dinsdag 15 oktober 2013

Afgelopen half jaar heb ik op mijn werk een andere functie vervuld.. Ter vervanging van een collega die met zwangerschapsverlof was ben ik afgelopen half jaar werkzaam geweest als assistent projectleider, het was niet alleen een andere functie maar ook een tijdelijke ophoging van mijn uren.

Financieel natuurlijk erg lekker, maar ook wel erg druk. 

De combinatie, werk, webwinkel, gezin, huishouden en niet geheel onbelangrijk mijn familie en vrienden liep wel eens vast.

Het was een leerzaam halfjaar, maar ik ben wel blij dat ik weer terug ben in mijn oude rol.


Organiseren van evenementen, dit past beter bij mij.

En ……… ik ben weer terug naar mijn oude uren, wat inhoud dat ik weer meer tijd heb voor andere zaken.
Er is de afgelopen periode veel gebeurd, maar daar over later meer….
We zijn druk met van alles en nog wat … maar nu ben ik me vooral aan het focussen op Brocante in de Kerk, 3 november sta ik in Edam met een kraam vol brocante, en daar moet ik nog wel het één en ander voor organiseren.

Brocante in de kerk 

Altijd leuk om uit te zoeken wat je meeneemt, het moet op de kraam ook een beetje één geheel worden.
Van nu af aan hoop ik mijn gezicht hier weer wat vaker te kunnen laten zien en zal ik jullie wat meer op de hoogte houden van de allerdaagse beslommeringen…

Fijne week.. 

webwinkel Faire un Songe 

Groetjes Hetty

15 opmerkingen:

Verie -Vestywo- zei

Hetty, wat een leuke blog heb je, zie je profielfoto en je komt bekend voor. Heb je eerder een hyvespagina gehad? Ik wordt je volgster hoor. Lieve-groetjes, Verie

Home and Lifestyle zei

Werken is erg leuk, maar het bevalt mij ook goed om daarnaast nog andere dingen te kunnen doen. Prettig dus dat jij nu meer tijd krijgt voor andere dingen! Succes met alle voorbereidingen voor de fair.

Lieve groet, Ingrid

Jacqueline @ HOME zei

Oh Hetty ..... you have been busy and, we've missed you. It's so good to see you posting again.
I love to see all of your things and what you've been up to.
Have a lovely week Hetty. XXXX

Franse Lelie zei

Leuk de fair in Edam. Misschien kom ik wel langs, mn zoon en schoondochter wonen in Monnickendam. Gaat in ieder geval in mn agenda en succes met de voorbereidingen! Lieve groet

Musje zei

Leuke spulletjes allemaal,fijn dat je het wat rustiger krijgt,dat is ook heel belangrijk,succes op de brocante markt,lieve groet Musje.

De liefste zei

Fijn dat je even hebt kunnen snuffelen aan iets anders, maar ook fijn dat je weer lekker je eigen ding kunt doen én weer wat tijd over hebt.
Het ziet er allemaal weer leuk uit.
Fijne avond.
Liefs,
Mirjam

Happy Living zei

ik ben er ook bij in Edam, misschien zien we elkaar daar!

Liefs, Debby

De Witte Lanteern zei

Het is altijd fijn als er een goede balans tussen werk en ontspanning is. Mooi dat je even hebt kunnen uithelpen, maar daardoor zul je nu ook weten wat de beste invulling voor jezelf is. Ook niet verkeerd, toch?
Wij zijn in ieder geval blij dat we weer van je posten mogen genieten.
Veel succes in Edam!
Liefs, Peetje

Marjonel M zei

Fijn dat je hier ook weer wat vaker een post plaatst, misschien zie ik je wel in Edam.

Fijne week, Marjonel

Miranda zei

Even een leuk 'uitstapje' maar ook wel weer fijn om nu weer meer tijd voor je andere bezigheden te hebben. Alvast veel plezier gewenst in Edam.

Fijne avond.

Jeanette zei

Ik miste je al een tijdje in blogland. Leuk om je weer terug te zien. (ben zelf ook net pas weer begonnen)

Groet,
Jeanette

La Maison zei

Te druk is ook niet fijn heb je nu gemerkt.
Maar de fair lijkt me erg leuk, helaas heb ik iets anders te doen anders kwam ik kijken.
Succes alvast en liefs,

Hermine

lia zei

Fijn dat je nu weer wat meer tijd krijgt om ook weer eens iets leuks te kunnen doen.
En hoop dat het weer een gezellige drukke dag gaat worden op die markt in de kerk.

Liefs lia

inge van der sanden zei

Edam is te ver weg...jammer.
Fijn dat je weer meer hier bent te vinden..je blog is zo leuk.
Veel succes in Edam.

Groetjes,
Inge, my choice

Claudia zei

Fijn dat je weer in rustiger vaarwater zit!