zondag 16 september 2012

Brocante jacht

Jullie hadden nog het verslag van onze Engeland trip tegoed..
Ik ben zo druk als een klein baasje en was er nog niet aan toegekomen.
Maar de mannen zitten nu een film te kijken die mij niet echt kan boeien dus klim ik even in de pc en doe jullie verslag.

We hadden super mooi weer,.. dus het kon niet beter.


Met mijn bolderkar op pad... blijft leuk..!!


Heerlijk struinen... leeg is ie voor mij nog wel te trekken, maar als ie vol raakt geeft ik hem graag over aan mijn trouwe hulp...!!



Genoeg moois te zien, we hebben dan ook verschillende keren ons bolderkarretje vol geladen, soms is het gewoon lastig kiezen.
Vaak bepaald de prijs of het wordt ingeladen, of dat we het laten staan.
Want helaas, soms werd er echt de hoofdprijs voor iets gevraagd.
En dan ook nog te bedenken dat de Engelse pond nu best wel hoog staat.
Maar goed struinen en je ogen de kost geven...dan is er veel moois te vinden.
Met een tevreden gevoel verlieten we de markt


En na een vermoeide maar super dag, zijn we heerlijk wezen eten in deze super sfeervolle pub..
Engeland is toch wel een super land.
We hebben weer genoten..!!

Fijne week
Groetjes Hetty


16 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Handig om een bolderkar mee te nemen, de volgende keer met een kleine shetlander ervoor...ze zien je aankomen, maar het dier zou een beste hulp voor je zijn ;)!

Verder dan Londen ben ik nog niet gekomen, maar mijn nieuwsgierigheid naar het land wordt steeds groter!

Hoe was de fair vandaag? Ik hoop uiteraard dat het bijzonder geslaagd was, je had in ieder geval mooi weer!

Liefs, Ingrid

Annelies zei

Ziet er gaaf uit! Lijkt me moeilijk om uit zoveels moois te moeten kiezen..
Wat een heerlijk overnachtingsadres hadden jullie. Cosy!
Hoe was het in N.ijverdal? (heel wat gelogeerd vroeger bij opa en oma;-)
Liefs, Annelies

Danique zei

Wat ziet het er leuk uit.
Ben nog nooit op zo'n markt geweest maar het lijkt mij heerlijk om er rond te struinen.

Wat een goed idee om een bolderkar mee te nemen.
Kan je veel in een keer meenemen.

Fijne dag.

Groet, Danique.

Anoniem zei

Wat een heerlijkheid zo`n verkoop in Engeland.
En bij het zien van al die mooie koffers,slaat mijn hart wel 3 x in de rondte.
Prachtig en ik heb er nog niet genoeg,hi,hi. (14 st )

groet van Hilda

When-D zei

Wat heerlijk moet dat zijn, zo heerlijk neuzen tussen al dat moois!

lieve groet, When-D

It's me zei

Wat een boel mooie spullen zeg !!...mooi land is het toch he??...fijne week....liefs Ria...xxx...

Alie zei

Heerlijk!! Alie

lia zei

Wij kleintjes weten precies wanneer we iets uit handen moeten geven hé..
Ik was ook druk maar ga nu toch eens op je site kijken.

Liefs Lia

Corine(THUIS) zei

Aan de ene kant maak je me helemaal enthousiast voor de engelse markten, maar aan de andere kant ben ik toch meer een franse markten fan (denk ik ;))

Petra zei

Lijkt me enig om daar te kijken! altijd spannend, ga je iets heel goeds vinden. Maar dat heb ik hier in de buurt gelukkig ook wel.

Leuk om even mee te kijken.

Groetjes Petra

Petra zei

Ik ben hier zo weinig gewend, ik zou bij het zien van zoveel mooi's direct op tilt slan, en niet weten waar te beginnen :)

Je tekening is prachtig geworden in de badkamer, ik ga volgend weekend foto's maken, en stuur je er ook enkele toe.

Liefs Petra

Judith zei

Fijn dat jullie wederom genoten hebben van de trip naar Engeland!

Altijd leuk om een beetje mee te mogen kijken via je blog:-)

Groetjes X

Henny zei

Als je niet kunt kiezen is er gewoon de optie; nog een keer terug en dat vind jij helemaal niet errruuuggg! En wel toepasselijk de naam Victory!! Hetty jij zag en (overwon) nam mee de mooie spullen, gelukkig kon je voldaan uitbuiken in de pub, xx

Miranda zei

Blijft toch heerlijk om rond te struinen en met mooie vondsten weer naar huis te gaan.

Groeten, Miranda

bij ELZ zei

Ooh wat geweldig, zoveel moois bij elkaar!! Lijkt me echt super om daar tussen te mogen speurderen naar mooie vondsten! Leuke foto's! Liefs Lindy

Pure & White zei

Wat ziet dat er heerlijk uit!

Al die mooie spullen, goed dat je precies weet wat je wilt en hoeveel je daarvoor kwijt wilt....

Ik kan me zo voorstellen dat je bolderkar anders wel 10 keer opnieuw kunt vullen!!

groetjes Dineke