vrijdag 1 november 2013

Gekocht

Vandaag is het allemaal rond gekomen en kunnen we nu officieel melden dat we op 2 december de sleutel van ons huis gaan krijgen.
Het is uiteindelijk allemaal gelukt.. En zoals beloofd zou ik het dan met jullie delen...!

 
 
Er moet behoorlijk aan worden geklust, maar daar hebben we zin in.
De plannen hebben al een tijdje vorm in mijn hoofd...ik kan niet wachten om ze tot uitvoer te brengen.

Een heerlijk oud Apeldoorns huis met een hele grote schuur ernaast ( was vroeger een paardenstal)
Dit komt natuurlijk super van pas voor de opslag van mijn brocante.
2 km van het centrum van A.peldoorn, we blijven aan dezelfde kant van de stad wonen.
6 januari moeten we uit onze huidige woning, dus we hebebn ongeveer 5 weken om de slaapverdieping op orde te brengen.
Badkamer gaat naar boven ( deze zit nu op de begane grond) en er moeten nieuwe plafonds en wandjes ingemaakt worden.
Zoals ik al zei .... klussen.
Daarna volgt het vergroten van de woonkeuken, nieuwe keuken, houten vloeren etc etc..
Genoeg werk te doen voor ............een hele poos.

Ik zal jullie op de hoogte houden.

Groetjes Hetty

29 opmerkingen:

Stella zei

Hartelijk gefeliciteerd dat het dit keer allemaal wél gelukt is !
Voor straks alvast veel succes met klussen en giga veel woongenot wens ik jullie toe !!!
Lieve groet,
Stella

Ans van Ispelen zei

Een schitterend huis.
Het klussen kan dus binnenkort beginnen.

Groetjes Ans

Home and Lifestyle zei

Van harte gefeliciteerd...heerlijk dat het nu allemaal geregeld is wat de verkoop betreft. En al duurt het misschien even, van dit huis is heel veel te maken! Veel succes!

Fijn weekend! Liefs, Ingrid

Corine(THUIS) zei

Wat een heerlijkheid dat alle plannen in jullie hoofd nu ook echt gerealiseerd kunnen gaan worden! Het wordt wel aanpezen om in 5 weken de bovenverdieping klaar te maken, maar de adrenaline zorgt vast dat dat goedkomt ;-)

inge van der sanden zei

Hartelijk Gefeliciteerd met jullie nieuwe woning.
Dat ziet er nu al goed uit...veel succes met het klussen.
Fijn Weekend.

Groetjes,
Inge, my choice

Le Style zei

Super!! Van harte gefeliciteerd! Leuk, om nu alle ideeën vorm te kunnen geven. Heel veel succes!

Fijn weekend!

Liefs,
Yet

Franse Lelie zei

Gefeliciteerd, wat een ruimte! Ben zeer benieuwd naar alles wat je gaat doen! Lieve groet

De liefste zei

Gefeliciteerd, wat een heerlijk gevoel.
Heel veel succes met al het geklus, dat jullie er maar een mooi paleisje van mogen maken.
Liefs,
Mirjam

Maison Welbi zei

Van harte gefeliciteerd met de verkoop van jullie huis en de aankoop van het nieuwe huis. Straks lekker klussen. Ik ben benieuwd wat voor moois jullie er weer van gaan maken.

Groetjes en fijn weekend,
Reineke

linda zei

Van harte gefeliciteerd!!! Mooi huis hoor en met jou smaak gaat het nog mooier worden, hou je ons op de hoogte?? Veel foto's plaatsen hoor!

Lieve groet Linda( stoer en robuust wonen)

Marjonel M zei

Gefeliciteerd, spannend allemaal...Ik ben ook heel benieuwd.

Fijn weekend.
Liefs, Marjonel

Petra zei

Gefeliciteerd!! En wat heerlijk al die plannetjes? Geniet ervan!

Fijn weekend!

Colin zei

Dat is toch super nieuws, gefeliciteerd en succes met klussen!

