vrijdag 15 februari 2013

Nieuwsbrief





Eigenlijk had ik gehoopt dat we de laatste sneeuw hadden gehad, .. maar helaas hier viel gisteravond nog wel het nodige.
Gelukkig is vandaag de temperatuur boven nul, dus zo heel langzaam aan komt het grijs van de straat weer in beeld.
Eerlijk gezegd ben ik het wel beu, eigenlijk wil ik gewoon dat het voorjaar komt. Helaas we moeten nog even geduld hebben.

Dus maken we het in huis nog lekker gezellig en daar hoort natuurlijk mooie brocante bij.
Ik doe mijn uiterste best om zo af en toe mooie spulletjes op de site te plaatsen.
Helaas zijn er nog niet veel marktjes dus is het de aanvoer minimaal.
De brocante die ik op de site plaats kunnen wel een mooie aanvulling zijn voor in je eigen interieur

www.faire-un-songe.nl

We zien van lieverlee al weer wat markten verschijnen.
Ik ben al behoorlijk aan het rond struinen geweest op internet en heb al weer een lijstje gemaakt waar ik naar toe wil.
Natuurlijk staat daar Engeland ook weer bij.. De Engelse brocante duidelijk anders dan de Franse maar zeker niet minder mooi. Samen ook heel goed te combineren.

Voor in jullie agenda..
Met Hemelvaart sta ik in Emst bij Tante Pollewop op de boerderijfaire...
Een super leuke markt met heel veel brocante.
Ik zal jullie op de hoogte houden.

De site heeft de afgelopen weken af en toe een kleine update gehad..
wie weet staat er iets voor je bij waar ik je blij mee kan maken.
Mocht je vragen hebben..schroom je niet maar spui ze..

www.faire-un-songe.nl

Allemaal een fijn weekend.
Groetjes Hetty



9 opmerkingen:

Hann¥ zei

Hier lag gisteren ook nog heel veel sneeuw...maar nu gelukkig grotendeels weg....
Leuke vondsten heb je overal vandaan zeg!
Suc6 met alle marktjes die nog gaan komen ;-)
Fijn weekend!
Lieve groetjes,
Hanny

Corine(THUIS) zei

We blijven positief en al lijkt de winter het nog niet op te geven, we komen echt elke dag dichterbij de lente! En dus naar de leuke markten :)
Emst staat genoteerd..

Annelies zei

Nog even doorbijten Hetty...de lente en brocantemarktjes komen elke dag een beetje dichterbij!
Emst lijkt me leuk, ik hou het zeker in gedachten! lekker dichtbij ook!
Fijn weekend!

Jacqueline @ HOME zei

Dear Hetty,
I can't seem to translate but, no atter, it is all beautiful and I just love looking at your photographs. I get so much inspiration from your posts.
Have a lovely weekend Hetty. XXXX

Mayflower zei

Ik verlang nu ook naar het Voorjaar, zon, ramen en deuren open en een was die weer heerlijk buiten droog wappert.
Leuk straks al die brocante markten die je gaat bezoeken Hetty.
Ik wens je een fijn weekend.
Lieve groet, Mea

ria zei

Hier geen sneeuw meer de afgelopen dagen en vandaag heerlijk de zon!!
Lijkt me super om al die marktjes te bezoeken voor je eigen winkel.
Lieve groet Ria

Miranda zei

We komen (gelukkig) elke dag een beetje dichter bij de lente... Je tip noteer ik even, vorig jaar ben ik op deze brocante markt geweest en heb toen erg genoten.

Fijn weekend. Groeten, Miranda

Maison Welbi zei

Voor je het weet loop je op de diverse gezellige markten! Nog even en we kunnen genieten van het voorjaar en de langere dagen. Kan mij ook niet snel genoeg gaan. Fijn weekend en groetjes,

Reineke

Marjonel M zei

We hebben allemaal zin in de het voorjaar en er lekker op uit gaan.

Fijn weekend groet, Marjonel