vrijdag 29 maart 2013


Jullie hadden nog iets van mij tegoed.....namelijk de uitslag wie de waardebon van € 15.00 heeft gewonnen..
Het kwam er niet van..sorry.. ..!!
Maar goed beter laat dan nooit dus ik ga de uitslag vandaag bekend maken.

Ik vond het erg leuk om te lezen dat ik met mijn posten nog steeds vele van jullie kan inspireren..
Ook per mail kreeg ik hele leuke reacties...wat me maar weer duidelijk werd is, hoeveel trouwe volgers mijn blog lezen.



Uit de hoge hoed heb ik het volgende lootje getrokken..... 


Nr 27
De gelukkige winnaar is...........................Susanne
Van Susanne kreeg ik het volgende mailtje.
"Hallo Hetty
Van harte gefeliciteerd
Al vele jaren volg ik me heel veel plezier je blog, erg leuk om te lezen hoe je, je dromen aan het waar maken bent.. ga zo door.!
Kom nog graag vele jaren inspiratie bij je op doen.
Groetjes Susanne"

Susanne, als het goed is heb je nu in je mailbox een berichtje van mij.. Hoop dat je op mijn website iets leuks kunt uitzoeken.
Afgelopen week heb ik nog een aantal mooie items toegevoegd.

Tegen alle anderen wil ik zeggen.. dank jullie wel voor het volgen.. de leuke lieve reactie, per mail of op mijn blog.
Ik hoop dat ik jullie nog lang kan blijven inspireren.

Ik wil jullie allemaal een heel fijn Paasweekend toewensen.
En hopelijk komt na alle kou ....heel veel zonneschijn.

Lieve groetjes Hetty






5 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Voor Susanne mijn hartelijke felicitaties en voor jou...

een heel fijn paasweekend gewenst! Lieve groet, Ingrid

lia zei

Heb pas nog gekeken, en er staat vast iets moois tussen voor Suzanne.
En fijn om te lezen dat je zoveel trouwe volgers heb, toch!

Een heel fijn paasweekend
Met graag wat zon, maar ja!!

Liefs Lia

La Maison zei

O, wat leuk voor je Susanne, gefeliciteerd.

En voor jou Hetty, heel fijne paasdagen.

Lieve groet
Hermine

Lilablu at home / Tina zei

Hallo Hetty,
Ook voor jou hele fijne paasdagen!
Liefs,
Tina

Anoniem zei

Hetty,

Wat leuk dat je mijn site mooi vindt. Nu nog zien dat de andere blogdames deze gaan bekijken.

Tot snel bij Elian in Emst!!

Groetjes Monique.