All Seasons zei

Wat een geweldig nieuws, Hetty!! Nu vroeg ik me af is dit het zelfde huis wat jij me toen mailde, waar jullie oog op hadden?
Heerlijk om dit huis weer helemaal naar jullie wens te kunnen maken en inrichten, al zal daar vast een tijd over heen gaan. Maar goed, dat heb je zeer zeker voor je 'droomhuis' over!
Heel veel succes met klussen en hoop dat wij hier mee kunnen genieten van alle vorderingen.

Hele goede verkoop dit weekend in Edam!!

Lieve groet,
Patricia


lia zei

Super dat je droom werkelijkheid gaat worden, en ik wens jullie heel veel klusplezier.

Liefs Lia

Dorine zei

Gefeliciteerd! ben benieuwd wat jullie plannen zijn.

Fijn weekend, Dorine (soberenstijl)

monique zei

Gefeliciteerd met dit mooie huis. Leuk straks al je ideeën en wensen in een nieuw huis stoppen. Succes met klussen. En wie weet zie ik je morgen in de kerk. Groetjes monique

Alie zei

Wat heerlijk voor jullie! Ik zou het zo over doen met die prachtige interieurstijlen van tegenwoordig. Fijn weekend, Alie (Huisje Weltevree)

Pure & White zei

Gefeliciteerd zeg! Dat wordt vast allemaal heel mooi!

Fijn weekend!

Dineke

Chantal (uit het Zuiden) zei

Proficiat!

Dat het een mooi paleisje zal worden.
Jou kennende gaat dat zeker lukken.

Verheug me nu al op de foto's.

Veel plezier met klussen.

Groetjes Chantal

De Witte Lanteern zei

Proficiat en veel geluk in jullie nieuwe huis! Maar als ik het nu zo zie, komt dat helemaal goed. Ondertussen genieten wij lekker van jullie geklus en de langzame veranderingen om het jullie "thuis" te maken. Leuk dat je eindelijk je plannen die je in je hoofd had, nu kunt uitvoeren!
Liefs, Peetje

Miranda zei

Gefeliciteerd met de aankoop van jullie nieuwe huis! Een drukke periode dus, maar ook wel erg leuk; succes met alles!

Nicole Rêveenblanc zei

Wat n leuk huis, zeg! en dan die grote schuur, geweldig!
Heel veel klusplezier alvast! Ben benieuwd!
Fijne zondag!
Nicole

Anita r zei

Wat een leuk huis.
Zo te lezen heb je nog veel te doen.
Maar het word wast heel leuk en gezellig.
Gefeliciteerd.

gr. Anita

susan Berkhout zei

Gefeliciteerd met jullie huis....het is prachtig!! Veel klus plezier!!!

van alles wat in huis en tuin. zei

gefeliciteerd met jullie mooie huis!
Het zal vast en zeker prachtig worden, veel plezier daarmee.

groet Trijnie

Petra zei

Hoi Hetty,

Als eerst gefeliciteerd, het was wel komisch om jullie huis voorbij te zien komen op de facebookpagina van mijn man ;-) en zo zie je maar weer hoe klein de wereld is :-))

Jullie hebben nog veel te doen om het naar jullie smaak te maken, maar tjonge, wat moet dat heerlijk zijn om straks aan de slag te mogen!

Succes!

Groetjes van Petra

Landelijk at Home zei

Wauw gaaf zeg! Van harte gefeliciteerd. Dat word flink klussen maar wel heel erg leuk. Straks als alles dan klaar is is het dubbel genieten. Ik ben erg benieuwd hoe het gaat worden.

Groetjes Wilianne

WEERspiegeling zei

Gefeliciteerd Hetty met jullie nieuwe woning, wat fijn dat het nu toch gelukt is een koper voor jullie 'oude' huis te vinden!
Veel succes met klussen, jullie maker er ongetwijfeld weer iets moois van. Ik blijf je volgen, want wil er niets van missen :-)
Groetjes, Anita