woensdag 19 juni 2013

Weer naar buiten

Ik kom bijna niet meer aan bloggen toe, maar vandaag maak ik er even tijd voor.
Eigenlijk moet ik de spullen bij elkaar gaan verzamelen die ik mee wil nemen naar de Brocante Parade in Diepenheim, ik sta daar a.s vrijdag met een kraam.
En ondertussen ben ik ook nog aan het foto's maken voor de Website, want deze moet ook een aanvulling krijgen.
Maar goed alles op zijn tijd.
Vanmorgen liep ik door de tuin, en ook al is het warm het is toch wel heerlijk buiten, de tuin geeft rust en geniet momenten.

Ik laat jullie even meegenieten  van onze kleine stadstuin.
Terwijl ik dit stukje schrijf komen er grote regen druppels naar beneden.
 
De Pioenroos is eigenlijk al weer op zijn retour, maar heeft ook dit jaar weer uitbundig gebloeid.
En al was rose niet echt de bedoeling, maar hij mag blijven.


Al is onze tuin niet zo groot, we kunnen er toch heerlijk in genieten.

Het Franse straatnaambord op het schuurtje kocht ik een aantal jaren geleden op de brocantemarkt in Lille.
Het is een blijvertje..!! 

De grote zuil hebben een paar kaar geleden gemaakt, eigenlijk kan hij wel een likje verf gebruiken maar het oude sleets vind ik ook wel mooi zo.



Ik ga nog even door met foto's maken en spullen bij elkaar zoeken.
Inmiddels is het hier weer gestopt met regenen dus we kunnen weer naar buiten
Fijne dag nog en hou het hoofd koel.
Groetjes Hetty
 

17 opmerkingen:

All Seasons zei

Ohja ik herken het wel een beetje, Hetty. Niet toe te komen aan bloggen. Soms gaan andere dingen toch even voor. Maar ook ik zat er nu even achter om wat dingen te doen.
Mooi je Franse vaas op de grote zuil, die bloemetjes zijn zo mooi. Jasmijn is het toch? Ik heb hier in de tuin de boerenjasmijn staan, en die ruikt me toch heerlijk!

Heel veel succes met de verkoop in Diepenheim!

Zonnige groet (jaja hier schijnt de zon..)
Patricia


Home and Lifestyle zei

Gezellig dat je er toch even bent! Mooi de grote vaas op sokkel, toch een sfeermaker in de tuin. Ik wens je vrijdag veel succes, ik hoop dat het droog blijft...dat is het voornaamste lijkt me met al je mooie spulletjes.

Lieve groet, Ingrid

Petra zei

Wat is je tuin mooi volgroeid Hetty. Prachtig! Veel succes met je verkoop!

groetjes van Petra

lia zei

Fijn dat je ondanks al die drukte toch even tijd voor ons maakt.
En je tuin is een plaatje, heerlijk om even te vertoeven.

Fijne dag verder

Anita zei

Wat een prachtige vaas daar op die zuil.
Niks aan doen (lijkt me)
Wij gaan vrijdag ook naar de Brocante Parade in Diepenheim.
Hopelijk beter weer dan vorig jaar ;-)
Alvast heel veel suc6 met de verkoop!
Groetjezz lfs mij

Marjonel M zei

De tuin hoeft ook niet zo groot te zijn om er heerlijk van te genieten.

Vrijdag gaan wij ook naar Diepenheim.

Groet, Marjonel

Alie zei

Heerlijke tuin, ik had er ook even een post over geplaatst. Het is nu zo lekker buiten. Huis nog niet verkocht???

Colin zei

Heerlijk hè al die genietmomentjes in de tuin. Zo'n sokkel blijft altijd een mooie blikvanger in de tuin, zeker met zo'n mooie vaas erop!

Nicole Vienerius zei

Leuke tuin, Hetty, en de zuil is ook erg mooi! Veel plezier op de fair vrijdag, hoop dat het droog blijft!
Fijne dag!
Nicole

Gerralda van Vreeswijk zei

Hoi,

Het is me al vaker opgevallen in eerdere blogberichten dat jullie zo'n heerlijk strakke, maar toch heel knusse tuin hebben. Geweldig ziet het er altijd uit!

Heel veel succes met je voorbereidingen.

Lieve groet,
Gerralda

Musje zei

Schitterend je tuin foto`s,pioenen vind ik echt geweldig,fijne dag,lieve groet Musje,misschien juist omdat ze zo kort bloeien,maakt ze bijzonder.

Miranda zei

Tussen alle voorbereidingen door nog even een mooie tuinpost geplaatst; leuk om even een kijkje te mogen nemen in je sfeervolle tuin! Veel plezier en succes gewenst in Diepenheim.

Fijne avond.

De Witte Lanteern zei

Je pioenen staan echt prachtig in je mooie tuin. Ze pieken er echt uit, heel mooi. En je zuil is juist leuk, zo verweerd. Hou er wel van...
Succes met Diepenheim, hopelijk hebben jullie mooi weer!
Liefs, Peetje.

Anita zei

Leuk dat ik je vandaag toch even live heb kunnen ontmoeten :-)
Ondanks het slechte weer hopelijk een goede verkoop.
Fijn weekend! Groetjezz lfs mij

Anita zei

Wauw leuke tuin!Strak en toch heel gezellig.Ik spiek zo'n beetje hier en daar want mijn tuin is aan een metamorfose toe!Hoop dat je fair verkoop een beetje meevalt want hier komt het met bakken uit de lucht.
Groetjes,
Anita
Scarborough Fair

Anneke zei

wat is je tuin prachtig Hetty en alles staat er zo mooi bij.
het is een oase van rust waar je heerlijk in kunt vertoeven.
gr van An

Anita r zei

Leuke stads tuin.
Ik zou de zuil zo laten net zo leuk.

gr. Anita