donderdag 23 augustus 2012

Vooraankondiging

We doe het gewoon, ....... nou ja gewoon...We doen het.
Tja wat doen we....Ons huis staat vanaf volgende week te koop ... jaja ik zie jullie verbaasde blikken ...doe de mond maar weer dicht... ;-) We hebben al de nodige adviezen gehad..zou je dat wel doen..?? slechte tijd crisis, jullie hebben alles zo mooi voor elkaar.. etc etc etc.. maar ik zeg ...we doen het gewoon..!!

Leef je dromen....je leeft maar 1 leven..!

Een vrijstaand huisje met een leuke lap grond..ergens ook in A.peldoorn.
En natuurlijk hebben we wel wat op het oog maar.,........Eerst verkopen..!
En inderdaad we hebben alles mooi voor elkaar en daarmee hopen we snel een koper te vinden voor dit heerlijke huis.
Want het huis zelf is heerlijk, lekker ruim 4 slaapkamers grote woonkeuken grote woonkamer en een leuke stadstuin en dat alles 10 minuutjes lopen van het centrum.
We missen nu wat extra ruimte om het huis, een beetje extra grond en de charme van een oud huis...een oude schuur met een opslag voor mijn webwinkel.

Kortom dromen ..!! ons motto is,
"wie wil zoekt mogelijkheden wie niet wil een reden."
We hebben heel lang de reden gezocht en nu kijken we naar de mogelijkheden..


TKHMakelaars
Vanaf Zaterdag op de site van de makelaar.














Vanaf zaterdag staat het huis op Funda
Groetjes Hetty

28 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Ohh, wat spannend! Degene die jullie huis koopt, komt wel in een heel gespreid bedje hoor!

Veel succes! Lieve groet, Ingrid

Just a City Girl zei

Lieve Hetty

Leef je droom, droom niet je leven...

Ik denk dat jullie het huis zo kwijt zijn...het is toch prachtig!?

heel veel succes ermee en hopelijk vinden jullie je droom huis met het lap grond en een berging/garage, opslagruimte voor je mooie "web"/winkel

Kus Caab

Els zei

Er breken inderdaad spannende tijden aan. Succes met de verkoop, hoop dat het snel mag gaan en dat jullie je droomhuis mogen vinden!

Fijne avond
Groetjes Els

Lovely Rivièra zei

Veel succes met de verkoop! Lijkt me erg spannend.
Het huis is daadwerkelijk prachtig, denk dat jullie snel veel kijkers zullen krijgen.

Liefs,
Maïsha

Jeanette zei

wat moedig van je in deze tijd. Maar volgens mij blijf jij niet lang zitten met je huis. Veel te leuk!!

Succes met alles!!

All Seasons zei

Jij maakt echt je dromen waar, dat doe je heel goed, Hetty.
Ik heb het idee dat jullie deze pracht woning zo verkocht hebben.
Heel veel succes met de verkoop en ik ben erg benieuw naar waar dit straks allemaal naar toe gaat...

Lieve groet,
Patricia

It's me zei

Jullie hebben een prachtig huis...dat komt vast goed hoor!!...liefs Ria...xxx...

Yvonne zei

Het is te hopen dat jullie je huis lekker snel verkopen, zodat het droomhuis misschien nog beschikbaar is !
Er is altijd wel een reden waarom het geen goede tijd zou zijn, maar ja...als je daar op moet wachten, kan je nooit iets doen, dus groot gelijk !
Ga ervoor, SUCCES !!!
Groetjes Yvon

Corine(THUIS) zei

Geloven in je dromen! Dit gaat lukken Hetty ;))
Groeten, Corine

Alie zei

Je zult eens zien hoe snel je huisje verkocht is, als ze de foto's zien! Het zal wel even slikken zijn hoor je huisje uit, waar je zoveel werk in hebt zitten, maar als je er dan iets mooiers voor terug krijgt, wat je ook weer heerlijk op kunt knappen, heerlijk. Wij kijken ook weleens naar andere huizen met wat meer grond, wie weet..... Groetjes Alie

'Inga' zei

Hetty, begin maar vast in te pakken!
Slechte tijden? Ik denk dat jullie het zo kwijt zijn, er hoeft immers niks aan te gebeuren toch?

