woensdag 28 november 2012

Nieuwsbrief december



Het is al weer even geleden dat jullie een nieuwsbrief van mij kregen, er waren wat technische problemen. We hebben er nu voor gekozen om op een andere manier de nieuwsbrief te verzenden.

De website heeft een kleine metamorfose ondergaan.
Dit om jullie nog beter van dienst te zijn.

Winterfair
Vrijdag 30 november en zaterdag 1 december sta ik met een mooie kraam vol mooie Engelse en Franse Brocante op de Winterfair

bij Hotel Het Jagershof Spoorlaan 14-16 in Nunspeet
Vrijdag 30 november van 16.00 uur - 22.00 uur
Zaterdag 1 december van 10.00 uur - 16.00 uur

Er is in en rondom het in kerstsfeer gehulde Jagershof een sfeervolle winterfair.
Met lichtjes, hapjes, kaarsjes , brocante. Kerstdecoraties en kerstmuziek,... de ingrediënten voor twee super gezellige dagen.
Ik zou het super leuk vinden als je langs komt. !!

December de maand van cadeau's.
Brocante, leuk om te geven en leuk om te krijgen.. geef bij je bestelling aan dat het om een cadeau gaat dan maak ik er een leuk pakketje van.
Wil je een cadeaubon geven...overleg even wat de mogelijkheden zijn.

In de decembermaand gaat er bij iedere bestelling een kleine attentie
Contactgegevens
Hetty Brinkhof

www.faire-un-songe.nl
Email onze.droom@gmail.com
Groetjes Hetty

4 opmerkingen:

Alie zei

Wat grappig, wij hebben op precies dezelfde dagen en dezelfde tijden ook een kerstfair in de Boelschuur. Druk, druk, druk mee bezig. Groetjes Alie

Mayflower zei

Wat gezellig al die Kerstfairs en wat leuk dat jij hier ook aan meedoet Hetty. Ik wens je veel succes voor de Fair.
Lieve groet, Mea

Nicole Elisa zei

Veel plezier op de fair, ik hoop dat het weer meezit; het zou gaan sneeuwen...
Groetjes, Nicole

Des guirlandes zei

Ik zou zo graag komen. Maar het is eigenlijk te ver, meer dan 100 km voor mij. Gewoon geen tijd voor, je bent dan al gauw een hele dag kwijt. Druk op het werk en 'k moet nog Sinterklaascadeautjes kopen. Och... tja, ik zal verstandig zijn, volgende keer beter.
Ik wacht de foto's wel af,
Groetjes,
Barry