zaterdag 16 februari 2013

schoenmalletjes




Linkervoetje - rechtervoetje
't is een stapje bij elkaar,
rechtervoetje - linkervoetje...
maar dan val je op je snoetje.
Nog flink oefenen dan komt het allemaal goed


Hoe mooi zijn deze oude kleine schoenmalletjes, grote handen hebben er wellicht de prachtigste schoentjes op gemaakt...
En wie heeft ze daarna gedragen... om er vervolgens zijn eigen weg op te gaan.
Dat is nu het mooiste van al die oude spullen..het blijft gissen.
Ondertussen krijgen ze een ere plaatsje in mijn huis.

Geniet van het weekend.
Lieve groet Hetty

17 opmerkingen:

Hann¥ zei

Mooi zijn spullen waar een verhaal achter zit.....het verdiend idd een ere plaatsje...
Fijn weekend Hetty
Lieve groetjes,
Hanny

Alie zei

LEUK!!

Anita r zei

Wat vreselijk schattig.
Ze zijn echt klein hé.

fijn weekend.

gr. Anita

La Maison zei

Ja leuk zijn ze,ik kijk ook met plezier naar die van mij.

Jij ook een fijn weekend,
Hermine

Des guirlandes zei

Wat lief die kleine schoenmallen. Ik heb hier een maatje 34 in huis staan. Staat toch leuker als van die schuiten.
Fijn weekend,
Barry

Anneke zei

Dat is het mooie het verhaal er achter. Ze zijn heel aandoenlijk zo he.
Liefs Anneke

It's me zei

Ze zijn zo leuk !!...ik heb ze ook.....liefs van mij...fijn weekend...xxx...

Nelleke Hobby zei

Dag Hetty,

Complimenten voor je weblog..

Mooi zijn ze he die kinderschoenenmallen. Ik heb hier ook een paar staan.
En het mooie is dat voor een paar schoentjes nog echt ambacht, handwerk nodig was....
Ik zou het erg leuk vinden als je een kijkje op mijn blog wil nemen en me gaat volgen.
http://nellekeshobbyhoekje.blogspot.nl/
Fijn weekend.
Groetjes,
Nelleke

Miranda zei

Dat is inderdaad één van de mooie dingen van brocante... het verhaal achter de spullen.

Fijn weekend. Groeten, Miranda

lia zei

Ze zijn leuk, en ik heb ook een paar. Maar ze liggen nu al wel een tijdje op de zolder.

Fijn weekend
Liefs Lia

Els zei

De allerkleinste blijven idd speciaal!

Fijn weekend verder
Liefs Els

Gea P zei

Die zijn echt leuk en door het formaat heel schattig.

Vind ik ook altijd zo leuk van oude spullen , er zit een verhaal achter.

Fijn weekend verder , hartelijke groet van Gea

little sweet things zei

Wat een schattige kleintjes zijn dit!
Groetjes, Sas

Colin zei

Leuk zijn ze; heb hier al kleine formaatjes maar volgens mij zijn die van jou zelfs nog kleiner.

wonen met brocante zei

Oh, wat zijn ze leuk! Groetjes Peggy

Pure & White zei

wat een schatjes! Dat verhaal erbij bedenken of naar raden maakt oude spullen altijd speciaal he?

Fijne week!

Dineke

Ans van Ispelen zei

Ja,wat zien ze er lief uit.

Groetjes Ans