zaterdag 5 januari 2013

Nieuwe jaar..Nieuwe kansen

Het nieuwe jaar is inmiddels al weer 5 dagen oud..Maar laat ik toch beginnen met iedereen een heel goed en mooi nieuwjaar toe tewensen.
De vakantie zit er weer op, maandag is het weer over gaan te de orde van alledag.
Best wel jammer want dat vakantie vieren dat ligt me wel... maar ja er zal toch brood op de plank moeten komen.
Dus schouders eronder en gaan... ik heb een leuke baan hoor dat is het niet, ach 1 dag aan het werk en je zit weer in het ritme.
Ik was heerlijk 2 weken vrij, twee weekjes niets moet alles mag.
Inmiddels ligt de boom buten te wachten tot die opgehaald wordt door de Circulus.
Staan de ballen weer op zolder en is de woonkamer weer gepoetst.
Ik las net in de krant dat het na woensdag kouder gaat worden...brrr..daar heb ik dus echt geen zin in.
Geef mij maar voorjaar.. nog beter de zomer.. ben niet zo'n wintermens. Ben het binnen zitten al snel weer zat.
Kijk uit naar de brocantemarktjes.. de eerste staat al weer gepland.
Heerlijk ik kan niet wachten.


Ik moet het nu met de foto's van vorig jaar doen...
Ik laat jullie nog even mee genieten.

Fijn weekend
Groetjes Hetty


15 opmerkingen:

It's me zei

Heerlijk alles weer normaal....en ja voorjaar !!..ik kan niet wachten.....liefs fijn weekend van mij...xxx...

Home and Lifestyle zei

Voor jou alle goeds gewenst voor 2013, Hetty! Het werken valt reuze mee is mijn ervaring en je moet maar zo denken...elke dag komen we een stapje dichter bij het voorjaar ;)!

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Pauline Kick - beeldend kunstenaar zei

Hallo Hetty,

De allerbeste wensen met veel geluk en gezondheid voor 2013.

Zelf hou ik wel van alle seizoenen, eigenlijk ben ik oerhollands en hou ook van de eigenaardigheden van ons klimaat. Een mooie strenge winter met sneeuw en natuurlijk zon.

Maar wie weet krijgen we een vroeg voorjaar en wordt je wens gewoon verhoord. Ik verheug mij ook op allerlei brocantemarktjes. Ook hier is de vakantie over en herken het gevoel wel. Ach en als het alle dagen feest is..... alhoewel, moeten we er zelf maar een feestje van maken.

groeten Pauline

Interieur Inspiratie zei

De foto's van je marktbezoek zien er erg leuk uit. Waar is dit? Mijn goede voornemen in 2013 is om meer brocante markten te bezoeken, nog goede suggesties?

Groeten Danielle

Maison Welbi zei

Jij/jullie ook de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar. Ik kan me voorstellen dat je staat te popelen tot het voorjaar aanbreekt. De dagen worden gevoelsmatig dan weer langer, het weer beter en de brocantemarkten kunnen weer bezocht worden.

Groetjes,
Reineke

De liefste zei

Ook voor jou de beste wensen voor 2013. Dat het maar snel lekkerder weer mag worden en dat er maar vele markten mogen zijn voor leuke nieuwe aanwinsten.
Liefs,
Mirjam

cindy 'wonenmeteenhart" zei

hoi,

heerlijk he weer alles aan kant weer het normale leven alhoewel ...

dat is het jammere van deze tijd geen kofferbakmarkten geen brocante markten bijna geen rommelmarkten dat mis ik echt hoor in deze tijd.
dan maar flink langs de kringloopwinkels !!

wanneer heb jij weer een marktje?? en heb je nog tips voor deze tijd?? hou me aanbevolen

De Lorelei Brocante. zei

Hoi Hetty,
Voor jou natuurlijk ook alle goeds,liefs en gezondheid voor het nieuwe jaar !!
Prut hé dit weer...geen echte winter,doe dan maar voorjaar + de daarbij behorende markten,leuk !!
We gaan er weer voor als het weer het toelaat toch... ;-)

Fijne zondag nog

Groetjes
Dicky Marie

G-STYLE zei

Ook voor jou nog de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar.

Ik heb nog niet die drang naar het voorjaar , kan me momenteel heel goed binnen vermaken.
Moet bijvoorbeeld nog fotoboeken maken van een paar vakanties ....

Als het een paar maanden verder is , komen die kriebels wel hoor maar nu nog niet.

Fijne zondag verder, hartelijke groet Gea



Eleonore zei

Ook ik ga deze week weer beginnen en de eerste brocante markt heb ik vandaag al gedaan.Ik wens je een goed nieuw brocante jaar.
Groetjes van Eleonore.

Miranda zei

Ik wens ook jou een gelukkig en gezond nieuwjaar en nu maar hopen dat het snel voorjaar wordt en we weer kunnen rondscharrelen op rommelmarkten...

Fijne avond. Groeten, Miranda

La Maison zei

Wat een heerlijke foto's en ik verlang ook naar het voorjaar hoor, Vandaag voelde de zon heerlijk en er waren veel fietsers op pad.
Ik wens je een snelle winter en een lange Lente.

Lieve groet
Hermine

Alie zei

Denk er precies zo over. Van mij mag het zo heerlijk zacht blijven en daarna opzomeren. Groetjes Alie

Jacqueline @ HOME zei

Dear hetty,
It's so sad when all of the Christmas decorations are put away for another year and the magic disappears........ but then, it wouldn't be magical if it was there all of the year would it ?!!
We are having quite mild temperatures for January at the moment but, it will be getting much colder by the end of the week. Brrrrrrr !! Still, Spring is not too far away so we must look forward to the warmer weather and for our gardens to burst into life.
Enjoy your flea markets and please show us what you buy ..... I'm very envious as you always get such lovely things. XXXX

Kunna Dijkstra zei

Ja het spreekt mij ook wel aan. Zomer... Gisteravond is het weer begonnen met sneeuwen. Ach, als het vriest en de zon schijnt, dan is het nog te doen.