zondag 8 september 2013

Oude bijbeltjes





Op een marktje in Frankrijk kocht ik een stapeltje kleine bijbeltje.. 
Prachtige oude decoratie objecten.. al heel veel jaren voor iemand een ondersteuning geweest in zijn geloof.
En nu liggen ze bij mij in de kamer.. een heel mooi sereen sfeertje.
Hoe bijzonder..!




Aankomende week ga ik de spulletjes verzamelen die mee gaan naar de Herfst Brocante fair in Orvelte.
A.s zaterdag  sta ik daar met een kraam vol brocante.. hopelijk zijn de weer goden me een beetje gunstig gezind..

Misschien zie ik jullie daar.

Fijne week
Lieve groetjes Hetty
www.faire-un-songe.nl

6 opmerkingen:

Miranda zei

Mooi in combinatie met de rozenkrans. Succes met de voorbereidingen en alvast heel veel plezier in gewenst in Orvelte.

Fijne avond.

Home and Lifestyle zei

Zulke bijbeltjes in de Franse taal zijn inderdaad erg mooi Hetty! Veel succes aanstaande zaterdag op de fair!

Lieve groet, Ingrid

Pure & White zei

Heel mooi Hetty!
Fijne avond!

Dineke

De Witte Lanteern zei

Daar is altijd wel ergens een mooi plekje voor!
Veel succes met de fair.
Liefs, Peetje

Musje zei

Heel mooi zijn ze,ik wens je een fijne week,lieve groet Musje.

Jacqueline @ HOME zei

Dear Hetty,
What beautiful bibles ..... I wonder who owned them before and their history ?
I once bought the most beautiful little antique white bone bible with a lovely brass clasp/lock for a friend as a Christening present.
Hope that you are well Hetty ..... I have been a little lax with my commenting lately but am trying to do better !!!! Much love. XXXX