dinsdag 29 oktober 2013

Nieuws



Ja ja.......... we hebben nieuws te melden... en namelijk wel het volgende.

Ons huis is verkocht............!!!

 
Pfff.. het was toch wel weer een zenuwslopend iets en ik kon pas blij zijn toen vorige week de brief van de notaris op de mat viel met daarin het bericht dat de koper de 10% had gestort. Met de ervaring van de vorige keer nog vers in het geheugen, had ik wel steeds het gevoel eerst zien dan geloven.
Maar zoals ik dus al schreef,.... het is nu definitief. We zijn natuurlijk super blij.


Na heel veel rond kijken hebben we zelf een heel leuk huis gevonden. Een bod gedaan en gekocht. We zijn nu druk bezig om het financieel rond te krijgen, zodra dit allemaal gelukt is zal ik jullie vertellen waar en hoe.

Zoals het er nu uitziet krijgen we 2 december de sleutel en moeten we 6 januari uit onze huidige woning.
Er moet wel het nodige in geklust worden dus.. we gaan een drukke tijd tegemoet.

 
Verder waren we vorige week 25 jaar getrouwd.
Al 25 jaar mijn maatje door dik en dun...we hebben met de kinderen een super leuk weekend gehad.
Deze week de laatste voorbereidingen voor Brocante in de kerk, in Edam
Er moet nog het nodige geprijsd en ingepakt worden.
Maar het gaat goed komen.

Fijne week allemaal en misschien tot zondag.

Groetjes Hetty
www.faire-un-songe.nl

28 opmerkingen:

Happy Living zei

Gefeliciteerd! Dat is idd goed nieuws, zeker in deze zware (huizen)tijd...
en nog gefeliciteerd met jullie jubileum, 25 jaar, knap hoor!

Veel plezier zondag in Edam, ik kom ook even kijken :-)

liefs, Debby

Room Seventeen zei

Van harte gefeliciteerd Hetty! Wat heerlijk dat je huis is verkocht! Succes met de verhuizing, het klussen en alle andere werkzaamheden!

Verie -Vestywo- zei

Gefeliciteerd, ook met jullie 25-jarige huwelijk! Lieve-groetjes, Verie

Anneke zei

Dat is een dubbele felicitatie waard. Geweldig hoor. En natuurlijk ben ik benieuwd naar je nieuwe huis.
Liefs Anneke

Ans van Ispelen zei

Wat goed,dat het huis nu verkocht is.
Ik ben benieuwd naar je andere huis.
En Proficiat met jullie 25-jarig huwelijk.

Groetjes Ans

Alie zei

Eindelijk, wat zullen jullie blij zijn. Nou dubbel gefeliciteerd!! En nu lekker klussen....

Nicole Rêveenblanc zei

Nou drie keer gefeliciteerd zou ik zeggen! Voor jullie trouwdag, de verkoop en de aankoop van jullie nieuwe huis! veel plezier op de fair!
Lieve groet,
Nicole

inge van der sanden zei

Wat leuk dat het huis verkocht is....valt er wel een hele spanning van je af, als het toch allemaal door kan gaan...dat heb ik ook hoor...eerst zien, dan geloven.
Je maakt ons wel nieuwsgierig...ik heb er alle vertrouwen in, dat het ook weer heel mooi gaat worden.

Een dubbele Proficiat....
Fijne Avond,
Inge, my choice

Esther zei

Dat is een goed bericht. Eindelijk. Gefeliciteerd!
Groetjes, Esther

van alles wat in huis en tuin. zei

Een dubbele felicitatie waard! Fijn dat jullie direct al een nieuwe woning gevonden hebben, ben er wel nieuwsgierig naar.
En natuurlijk felicitatie voor 25 jaar getrouwd zijn, al haal je onze jaren nog niet haha: vorig jaar al 40 jaar!
Ik wens jullie dat ook toe.

groet Trijnie

Home and Lifestyle zei

Nogmaals van harte gefeliciteerd met alles!! Ik ben erg benieuwd hoe je het nieuwe huis gaat aanpakken, maar ik weet bijna wel zeker dat het erg mooi gaat worden.

