woensdag 6 november 2013

het was een feestje

Wat was het een feestje om er bij te mogen zijn.... 
Brocante in de kerk in Edam.
Geweldig wat een sfeertje wat een happening.
En wat was het druk.....!!

Wat hebben we genoten achter de kraam.. Heel veel leuke lieve mensen gesproken en wat ik erg leuk vond was dat er heel veel bloggers even hallo kwamen zeggen, super leuk om jullie in het eggie te ontmoeten.

Foto's zijn van  Corine 
Deze zijn van beter kwaliteit dan van mijn mobiel.
Jullie kunnen nu toch even meegenieten van mij kraam... en al zeg ik het zelf.. ik vond hem super sfeervol.





Alle groen decoraties zijn gemaakt door mijn lieve vriendin Elly, die me ook super geholpen heeft , het was super gezellig zo samen achter de kraam.. kortom zoals ik al zei... Het was TOP.....!!!!

Fijne week.
Lieve groetjes Hetty

12 opmerkingen:

House of 1938 zei

Hoi Hetty,

Wat was het mooi en gezellig he in Edam. Je kraam was id prachtig, en wat had je het druk!!
Heb nog wel even hallo geroepen maar weet niet of je het in de gaten had. :)Een fijne dag nog en succes met je nieuwe huis.

Lieve groet, Nicole

Pure & White zei

Ik was er graag bij geweest Hetty, maar gelukkig kan ik via de foto's nog een beetje meegenieten!
Lieve groet,

Dineke

Home and Lifestyle zei

Op andere blogs hoor ik ook alleen maar positieve verhalen, fijn dat je zo genoten hebt. Het zal een hele klus zijn om alles in te pakken, maar je had een prachtige kraam en samen met de gezelligheid van de dag maakt dat een hoop goed.

Een fijne dag, Hetty! Liefs, Ingrid

lia zei

Volgend jaar kom ik zeker kijken.
En je kraam zag er weer top uit.

liefs Lia

Passione Helena zei

Oh ik zag ze net ook al zoveel sfeer voorbij komen bij de Franse Lelie. Dat moet een feestje zijn geweest om daar te mogen staan, wat een super locatie!
Over feestjes gesproken...alsnog gefeliciteerd met jullie 25 jarig huwelijk. En ook heel erg gefeliciteerd met de verkoop en aankoop van jullie woning. Het is toch allemaal op z'n pootjes terecht gekomen. Wat een spanningen. Het nieuwe jaar zal fris en vernieuwend voor jullie starten. Prachtig huis hebben jullie gekocht.

Veel succes met alles, er breekt een drukke tijd aan.

Ik wens je een fijne dag.

Lieve groetjes, Helena

Bonjade zei

Wat een super kraam! Oh daar ben ik toch wel even voor langs gelopen;)
Had ik het maar geweten....

Maar heel snel hoor, trouwens bij elke....volgens mij zo snel dat ik niet eens wat gezien heb.
Tja en René neemt natuurlijk zijn tijd her en der dus stond ik bij tijden helemaal alleen.......:)

Kletskop;)Kon het soms niet bolwerken.....ach ja.......
Heb dus ook geen snoepjes kunnen scoren helaas.......nu ja vindt René wel beter denk ik ;)

Fijne dag

Liefs

La Maison zei

Wat fijn dat het een goede beurs was. Ik lees dat ik iets gemist heb over je nieuwe huis, dus ik ga snel even lezen.

Liefs
Hermine

La Maison zei

Wat een heerlijk huis om te zien, gefeliciteerd! Was dit het huis dat jullie eerder op het oog hadden?
Klussen is heel leuk, wel druk, maar leuk en de winter is een prima tijd om je warm te werken. Het voorjaar is dAn weer goed voor de inkoop. Je ziet, ik heb er verstand van. ;-).

Lieve groet, Hermine

Anita zei

Wat prachtig en sfeervol!
Zoveel moois voorbij zien komen zowel hier in blogland als op Facebook.
Helaas kon ik er zelf niet bij zijn. Wie weet volgend jaar ;-)
Fijne avond! Groetjezz lfs mij

Roelie Steinmann zei

Wat een mooie spullen zeg, jammer dat ik er niet bij was.

Alvast een fijn weekend, Roelie

Corine(THUIS) zei

Jullie kraam paste perfect in het totaalplaatje!

De liefste zei

Wat leuk dat het zo'n succes was. Altijd even afwachten hoe het zal lopen en of er veel publiek op af komt. Gelukkig hebben jullie niet mogen klagen :-)
Fijne avond.
Liefs,
Mirjam

http://mooisvanmadeliefste.blogspot.nl/