vrijdag 10 mei 2013

Boerderijfair Emst


Afgelopen 2 dagen heb ik met een kraam op de brocante boerderijfair in Emst gestaan..
Het was top.. gisteren helemaal de zon scheen het was druk, leuke mensen ontmoet..oude bekende gesproken het was echt super... ik vond het heel erg leuk zoveel leuke reacties te krijgen van ook heel veel  "stille " lezers..  maar ook heel erg leuk om ween aantal gezichten bij een blog te zien.

Ik heb genoten, vandaag was het helaas wat kouder en het waaide stevig,...maar we hebben het droog gehouden op een paar sputters na.
 



Nu gaan we met de beentjes hoog.. morgen de spullen weer terug in de opslag.

Ik kan er nu geen zin voor maken.
 
En dan gaan we ons voorbereiden op onze trip naar Frankrijk met de Pinksteren.
De website is nu behoorlijk uitgedund, dus we gaan weer op zoek naar mooie brocante.




Geniet van het weekend.

Dit weekend zijn er op verschillende plekken nog hele leuke markten, dus geen tijd om je te vervelen.
Lieve groet Hetty 

7 opmerkingen:

Bonjade zei

Heb je gemist dus ;)
Tja...je kunt niet overal zijn helaas....maar ik hoorde dat het idd super was.

Je stand ziet er in ieder geval super gezellig uit.....
Hoop je toch eens te ontmoeten hoor ;)

Fijn weekend

Liefs

Anita r zei

Hoi Hetty.

Wij zijn donderdag geweest.
Mooie spulletjes had je bij je.

gr. Anita

Corine(THUIS) zei

Vandaag maar lekker relaxen!

Judith zei

Geen markten voor ons dit weekend, wij gaan eens naar oude bouwmaterialen kijken.... ook leuk!

Je stand ziet er goed uit, fijn dat je goed verkocht hebt, kun je nu weer lekker op inkoop.

Fijn weekend X

All Seasons zei

Je stand zag er erg mooi uit Hetty. Heb net je filmpje bekeken en dat geeft de sfeer heel goed weer. Ik had daar al iets geplaatst, maar volgens mij viel de verbinding even weg..
Jij kan spreken over twee zeer geslaagde dagen en het weer zat ook nog eens erg mee.
Als je de foto die ik van je hebt gemaakt wilt hebben, laat het me dan weten, dat stuur ik deze naar je toe..

Nu nu relaxen en nagenieten met een zeer voldaan gevoel!

Lieve groet,
Patricia

Home and Lifestyle zei

Dit ziet er goed uit, het zijn twee dagen om met veel plezier op terug te kunnen kijken! Veel plezier in Frankrijk!

Lieve groet, Ingrid

R. Dekker zei

Het was een prachtige fair op een prachtige locatie! Ik heb weer genoten! Jij heel veel plezier in Frankrijk, maar dat zal vast en zeker goedkomen! ;) Liefs, Rutha