donderdag 6 september 2012

Oogstfaire B.eekbergen

Vorige week heb ik 3 dagen met mijn brocantekraam gestaan op de Oogstfair in B.eekbergen.
Super leuk om te doen.
Maar ik had me eerlijk gezegd wel een beetje verkeken op het werk wat je er mee hebt..
maar hoe dan ook het was een geslaagde fair.
Veel leuke mensen ontmoet, zelfs lieve meiden die mijn weblog lezen.. altijd leuk.
Ik heb een heleboel visitekaartjes uitgedeeld en ook heel erg leuk verkocht.
Kortom ik kan terug kijken op een geslaagde fair.
Afgelopen maandag zijn we voor drie dagen naar Engeland geweest en hebben we leuk inkopen gedaan voor de Webwinkel.
De foto's en verslag hierover volgen nog.
Ik ga nu met de beentjes hoog op de bank even niets doen..bijkomen en nagenieten..


Groetjes Hetty

16 opmerkingen:

Sabine (Wonen Engelse Stijl) zei

Wat leuk dat je zo'n geslaagde fair hebt gehad. Ik vind fairs echt geweldig! En ik heb op genoeg beurzen gestaan om te weten hoe je voeten aangevoeld hebben, pfff. De rust is je dus van harte gegund!
Liefs, Sabine

It's me zei

Je kraam ziet er prachtig uit hoor!!....liefs Ria...xxx..

Ger zei

Hoi Hetty,

Neem het er lekker van.....na deze drukke maar vast hele leuke inspirerende dagen.

Zie leuke spullen op je kraam die vast erg gewild waren bij de bezoekers van fair:-)

Fijne rustige avond en lieve groeten,
Ger

Claudia zei

Wat heerlijk dat het allemaal zo voorspoedig gaat!

Jessica zei

Wat leuk dat het allemaal zo goed gegaan is.
Je kraam ziet er fantastische uit!

Geniet ervan1

Groetjes Jessica

Home and Lifestyle zei

Was je na afloop niet compleet gesloopt? Drie dagen fair is nogal wat, ik stond hier laatst 5 uurtjes op een braderie in het dorp en een dag later was ik helemaal brak ;)! Je kraam zag er overigens prachtig uit, het verbaast mij dan ook niets dat het zo'n succes was!

Fijn weekend en liefs, Ingrid

Musje zei

Ohh je kraam ziet er prachtig uit,wat een gave spullen zie ik,ik wens je een fijn weekend,lieve groet Musje.

lia zei

Weet je, zo heb je weer wat geleerd voor een volgende keer. Want als je het leuk vond, gaat dat zeker nog eens gebeuren.

Rust dit weekend maar eens lekker uit.
Liefs Lia

Nicole zei

Wat leuk Hetty, mooie kraam ook!
Jij hebt je weekend wel verdiend!
Geniet ervan!
Nicole

Miranda zei

Een drukke, maar wel geslaagde week. Je kraam ziet er prachtig uit!

Fijn weekend. Groeten, Miranda

La Maison zei

Je kraam ziet er geweldig uit, geen wonder dat je goed verkocht hebt.
Ja,moe word je er wel van maar de kick van het verkopen vergoed alles toch??

Groetjes
Hermine

Le Style zei

Wat een Super gestylde kraam!!
Super om elke keer te lezen hoe jij bezig bent, hoe goed het gaat en hoe jij je dromen leeft! Hoop dat jullie huis snel verkocht wordt zodat je weer verder kan met het creëren van leven in je/jullie droom!!

Geniet van het Nazomerweekend!!

Lieve groet van mij

ida zei

Wat leuk dat het 3 geslaagde dagen waren en zo te zien heb je een mooie kraam vol met prachtige spullen succes verder met de verkoop !
Liefs Ida

Judith zei

Gelukkig was het ondanks het vele werk toch een geslaagde aktie als ik lees hoe je het omschrijft! En in Engeland ben je goed geslaagd, dus nog meer werk wat op je ligt te wachten:-)

Fijne zondag X

Esther zei

Wat een leuke kraam. Ik heb meteen je webwinkel bij mijn favorieten gezet. En succes met de verkoop van het huis.

Groetjes,
Esther

idémakeriet zei

Je kraam zag er uit om van te smullen.
Zoveel mooie dingen had je mee.
Ja zulke dagen zijn erg vermoeiend maar o wat leuk.
Bedanktt voor je lieve woorden op mijn blog, een beetje medeleven doet dan zo goed na zo´n verdriet.
Liefs Gerda