donderdag 25 juli 2013

Markten

Afgelopen maanden heb ik verschillende keren met een kraam vol brocante op de markt gestaan.
Ik geniet er van.........!!
Vandaag stond ik als afsluiter (alvorens we op vakantie gaan) op de markt bij ons in Apeldoorn, voor mij een thuiswedstrijd.
Praktisch om de hoek je kraam inrichten is niet alleen leuk, maar ook erg gezellig,  veel bekenden kwamen even buurten bij de kraam.

 
Het was warm... heel erg warm... en al zou je denken dat iedereen dan naar het strand gaat,  niets hoor..!!!!, ik heb het druk gehad en aan het eind van de dag was mijn kraam behoorlijk leeg.
Heerlijk, weer genoeg centjes om op inkoop te gaan.
Want eerlijk is eerlijk dat vind ik ook heel erg leuk..
 

Wij gaan er voor nu even tussen uit.
Ergens eind augustus pakken we de draad weer op..
Maar eerst genieten van.....zon,... vrij zijn, geen verplichtingen, man, en kids..!!!
 
Ik wens iedereen een hele fijne zomer, rust lekker uit en geniet ervan.

Groetjes Hetty

10 opmerkingen:

lia zei

Fijn dat je goed verkocht heb, want daar doe je het toch ook voor.
En dan straks weer nieuwe items kopen. Maar ga eerst maar eens lekker vakantie vieren. Wij krijgen vandaag ook lekker vakantie, heerlijk!!!

Fijne vakantie hetty.
Liefs Lia

Colin zei

Fijne vakantie, geniet ervan!

Miranda zei

Fijn dat je een geslaagde dag hebt gehad, je kraam ziet er dan ook sfeervol uit.

Fijne vakantie!

detuinkamer zei

Hoi Hetty,

Je kraam ziet er weer mooi uit.
Een fijne vakantie en brocantejachten.

groetjes Karin

Le Style zei

Super dat de verkoop zo goed liep, het ziet er ook zo sfeervol uit! Succes met de inkoop en geniet van elkaar en van de verdiende vakantie!

Liefs,
Yet

Bonjade zei

Ziet er ook gezellig uit zeg.....
Heerlijk straks weer inkopen dus, niets leuker......;)

Eerst geniet ze van je vakantie.

ZAAlligg!!!!


Fijne zomer

liefs

Maison Welbi zei

Een heel fijne vakantie toegewenst! Geniet ervan.

Groet,
Reineke

Esther zei

Lekker genieten van de zomer. Veel plezier.
Groetjes, Esther

Jeanette zei

Hai Hetty

Leuk om je nog weer in Hummelo te zien. Was een hele leuke markt, ik had niets gekocht maar heb het met een parkeerbon afgesloten a 90 euro, wat een balen!!! Maar goed ook wij gaan nu vakantie houden, heerlijk ff helemaal niets. Ik wens je een fijne vakantie en wellicht tot ziens ergens op een brocante markt.

Groet,
Jeanette

Marguerite zei

Wat een prachtige kraam met super mooie spullen heb je. En wat fijn dat je veel verkocht hebt.
Groetjes Marguerite