Veel plezier dit weekend! Liefs, Ingrid

Anneke zei

Ik had je al op facebook gefeliciteerd maar 2 x kan geen kwaad toch. Fijn voor jullie hoor.
Liefs Anneke

Bonjade zei

Van harte van harte van harte! Met de verkoop, wie weet de aankoop en met jullie trouwdag.......

Nu super zeg! Enne...ben zeer benieuwd waar jullie nieuwe thuis komt....wordt vast en zeker prachtig!

Succes met de voorbereidingen.

Fijne avond

Liefs

Corine(THUIS) zei

Gefeliciteerd... Gefeliciteerd! :-))

Marjonel M zei

Gefeliciteerd met de verkoop van jullie huis, en natuurlijk jullie trouwdag.

Succes in Edam
Groetjes, Marjonel

Athomebymy zei

Gefeliciteerd ook met jullie 25jarig huwelijk !
Ik ben benieuwd naar julie nieuwe thuis ...

Liefs Petra

It's me zei

Nou wat leuk Hetty !!! gefeliciteerd hoor....ben heel benieuwd naar jullie nieuwe huis.....liefs Ria...x !

De Witte Lanteern zei

Proficiat met het verkopen van je huis. Ben erg benieuwd naar je nieuwe huis. Wat een veranderingen voor jullie zo op het einde van het jaar. Ook nog de felicitaties voor jullie 25 jarig huwelijk! Jullie hebben heel wat te vieren! En in te pakken, te verhuizen, te klussen....
Veel succes!
Liefs, Peetje

Anita r zei

Gefeliciteerd met het verkoop van jullie huis.
En zo gauw ook een nieuw huis gevonden leuk.
Spannend allemaal.
En gefeliciteerd met je 25 jaar getrouwd zijn.

gr. Anita

Jeanette zei

Gefeliciteerd, wat goed van je dat het is verkocht!!! En dat in deze tijd. Succes met al je komende kluswerkzaamheden en ik ben heel benieuwd naar je nieuwe huis. Ook succes in Edam, helaas kan ik niet komen (ben net klaar met mijn eigen verbouwing en nu roepen andere verplichtingen weer).

Groet,
Jeanette

All Seasons zei

Mijn felicitaties had ik je al gegeven via fb, maar bij deze nogmaals.
Maar wat een geweldig nieuws allemaal. Jullie gaan een drukke tijd tegemoet, maar wel naar iets wat je wel heel graag wilt. Ik hoop dat je droom nu dan echt in vervulling kan gaan. Leuk om je huis weer helemaal naar eigen smaak te kunnen stylen. Leukleuk!

Wie weet tot zondag en hoop op een goede verkoop!

Lieve groet,
Patricia

Marjan zei

Wat een leuk nieuws! En gefeliciteerd met je zilveren jubileum!

Huize Kip Kakel zei

Wat heerlijk!
Ik ben erg benieuw naar jullie nieuwe huis:)
Van ♥te met jullie trouwdag, mooi om dit samen te beleven met je gezin! Nog veel mooie jaren toegewenst en sterkte met de drukke maanden!
Lieve groet

Maaike ♥ brocante en theetuin ♥ zei

Dubbel gefeliciteerd! Ben benieuwd naar jullie nieuwe huis!

Groeten Maaike

monique zei

Wat heerlijk!!!! Leuke tijd ga je tegemoet. Tot zondag!
Groetjes monique

Colin zei

Echt super dat het deze keer toch echt rond is en je zelf ook weer een nieuwe stek gevonden hebt, leuk!

Servies en Brocante zei

Gefeliciteeeerd :) eindelijk maar toch.. eindelijk verder :)
Tot zondag :)

Miranda zei

Een hele opluchting voor jullie; gefeliciteerd! En natuurlijk ook nog van harte met jullie trouwdag.

Fijne avond.