

Verrassend Goed! zei

Mooie foto's. Ik wens je een fijne vakantie toe. Ik werk nog even door.
warme groet,
Marianne

Ans zei

Ook ik wens je een hele fijne vakantie,Hetty.

Groetjes Ans

Claudia zei

Daar is het waar ik voor het eerst met brocante in aanmerking kwam!

Thuis bij Tjits zei

oh heerlijk frankrijk is ook echt mijn vakantieland!! jammer van het weer, wij troffen dat vorig jaar net zo.. 14 dagen mooi weer en precies de zondag waarop vele vide greniers gehouden worden, viel letterlijk in het water!
succes donderdag en het weer schijnt juist die dag wat beter te zijn!

lieve groet, Tjits

ria zei

Wat lijkt me dat super...op brocantejacht gaan voor je winkeltje!!Ik wens jou een hele fijne vakantie!
Lieve groet Ria

Kari zei

Nou die schaal in jouw handen kan mij ookwel bekoren.mooi hoor.
en nu lekker genieten in Frankrijk
veel plezier.
groetjes Kari

Grace zei

Ha Hetty,
Ik hoop morgen te komen als het weer het toelaat! Leuk dat je er ook bent!

Groetjes,
Grace

Miranda zei

Altijd leuk om in het buitenland een brocante markt te bezoeken en leuke vondsten te doen. Tot nu toe valt het weer hier mee, dus ik hoop dat je een gezellige dag hebt in Apeldoorn!

Groeten, Miranda

Home and Lifestyle zei

Succes op de markt in Apeldoorn en een hele fijne vakantie gewenst, Hetty!

Een hartelijke groet vanuit Frankrijk!