woensdag 10 april 2013






Het wordt weer tijd voor een berichtje van mijn kant..kom niet zoveel aan bloggen toe.
Factor tijd zullen we het maar noemen.
Vanaf 1 maart ben ik begonnen aan een andere baan, erg leuk maar ook 8 uur meer in de week.
En ik moet zeggen dat merk je wel.
Daarbij allerlei dagelijkse beslommeringen..
Onze oudste is vorige week aan zijn knie geopereerd, hoe dan ook daar ben je bezorgt om en heb je zorg mee.
Hij had met handballen een behoorlijke blessure opgelopen.. en helaas kon dat niet genezen zonder operatie.
Dus vorige week dinsdag voor operatie naar Rotterdam, woensdagmorgen konden we hem daar weer ophalen.
Hij strompelt nu op krukken door het huis en het gaat aardig goed.
Voor dat ie weer kan handballen is het wel december dus nog een lange weg te gaan.




Afgelopen zaterdag deden we mee met de openhuizendag.
Ook hier ben je toch wel weer behoorlijk druk mee..
Het Hele huis moet toch aan kant zijn... gelukkig was het niet voor niets geweest en zijn er toch een aantal stellen geweest, waarvan ook een aantal serieus.
Dus maar weer afwachten.

En verder zijn we voorbereidingen aan het treffen voor ons tripje naar Engeland.
Bolderkar vergroten, bandjes op pompen, Engelse ponden wisselen.. 

We hebben er weer zin in.
De webwinkel gaat steeds beter en erg leuk om te doen.


Op 9 en 10 mei sta ik op de boerderijfair bij Tante Pollewop in Emst en op 21 juni op de Brocante Parade in Diepenheim.
Dus zet het al vast in je agenda.



Voor nu een fijne week.

Lieve groet Hetty
www.faire-un-songe.nl


11 opmerkingen:

Judith zei

Hoe gaat het nu met Bas? Valt het mee met de pijn of is het afzien?

Afwachten nu dus na de open huizen dag... wij zijn nergens gaan kijken. Er zat niet echt iets tussen... tja, een helft van een boerderij, maar ruim 1000m2 meer grond dan eerst en daar moet ik echt niet aan denken! Ik hoop voor jullie dat de makelaar snel met een afspraak voor een tweede bezichtiging komt!!!

Geweldig toch he, dat je webwimkel zo goed loopt, de site ziet er dan ook erg goed uit.

Groetjes x

Marjonel M zei

Er hoeft maar 1 koper bij te zitten, ik hoop dat het lukt.

Succes met de verkoop van jullie huis en op de brocante markten, ik sta dit jaar weer in Nijverdal op 5 mei.

Lieve groet, Marjonel

Home and Lifestyle zei

Wat vervelend voor je zoon dat hij zo'n langdurig herstel van deze operatie heeft! Mijn dochters sporten ook veel en zouden daar enorm van balen, dat zal hij vast ook wel doen. Ik hoop dat het hem meezit, wie weet kan hij dan toch al eerder de training hervatten.

Ik heb met de open huizen route wel aan je gedacht, hoopte al dat er animo voldoende zou zijn...spannend weer.

Succes met de voorbereidingen voor de brocante reisjes!

Lieve groet, Ingrid

Lilablu at home / Tina zei

Hoi,
Wat naar voor je zoon (en schrikken voor jullie) Onze jongste dochter heeft vorige zomervakantie haar enkel gebroken, moest geopereerd worden en heeft echt maanden op krukken gelopen....maar op het moment dat je denkt dit komt nooit meer goed, gaan ze ineens weer helemaal goed lopen...........nu vergis ik me soms (tot groot plezier van haar) welk been ook alweer gebroken was.
Gezellig wij komen ook naar Emst (voor ons de eerste keer, spannend!)
Liefs,
Tina

lia zei

Hoop dat het inmiddels alweer iets beter met je zoon gaat. Al word het nog wel een poosje revalideren denk ik.
Fijn dat de webwinkel zo goed gaat, en 8 uur meer werken ga je zeker merken. Maar het went ook wel weer.

Ga in ieder geval zondag van het mooie weer genieten hé.
Dat heb je wel verdiend.

Liefs Lia

It's me zei

Lekker bezig Hetty...wat een mooie foto's !!!...liefs van mij...xxx..

Gerralda van Vreeswijk zei

Wat leuk dat het met je webwinkel zo goed gaat. Tjonge je bent er maar druk mee lees ik zeg! Hopelijk gaat het nu lukken met jullie huis! Gelukkig hebben jullie een leuke trip naar Engeland voor de boeg staan!

Enne beterschap voor je zoon!

Groetjes,
Gerralda

La Maison zei

Wat moet dat pijnlijk geweest zijn voor jullie zoon, en misschien nog wel.
Wel goed nieuws dat er misschien nu schot komt in de verkoop van jullie huis, als je weg wilt, dan moet dat ook vind je niet?
Gelukkig heb je wel leuke dingen in het verschiet.

Lieve groet
Hermine

Miranda zei

En nu maar hopen op een spoedig herstel, al heeft hij dus nog wel een lange weg te gaan... Ik hoop dat er zich snel een koper meldt. Succes met komende fairs.

Fijn weekend!

Pure & White zei

Wat vervelend voor je zoon zeg..
De zorg voor de kids, al worden ze groter blijft toch altijd z'n ups en downs hebben hè?
Fijne week!
Wie weet belt de makelaar wel, voor een tweede afspraak..;-)

Groetjes
Dineke

Nicole Vienerius zei

Oh wat spannend Hetty of jullie huis inderdaad verkocht is...ik wens jullie veel succes en heel veel beterschap voor je zoon!
Lieve groet,
Nicole