maandag 24 september 2012


Afgelopen weekend was ik in Frankrijk.. daar kon ik de verleiding niet weerstaan..
Macarons......!!!
Het kleine ronde luchtige koekje dat aan elkaar geplakt is met een zachte vulling.
Ze moesten mee naar huis...!!!


Ik heb me kunnen beheersen, het schaaltje is nog niet leeg... ze zijn heerlijk.


De hoedendoos zo mooi,..kon ik ook niet laten staan, hij staat te koop in de webwinkel

De rest van de brocante aankoop volgt deze week op de site.

Fijne week.
Groetjes Hetty

22 opmerkingen:

Marjonel M zei

Hoi Hetty, ik ben benieuwd naar je brocante uit Frankrijk...Ik vond het leuk je te ontmoeten op de brocantemarkt in Nijverdal.

groet, Marjonel

Sabine (Wonen Engelse Stijl) zei

Ik weet niet wat het is, maar ik vind macarons altijd zo mooi... Bijna zonde om op te eten!

Liefs, Sabine

Home and Lifestyle zei

Hmmm, macarons...lekker hoor Hetty, begrijpelijk dat je ze niet kon weerstaan! De hoedendoos is een plaatje, een mooie aankoop voor de webwinkel!

Liefs, Ingrid

It's me zei

Heerlijk macarons....!!!...mooi de hoedendoos !!...liefs Ria...xxx..

Ger zei

Zoals altijd op jou blog.....stylvol,mooi.....en deze keer ook nog lekker:-)

Liefs,Ger

Ans zei

Ze zien er heerlijk uit,ook door de leuke kleurtjes.

Groetjes Ans

lia zei

Oh...lekker. Neem er ook één.
En die hoedendoos is echt een beauty.

Liefs Lia

saskia zei

hmmmm zit ons maar lekker te maken hier ha ha .
ze zien er net zo mooi uit als ze smaken he .
en de hoedendoos is inderdaad ook erg mooi ben dus erg benieuwd naar de rest van je aankopen .

fijne week grtjs saskia

Hof en Haard zei

heerlijk! en het ziet er ook nog eens prachtig uit op je foto's!

Kom Achterom zei

ooh dit ziet er heerlijk uit! Ik moet bekennen dat ik ze nog nooit heb geproefd maar ik kom dan ook nooit in Frankrijk. Hier heb ik ze nog niet ontdekt.
Fijne dag
Yolanda

Joke zei

OP de terug weg in de auto waren ze bij mij al op hoor heerlijk.
Hoedendoos is super, ga gelijk even in de webwinkel neuzen.

Groetjes Joke.

Maison Marie et Florence zei

Mmm die zien er lekker en mooi uit ,ook die hoedendoos super ,ik ga zo lekker even met een "bakkie" koffie snuisteren in je winkeltje hoor!
Groetjes uit Belgie! ,Manuela

Judith zei

Lekkere snoepert van me:-)

Je deelt toch zeker wel met de rest van het gezin he???

Groetjes en geniet van de franse nasmaak X

Miranda zei

Heerlijk! Je hoedendoos is prachtig, maar dat vinden meer mensen, want ik zie er gereserveerd bij staan...

Fijne dag. Groeten, Miranda

Mayflower zei

Alhoewel ik dol ben op zoetigheid viel de hoedendoos mij het eerste op hihi, echt prachtig Hetty.
Fijne dag en een lieve groet, Mea

Yvonne zei

Prachtige hoedendoos Hetty!
en de macarons zien er erg lekker uit
zag pas pakken bij de Xenos staan, zodat je ze zelf kan maken, vast niet zo lekker als de echte uit Frankrijk, maar toch leuk om eens te proberen :-)
Fijne dag !
groetjes Yvon

Bonjade zei

Ha ja keek ook vooral naar die prachtige hoedendoos.....
Gereserveerd....;(
Nu ja.....dit lekkers erbij ook niet verkeerd....;)
Of is alles al op....?

Fijne dag

Liefs

Musje zei

Heel mooi de hoedendoos en de macarons,jammie,volgende maand ga ik mijn nichtje opzoeken in Brussel en daar is ook een winkel,dus daar ga ik zekers wat kopen haha,fijne week,lieve groet Musje.

Henny zei

Het ziet er verleidelijk uit hoor! ben benieuwend wat je weer hebt kunnen scoren in die bolderwagen ....
Tot van de week, waaierige groet, BB

Des guirlandes zei

Oooh, macarons! Het heerlijke Parijse koekje. Maar goed nieuws, je kunt ze ook in Nederland kopen hoor. Bij de V&D zijn ze best goed te doen. Ook mijn dochter verkoopt ze bij ZOET (zie mijn blogpost hierover) maar dat is te ver rijden voor jou, helaas...
En die hoedendoos is Wàànzinnig!
Hartelijke groet,
Barry

Corine(THUIS) zei

Eerlijk waar, ik heb die dingen nog nooit geproefd! De mierzoete kleuren trekken me niet zo :))
Ik 'loop' vandeweek je webwinkel even binnen om je aanwinsten te bewonderen!

Thuis Thuis zei

Nu weet ik het zeker!
Ik ga ze het dit weekend maken....
Wordt vervolgd...
Groetjes, Annette