vrijdag 28 juni 2013

Brocante Parade D.iepenheim

Vorige week stond ik met een kraam op de brocante parade in D.iepenheim.


Wederom super leuk.. 's morgen vroeg uit bed, koffie en broodjes mee, om kwart voor 8 een bos veldbloemen plukken in de berm. Kraam opzoeken en optuigen.. en om 10 uur ging het los.. het was ondanks de regen super gezellig.

Een eindje verderop stond een accordeonist te spelen.. echt Frans...!
Lekker sfeertje.


Deze keer was ik samen met mijn vriendin.
Altijd lol als ik met haar op pad ga.. en geen klusje is te gek.. nu liep ze zelfs met stoep tegels te sjouwen..!!
Zoals ik al zei het weer liet wel te wensen over, maar dat mocht de pret niet drukken. Het sfeertje was super.
Veel bekende kwamen even een praatje maken bij onze kraam en ik moet eerlijk zeggen dat ik het erg leuk vind om een gezicht bij het blog te hebben.
Anderen kennen me weer via FB. Inmiddels ben ik bekender dan ik zelf denk.


De foto's zijn met mijn mobieltje gemaakt, dus helaas niet van de beste kwaliteit.


------------------------------------

 Op 13 juli sta ik met een kraam op de Brocante markt in H.ummelo, vanaf 13.00 uur kun je struinen  langs vele kramen met mooie brocante.
Schrijf het in je agenda.

Geniet van je weekend.
Groetjes Hetty
Website www.faire-un-songe.nl 



9 opmerkingen:

Corine(THUIS) zei

Volgende keer een foto mét vriendin E toch zeker ;-)
En ja het was gezellig!

Home and Lifestyle zei

Wat zag je kraam er mooi uit Hetty en wat leuk dat je ondanks het slechte weer toch zo genoten hebt. Een goed idee ook om 's morgens een boeket veldbloemen te plukken, zo stond je kraam er nog mooier bij.

Ik wens je een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Bonjade zei

Wat een mooie kraam......ziet er super uit!
Ja jammer van het weer was het zeker maar dit mocht de pret niet drukken.

Was er zelf niet.....ha maar hoop je toch binnenkort eens te ontmoeten...;)

Fijne avond en fijn weekend

Liefs

Alie zei

Prachtige spullen had je op je kraam, maar wat een werk hè zo'n fair??

lia zei

Je kraam ziet er steeds supermooi uit. Eens even kijken waar Hummelo nu weer ligt. Vast weer richting het Noorden.

Mooi Homestyling zei

Een mooie kraam!
Ik volgde je altijd en kwam er nu achter dat ik niet meer in je volgerslijst stond (heb ik al met een paar meer gehad..vreemd!) Ik dacht Hetty blogt zeker niet veel meer...maar gelukkig zag ik in de zijbalk bij iemand anders bovenstaand post. Heb me gelijk weer aangemeld.
Lieve groet,
Karin

Mooi Homestyling zei

Ik moet nog bijlezen na een tijd zelf niet actief te zijn geweest, maar ben wel benieuwd of jullie het huis al verkocht hebben en/of al wat anders hebben gekocht... Ga ook even verder lezen, wie weet vind ik het antwoord al ;-)

Miranda zei

Wat een sfeervolle kraam. Jammer van het weer, maar dat heeft bij jullie het plezier niet beïnvloed.

Fijne avond!

linda zei

Hallo Hetty,na jarenlang gluren op jou blog heb ik de stoute schoenen aangetrokken en ben ook begonnen vind het erg lastig, maar kom iedere dag een beetje verder.wil eigenlijk alleen even zeggen dat ik je blog altijd erg leuk vind en volg m ook met regelmaat.
Groetjes Linda