vrijdag 19 april 2013

kom bijna niet meer aan bloggen toe... druk druk.. Merk het echt dat ik 8 uur meer ben gaan werken in de week.
"s avonds is de pijp leeg, allemaal nieuwe dingen die je moet onthouden. Tja ben ook geen 20 meer..!
Maar begin nu langzaam aan een beetje te snappen waar ik me mee moet gaan bezig houden, dat is al heel wat... ;-)


MAAR...!! nu ben ik heerlijk vrij tot volgende week donderdag.

We gaan heerlijk op inkoop naar Engeland.
Overtocht geregeld, een leuke Bed and Breakfast uitgezocht, Euro's omgewisseld in Ponden.. en natuurlijk de kinderen de nodige instructies.  We zijn er weer klaar voor.
Het is erg leuk om te gaan, al moet ik eerlijk zeggen, ik wil de kinderen wel met een lekker gevoel thuis laten...laten we het moedergevoel noemen..!!

Maar kan niet anders zeggen dan dat ik er erg  veel zin in heb.
Lekker struinen over de markt opzoek naar de mooiste spullen. 


In gedachten zie ik mezelf al weer lopen, de weersverwachtingen zijn goed.
En ach het maakt eigenlijk niet zo veel uit, als het maar niet regent..
 

Zodra we terug zijn zal ik jullie verslag doen en natuurlijk komen dan heel snel de nieuwe aanwinsten op de site en ik neem ze mee naar de Boerderijfair bij Tante Pollewop  9 en 10 mei in Emst. 

Allemaal een goed weekend en tot snel.
Lieve groetjes Hetty

www.faire-un-songe.nl 

 

14 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Veel plezier, inkopen en even lekker bijtanken!

Lieve groet, Ingrid

Esther zei

Dat klinkt goed! Lekker op zoek in Engeland: sfeer en mooie spulletjes. Ik duim voor goed weer voor je. Fijn weekend en fijne reis!
Groetjes, Esther

het Moonhuis Monica zei

Leuk hoor, heel veel plezier en dat je maar leuke spullen mag vinden!!

Liefs Monica

De Witte Lanteern zei

Heel veel plezier met het rondstruinen en snuffelen naar nieuwe "oude" spulletjes. Lijkt me heerlijk om te doen...
Succes!
Liefs, Peetje

lia zei

Heel veel plezier, en hoop dat je leuke spullen mag vinden.

Liefs Lia

Maison Welbi zei

Alvast heel veel plezier en mooie vondsten toegewenst. Ben benieuwd wat je weer allemaal gaat tegenkomen.

Groetjes,
Reineke

inge van der sanden zei

Leuk een reisje, veel plezier en ik ben benieuwd naar je nieuwe vondsten.

Fijn Weekend,
inge, my choice

Hann¥ zei

Heel veel plezier en het moedergevoel herken ik hoor...hier net zo ;-)
Fijn weekend Hetty
Lieve groetjes,Hanny

All Seasons zei

Jij gaat een wel hele leuke week tegemoet, Hetty. Goed vooruitzicht!!
Het wer zal vast goed zijn, precies wat je zegt, als het maar droog is. Ik kom zeker een kijkje nemen in Emst. Leuk je dan weer eens te ontmoeten. Ik had je berichtje gelezen gisteravond, maar nog geen tijd gehad om te reageren, ga ik vanavond even doen.
Ik duik de tuin in, we hebben wat grote kussen te doen, gisteren de haagbeuk een flink stuk ingekort, vandaag is er een boom aan de beurt..
Ik wens jullie een paar hele mooie dagen in Engeland. Kom met de mooiste Brocante spulletjes terug, maar dat zal wel goed komen!!

Lieve groet,
Patricia


Marjonel M zei

Leuk zeg, heel veel plezier en dat je met een mooie buit thuis komt.

Groet, Marjonel

Judith zei

Veel plezier met z'n allen aan de andere kant van de Noordzee en dat het een geslaagde inkoopreis mag worden!

De liefste zei

Heel veel plezier aan de overkant van het kanaal. Stiekem een beetje jaloers hihi.
Liefs,
Mirjam

plantar fascitis zei

Great Blog !!


use a concealer

Lilablu at home / Tina zei

Veel plezier bij het inkopen doen!
Heerlijk er even tussenuit!
Ik kom je nieuwe aanwinsten dan graag bekijken op de Boerderij-fair. Ik sta er zelf ook met een kraam!
Liefs,
Tina/ LilaBlu