maandag 25 november 2013

Bijtanken en uitwaaien

Afgelopen weekend zijn we heerlijk erop uit geweest in de Picardië..
Wat een mooie streek is dat toch.
Kleine slaapstadjes, prachtige vergezichten en natuurlijk op loopafstand de zee.
We hebben genoten, heerlijk de accu opgeladen. Het is altijd bijtanken en uitwaaien



We wisten dat er geen brocantemarktjes zouden zijn, voor ons dan ook niet een issue, wat niet wegneemt dat als er een leuk winkeltje op route ligt we uiteraard stoppen.
Onderweg kwamen we deze winkel tegen, een loods vol met de mooiste dingen.. helaas soms ook met de mooiste prijzen, maar alle waarde naar zijn geld zullen we maar zeggen.
Toch heb ik er nog wel wat kunnen kopen, deze week zal ik het op mijn site zetten. www.faire-un-songe.nl
we hebben genoten, en we kunnen er weer tegen.. dat is ook wel nodig, want volgende week maandag krijgen we de sleutel van ons huis en kunnen we aan de bak.
Ik zal proberen jullie op de hoogte te houden over de vorderingen.
Deze week de laatste dozen in pakken en dan zijn we er klaar voor.
Groetjes Hetty

10 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Dat had je goed gepland....net voor het krijgen van de sleutel en de daarbij horende drukte er even tussen uit. Succes met alles de komende weken!

Liefs, Ingrid

Ans van Ispelen zei

Leuk,er even tussenuit.
En succes met alles wat met de verhuizing te maken heeft.

Groetjes Ans

lia zei

Dat weekend kwam dus heel goed van pas.
En hoor nu wens ik jullie heel veel succes met de laatste dozen en veel klusplezier.

Liefs lia

Esther zei

Heerlijk, even de batterijen opladen. Heel veel succes met het huis.
Groetjes, Esther

Anneke zei

Fijn dat jullie voor de drukte nog even de broodnodige rust hebben genomen. En ik ben benieuwd wat je gekocht hebt.
Groetjes Anneke

van alles wat in huis en tuin. zei

Dat ziet er heerlijk uit! Het was daar dus prachtig weer!
Heel verstandig om voor de drukte er even op uit te gaan: nu kun je uitgerust aan de slag.
Sterkte en veel plezier met verhuizen.

Groet Trijnie

Dorine zei

Kan me voorstellen dat jullie genoten hebben, ziet er prachtig uit daar!
Succes met inpakken.

Groet Dorine soberenstijl

Kind An Huys zei

ooohh…wat leuk..wij gaan ieder jaar een paar dagen naar Picardie en vinden het daar heerlijk en mooi, vooral die kustlijn.
Mg ik vragen welke omgeving je bent geweest? (de foto met de kust herken ik niet) wie weet een idee voor volgende keer. (en ben benieuwd wat je gekocht hebt, het pandje zelf beloofd al veel goeds)
groetjes, Anne
ps succes met jullie nieuwe huis.

Corine(THUIS) zei

Het is daar zo mooi.. en toch niet te ver weg. Jullie zijn klaar om flink te buffelen de komende maand(en)!!

Jeanette zei

Heel verstandig, want je krijgt het nog druk genoeg. Succes met alles!!

Groet,
Jeanette