zondag 28 oktober 2012

Rondje Noorden


Gisteren met mijn vriendin El een rondje Noorden gedaan..
Het was koud maar het zonnetje was er bij en dat maakte veel goed.

Onze start was in de keuken bij Angelique en Johan van country chique
Altijd gezellig om live bij te kletsen in de mooie keuken.
Daarna een kijkje in de tuin…………
El was onder de indruk en stopte met praten…en voor wie haar niet kennen….....dit is HEEL uniek….;-)
Natuurlijk zijn we veel langer blijven plakken dan we eigenlijk hadden bedacht.
maar goed dat is ook niet erg..

Onze tweede stop was in Zuidlaren, bij ditjes en datjes
Een schuur vol met prachtige vondsten.. altijd super om rond te kijken, en bij te kletsen met Tineke..een schat van een mens… Dank nog voor je compliment Tineke..ik ga het onthouden!
Ook hier weer veel te lang blijven plakken..

Dus op weg naar Exloo… antiekzaak de koffer een prachtige grote boerderij vol met brocante spullen.

En daarna na Westerbork naar Marieke van baret brocante een (kleine)loodsruimte vol met mooie Franse Brocante.. En hoe leuk om er achter te komen dat we beide uit het zelfde dorp van de Veluwe komen.


Ook nu kwam er weer een eind aan een gezellige zaterdag..
Conclusie..:
Wij hebben een klein rondje Noorden gedaan..(in de Bocante special At Home en de Wonen Landelijke stijl staan nog veel meer adresjes)…maar deze vonden wij zeker de moeite waard.

Fijne zondag.
Groetjes Hetty


De foto's heb ik van internet afgehaald, mijn camera had ik thuis laten liggen.
Bronnen
www.countrychique.nl
www.brocanterie-ditjesendatjes.nl
www.antiekzaakdekoffer.nl
http://baretbrocante.come2me.nl/

11 opmerkingen:

Pure & White zei

Heerlijk zo'n dagje brocante snuffelen!
Fijne dag!

Dineke

lia zei

Heerlijk om een dagje rond te struinen met een vriendin.

Fijne zondag
Liefs Lia

Corine(THUIS) zei

Altijd leuk zo'n rondje.. en dan is het niet eens belangrijk of je iets mee naar huis neemt, de contacten maken zo'n dag al helemaal top!

Nicole zei

Hetty, wat leuk om dit zo n dagje met je vriendin te doen! En heb je ook iets meegebracht naar huis?
Lieve groet,
Nicole

All Seasons zei

Heerlijk om zo'n dagje Noorden te doen. Maarja als je dan overal té lang blijf kletsen, schiet dat niet op...
Maar jullie hebben genoten en dat is toch wel het aller belangrijkste!!

Ik wens je een mooie nieuwe week toe, Hetty
Warme groet,
Patricia


Colin zei

Geweldig zo'n dagje gezellig struinen op leuke adresjes!

saskia zei

leuk om al die adresjes af te gaan ik ga ze onthouden voor als ik een keer die kant op moet .


een fijne week grtjs saskia

Sjoukje zei

Heerlijk even zo'n dagje sneupen en genieten van die mooie spulletjes.Ik heb genoten van de plaatjes... En dan is het wereldje weer klein toch?
Fijne week, groetjes Sjoukje

Maison Marie et Florence zei

Wat een heerlijke dag!
Fijn hoor,grtjs Manuela

biankie zei

Wat een leuke blog heb jij, ik heb me gelijk als volger aangemeld, misschien vind je het ook leuk om mij te volgen mylovelypinkhome.blogspot.com.

groetjes
Bianca

Miranda zei

Gezellig om samen er op uit te gaan en mooie adressen te bezoeken. Heb je nog wat mooie aankopen gedaan?

Fijne avond. Groeten, Miranda