vrijdag 30 augustus 2013

Frankrijk


Helaas aan al het fijne komt een eind, onze vakantie is weer op..!!
De dagen zijn omgevlogen... we hebben genoten van het Franse sfeertje, het Franse landschap, de Franse wijn, en het Franse ritme en de Franse marktjes........



En nu moeten we weer over tot de orde van de dag..!! 
Maandag weer naar het werk, de kids weer naar school, kortom gewoon weer over tot het ritme van alledag.


Maar we hebben het heerlijk gehad.
Dit jaar zijn we naar de Gard geweest, op een kleine camping aan de Ceze, een kleine rivier net onder de Ardesche.
Mooie kleine dorpjes, leuke brocante marktjes kortom echt vakantie gevoel. 



 
Vandaag ben ik druk geweest met een update van mijn website, we hebben Frankrijk niet verlaten, zonder de nodige brocante mee te nemen... tja en dat schept werk.. dus de hele dag leuke hoekjes gemaakt en foto's gemaakt.
Alles ingeboekt, administratie bijgewerkt... kortom het was net echt werken... ;-)
www.faire-un-songe.nl 
Geniet van het weekend 
Groetjes Hetty

10 opmerkingen:

De liefste zei

Leuk dat je weer terug bent Hetty, al is het voor jullie natuurlijk niet leuk omdat dat toch echt het 'einde' van de vakantie betekend. Leuke foto's heb je gemaakt en ik zal zo eens een kijkje nemen op je site.
Een heel fijn weekend.
Liefs,
Mirjam

Anneke zei

Fijn dat je weer terug bent. Ja zo'n vakantie gaat snel voorbij he?
Leuk dat je ons even een stukje Frankrijk hebt laten zien.
Morgen ga ik naar Frankrij naar Lille ik ben zeer benieuwd of ik nog iets moois vind.
Een fijn weekend.
Liefs Anneke
Nu ga ik even naar je site toe ik ben zeer benieuwd.

Bonjade zei

Heerlijke zo'n geslaagde vakantie.
Genieten en nog mooie vondsten ook, klinkt mij natuurlijk als muziek in de oren ;)
Hier is het ritme al weer helemaal terug....scholen alweer begonnen....dus geniet even na van je mooie beelden.

Liefs

lia zei

Wat gaat het toch allemaal snel voorbij hè. Maar wel fijn dat het een leuke vakantie was. Kun je weer lekker van nagenieten.

Fijn weekend
Liefs

Anita zei

Ja zo'n vakantie vliegt voorbij.Geniet nog even van je laatste weekeind voor de werk en school routine weer van start gaat. Fijn weekeind. Groetjes Anita

Alie zei

Hier zijn de kids alweer naar school, iedereen alweer aan het werk. Ik geniet nog even van deze heerlijke zomer!

All Seasons zei

Zo'n vakantie gaat toch veel te snel voorbij. Dat gevoel wil je dan ook zo lang mogelijk vast houden, maar als je dan weer eenmaal in je ritme bent van het gewone leventje vliegt dat heerlijke gevoel je zo uit handen..
Wat is het dan toch fijn om zo'n mooi najaar te hebben, dit mag van mij nog heel lang duren.

Maak er een gezellige zondag van en succes morgen met je 1e werkdag.
Lieve groet,
Patricia


It's me zei

Mooie foto's Hetty..ik ga gauw in je winkel kijken...liefs fijne zondag !!..x !

Nicole Vienerius zei

Wat leuk Hetty, en jammer dat het weer voorbij is!
Lieve groet,
Nicole

Lineke zei

Dag Hetty,

Ik zie dat je op vakantie in de gard bent geweest dit jaar. Wij willen ook graag een keertje die kant op en ik vraag me nu af op welke kleine camping je gestaan hebt. je hebt mooie foto's staan die me erg aantrekken om de zomervakantie daar een keertje te vieren! Ik hoor het graag van je!