woensdag 21 november 2012

Ons huis



Zoals jullie weten staat ons huis te koop.
Het is een lastige tijd om je huis te verkopen.
We hebben niet te klagen hebben over aandacht, er zijn al een aantal bezichtigingen geweest. Helaas loopt het tot nu toe op niets uit.
Met de feedback van de kijkers hebben we iets gedaan.
Dat heeft er toe geleid dat we de lange muur in de kamer voorzien hebben van een lichter kleur.
En verder zijn er nieuwe foto's gemaakt dit omdat dat de ruimtes veel groter in het echt zijn dan dat ze op de foto's over kwamen. Aldus de kijkers
Wie weet levert het voor ons het gewenste resultaat op.
Voor morgen staat er weer een bezichtiging gepland, we wachten het af.
Ons huis staat op
Funda maar je kunt ook een kijkje nemen op de site van de makelaar tkh makelaars Apeldoorn
Mocht je interesse hebben in dit geweldige huis met heel veel ruimte op loop afstand van de stad.
Neem dan contact op met.

Tijmen Kroes Huibers Makelaars
Apeldoorn
(055) 521 21 55

10 opmerkingen:

lia zei

Heb het eens even vergeleken met een oudere post. Want ik dacht geen verschil te zien. Maar de muur is dus echt heel wat lichter geworden.
En moet zeggen het staat ook heel leuk.

Oh, die koper komt vast snel.
Liefs Lia

Home and Lifestyle zei

Als ik mij niet vergis, was die wand voorheen nagenoeg zwart (of leek dat in ieder geval zo). Toch zou je denken dat men door die kleuren wel heen zou kunnen kijken, je kunt overal toch een verfroller overheen halen? Ik wens jullie een spoedige verkoop van jullie woning toe!

Lieve groet, Ingrid

Corine(THUIS) zei

Heel handig die feedback.. laat die ene koper nu maar komen, het huis is er klaar voor!

Carre Blanc Maison zei

Mooi binnen kalkverf lichter en succes.Groetjes Karolina

Alie zei

Het is toch een geweldig huis, vooral van binnen. Misschien dat de mensen het aan de buitenkant een beetje te strak vinden en misschien dat een bovenhuis ook iets minder snel verkoopt. Zo'n supergezellig huis moet je toch wel verkopen. Groetjes Alie

Alie zei

Wees maar niet bang, als je zo'n superhuis niet verkoopt, verkoopt niemand meer een huis. Groetjes Alie

Ger zei

Oh....wat spannend in deze tijd om je huis in de verkoop te zetten.
Maar jullie zullen er een goede reden voor hebben,denk ik zo.

Ik kan me niet herinneren dat ik ooit eerder je huis in zijn geheel zag aan de buitenkant,en nou blijkt maar weer eens dat je als mens een bepaald beeld in gedachte hebt wat bij nader inzien helemaal niet voldoet aan mijn beeld.
Had namelijk nooit gedacht dat het zo'n moderne uitstraling zou hebben,en dat komt natuurlijk ook omdat binnen de inrichting in stijl en smaak heel sfeervol,stijlvol,klassiek met een landelijk karakter heeft.

Wij wonen al meer dan 40 jaar in een ''gewoon'' vooroorlogs rijtjes huis in een rustige straat aan de rand van de stad,leuke buurt met alles binnen fiets en loop afstand,we verbouwde in de loop der jaren het een en ander en maakten het binnen sfeervol en gezellig.
Zeg wel eens tegen manlief wat is het toch een rustgevende gedachte dat we het huis vrij hebben,geen zorgen over rente,aflossing en dergelijke...
Ook wij droomden wel eens over groter,mooier en het liefste oud en landelijk.....maar dat kon bruintje niet trekken,nee we houden het hier nog wel 'n tijdje vol,we wonen er graag.

Ik wens jullie in elk geval veel succes met de verkoop,ach je moet in deze moeilijke tijden op de huizenmarkt ook een dosis geluk hebben....en je hebt maar één koper nodig die zijn/haar handtekening zet onder het koopcontract.

Lieve groeten!!
Ger

little sweet things zei

Moeilijk lijkt me dat om jou huis door de ogen van een potentiële koper te zien.
Ik vind je huis prachtig maar aan mij heb je niets, ik heb geen verhuisplannen.
Heel veel succes en ik hoop dat de nieuwe bewoners zich snel melden.
Groetjes, Sas

Judith zei

Je had het zelf ook wel kunnen verkopen;-)

Hoe was de bezichtiging vandaag? Of was je het huis ontvlucht?

Fijne avond X

Stella zei

Blijkbaar heb ik een vorige post gemist over dat jullie gaan verhuizen ????
Kan mij indenken dat je deze prachtige stek toch ook zal gaan missen.
Veel succes met de verkoop en als de reden van de verkoop minder leuk is dan wens ik jullie tevens sterkte!!!
Lieve groet,Stella