dinsdag 9 oktober 2012

Franse brocantejacht

Afgelopen zondag waren we vroeg uit de veren om een dagje af te reizen naar Frankrijk.. op zoek naar mooie brocante.
En het was vroeg..pfff..half drie ging de wekker.
Een thermoskan koffie en gesmeerde bolletjes mee...
Wat was het rustig onderweg, in België was geen kip op de weg en dus konden we lekker opschieten.
Ons einddoel kwam in zicht en de zon moest nog opkomen.
Snel een plekje voor de auto gezocht.. en het struinen kon beginnen...HEERLIJK...!!
Het was leuk..super leuk... en wat nog leuker is .. de auto zat behoorlijk vol met spulletjes..
Ik loop daar echt te genieten.. en we hebben niet eens de moeite en de tijd genomen om ergens een kop koffie te gaan drinken.
met een tevreden gevoel kwamen we 's avonds weer thuis..
Moe maar voldaan de auto uitgepakt.
En zo zoetjes aan ga ik het op de website plaatsen.
De eerste artikelen staan er al weer op.
De rest volgt snel.

Groetjes Hetty

13 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Dat was inderdaad vroeg zeg! Gelukkig dus maar dat je er zo goed geslaagd bent, dan was het ook zeker de moeite waard!

Liefs, Ingrid

It's me zei

Waar haal je de energie vandaan...even naar Frankrijk....ik ga gauw kijken...liefs Ria...xxx..

Room Seventeen zei

Ja, een leuke markt, en nog niet zo heel bekend, ben er in het voorjaar geweest. Weinig Nederlanders gezien toen, maar dat zal nu wel veranderen want hij stond pasgeleden op de voorpagina van de ANWB Kampioen.
Leuk dat je zo goed geslaagd bent!

Judith zei

Wat heerlijk, zo'n dagje naar Frankrijk... en ik zie een flinke stapel bananendozen, dus je winkel zal wel flink aangevuld worden de komende tijd;-)

Groetjes x

Alie zei

Lijkt me geweldig, alleen dat eind rijden. Fijn dat je zo goed bent geslaagd. Groetjes Alie

Jacqueline @ HOME zei

Oh Hetty,
How exciting and well worth getting up early for. I'm sure that you found some wonderful things and had a great time.
So sorry that I haven't been around lately ....still getting used to my new computer ..... it takes longer as I get older !!!! haha. Much love. XXXX

All Seasons zei

Je bent naar Amiens geweest? Dat hadden wij ook in de planning om heen te gaan, maar ieder weekend is het hier druk, druk, dus even een TIME-OUT gedaan. Ook wel eens goed voor de mens.
Maar nu ik je foto's voorbij zie komen, heb ik wel een klein beetje spijt...
Fijn te horen dat jij goed geslaagd bent voor je website en aankomende fairs misschien ook wel?
Succes met alles fotograferen en te plaatsen op je site!

Fijne dag
Lieve groet,
Patricia

Danique zei

Knap hoor dat je zo vroeg kan opstaan.
Fijn dat je zo goed geslaagd bent.

Fijne dag.

Groet, Danique

saskia zei

pfff half 3 op dat is vroeg zeg .
maar als het dan een leuke dag is krijg je daar van zelf weer energie van toch .
leuk dat het zo'n geslaagde trip was .

grtjs saskia

Corine(THUIS) zei

Haha staat je goed hoor zo'n steekwagentje! En liep Vic nu met de bolderkar :)))
Heerlijk dat je de energie hebt om 'even' naar zo'n brocantemarkt te gaan.. ik vind het altijd een feestje om rond te lopen maar ik geef niet graag m'n nachtrust ervoor op.

&Styling Interieur en kleuradvies zei

Fijn om te zien dat je je droom verwezenlijkt.

Miranda zei

Even afzien als de wekker gaat, maar wat zul je genieten van het struinen tussen al het moois!

Fijne dag. Groeten, Miranda

vosges paris zei

Ik moest inderdaad aan jou denken toen de Lille markt ergens langs kwam !
Groetjes ;)