Succes ermee!

Fijn weekend alvast

Ans zei

Wie niet waagt,wie niet wint.
Ik hoop,dat het allemaal gaat lukken.
Maar,ik denk het wel.
Succes.

Groetjes Ans

Kom Achterom zei

ooh meid super! Ik roep het en jij doet het! waah knap hoor!!!
Succes het ziet er allemaal heeel mooi uit!
fijne dag
Yolanda

Anoniem zei

Hallo Hetty.

Fijn he.

Nieuwe uitdaging helmaal goed.

We leven met jullie mee.

Kus Diny

Maison Louise, Paintings by Louise zei

Geweldig zo'n nieuwe uitdaging.

Als je de kans hebt om een droom uit te laten komen, moet je deze grijpen.

Want spijt krijgen van iets wat je NIET hebt gedaan, is vele malen erger dan spijt van iets wat je wel hebt gedaan.

Ik wens jullie heel veel succes!

Heel fijn weekend!

Lieve groet, Loes


La Maison zei

Tuurlijk, gewoon verkopen en opnieuw beginnen. Spannend en leuk.
Ik hoop dat er snel een koper komt.

Lieve groet
Hermine

amy zei

Je hebt helemaal gelijk ,gewoon doen !
wij verhuizen vaak als alles klaar is ,dus wie weet eendezerdagen ?
Niets is veranderlijker dan een mens ,heerlijk een nieuwe uitdaging ,GEWOON DOEN :)
succes !!!

Henny zei

Geweldige mijlpaal, komt helemaal goed! Voor dat je weet loop je lekker in de overal op klompen over jullie akkertje te genieten ... Toitoi BB

Petra zei

Leef je dromen! Inderdaad gewoon doen, jullie hebben een heerlijk huis. Maar er zijn zoveel heerlijke huizen die weer andere mogelijkheden bieden, waar je in een andere periode in je leven juist weer behoefte aan hebt.

Veel succes met de verkoop!

Mag ik je nog vragen voor een foto van de badende dame ?:) Dan kun je haar na de verkoop af en toe nog eens bij mij bekijken :)

Liefs en fijn weekend, Petra

Marjonel M zei

Dat gaat vast wel lukken, jullie hebben een prachtig huis veel succes met de verkoop!

Groet, Marjonel

lia zei

Je kunt in ieder geval proberen om je dromen te volgen. En ik denk dat het ook wel gaat lukken.

Fijn weekend

I. zei

Oh, groot gelijk hoor, hoe mooi jullie huidige huis ook is... Heerlijk om weer opnieuw te beginnen en ja, je leeft maar 1 keer!!
Succes!
Groetjes uit België van Isabel

Colin zei

Als het kan, dan gewoon je droom waarmaken!

Musje zei

Ow wat spannend,ja als je dromen hebt en je kunt ze waarmaken,zou ik het ook zeker doen,succes met het verkopen en met het vinden van een droomplekje,fijne zondag,lieve groet Musje.

Miranda zei

Spannend! Ik hoop dat het huis snel verkocht wordt (het ziet er supermooi uit) en jullie op zoek kunnen naar het plekje van jullie dromen.

Fijne avond. Groeten, Miranda

Judith zei

Ohhhh ECHT???

hihi... Hopelijk wordt het huis wat jullie op het oog hebben de droom die uitkomt (want ik weet ZEKER dat jullie daar een paleisje van kunnen maken!)

En ach, d'r zijn wel meer gekken die tijdens deze euro-crisis hun huis te koop hebben gezet, dus why not?!?!?

Succes!!!!!!

bl.S zei

Volg je hart :) Wat een heerlijke spannende onderneming. Succes.

Kram/Marion

Mooi zei

Spannend! Dromen zijn er om te verwezenlijken, gewoon proberen.
Succes met de verkoop.
Lieve groet Karin