vrijdag 15 november 2013

Trots

Van mij even geen foto's van ons huis, het staat hier inmiddels vol met dozen. 
We zijn al druk aan het inpakken.
Over 2 weken krijgen we de sleutel van ons huis.... dus wat we nu doen is maar vast klaar.
De eerste aankopen zijn gedaan, de waskommen voor in de badkamer zijn uitgezocht, de tafel waar ze op moeten komen te staan hebben we op marktplaatst gevonden..Jullie snappen het we zijn druk in de voorbereidingen.
In mijn hoofd is het al klaar,.... ;-) maar nu nog uitvoeren.

 Afgelopen week viel bij ons het glossy van Anna tommie op de mat, nu zal dat jullie misschien niet zoveel zeggen, maar het is een glossy van een zelfstandig behandelcentrum voor orthopedie, buiten een ziekenhuis.
Dit centrum heeft onze oudste zoon super goed geholpen na zijn blessure die hij afgelopen januari opliep tijdens het handballen.
voor Bas een super moeilijk jaar een grote operatie en een revalidatie van ruim 7 maanden.. maar aankomende zaterdagavond gaat hij zijn eerste minuten weer spelen...
En wij zijn trots.. trots op hoe hij het gedaan heeft, trots op hoe hij heeft geknokt om weer op niveau terug te komen.. 3x in de week naar de fysio, alle wedstrijden mee met zijn team,  maar zelf aan de kant zitten en anderen het spelletje zien doen, wat je zelf het liefste doet...respect..!!
Kortom TROTS ...!!

Zijn verhaal staat in deze glossy,.
Jullie snappen dat wij zaterdag op de tribune zit en dat de zakdoeken mee gaan....

Fijn weekend
Groetjes Hetty

18 opmerkingen:

Stella zei

Super gedaan Bas, top en succes zaterdag met de wedstrijd !!
Lieve groet,Stella

Miss M zei

Nou, echt wel, ik kan me voorstellen dat je megatrots bent op Bas én dat er een pak zakdoeken meegaan zaterdag!

Heel veel succes ook met de voorbereidingen van jullie nieuwe huis!

Liefs, Marjolijn

Marjan zei

Dat is zeker iets om supertrots op te zijn! Succes met alle werkzaamheden in jullie nieuwe huis.

De Witte Lanteern zei

Wat een kanjer! Heel veel succes met de wedstrijd en wat zul jij lekker hard aanmoedigen als trotse moeder (en een traantje wegpinken, hij heeft het toch maar gedaan hé, die bink van je!).
En succes met de voorbereidingen in jullie nieuwe huis. Wat je nu al schrijft klinkt al goed...
Liefs, Peetje

Corine(THUIS) zei

Een doorzetter, dát moet ie wel zijn! Ik wens jullie zaterdag heel veel plezier in de sporthal.
En voor en na die tijd, succes met inpakken ;-)

Home and Lifestyle zei

Een sportman zit nooit op een blessure te wachten, dus al helemaal niet op een langdurige. Geweldig dus dat hij nu (eindelijk) hersteld is. Rustig aan zaterdag voor Bas, voor jullie genieten!

Fijn weekend Hetty! Lieve groet, Ingrid

Mayflower zei

Op zo'n doorzetter mag je heel trots zijn. Wat heerlijk dat al dat knokken nu beloond wordt met herstel.
Geniet er morgen van.

Lieve groet, Mea

Lilablu Brocante / Tina zei

Hallo Hetty,
Wat een kanjer die zoon van jullie en wat een prachtige moment na alle zorg en inzet, dat jullie zaterdag samen zijn eerste minuten spelen weer mogen beleven. Geniet ervan. Heel veel liefs, Tina

Pure & White zei

Of je trots mag zijn, supertrots!!!
Geniet ervan!
Fijn weekend!

Dineke

Anneke zei

Och ik kan me voorstellen hoe trots je op hem bent. Maar zelf ben je ook een kanjer hoor. Het is niet niks wat er allemaal gebeurd is. Maar wat leuk dat jullie de sleutel van jullie nieuw huis krijgen. Echt een nieuwe uitdaging.
Een fijn weekend, liefs Anneke

Anneke zei

Och ik kan me voorstellen hoe trots je op hem bent. Maar zelf ben je ook een kanjer hoor. Het is niet niks wat er allemaal gebeurd is. Maar wat leuk dat jullie de sleutel van jullie nieuw huis krijgen. Echt een nieuwe uitdaging.
Een fijn weekend, liefs Anneke

Ans van Ispelen zei

Wat knap zeg,om zo terug te knokken.
Een kanjer van een zoon dus.
Enne...succes met verhuizen en verbouwen...ik ben benieuwd hoe het gaat worden.

Fijn weekend
Groetjes Ans

Jacqueline @ HOME zei

Oh Hetty,
How lovely that your son's hard work to get back to fitness has been recognised. I'm sure that he will now go from strength to strength.
….. and, how exciting to be moving. I hope that we will get to have a peep inside yor new home soon !!!! Wishing you all many happy times in your new home. XXXX

lia zei

Tuurlijk ben je trots op zo'n kanjer....
Oh, je bent alles al aan het inpakken, en dan word het steeds iets minder je thuis. Maar wat kunnen jullie je straks lekker gaan uitleven.

Fijn weekend
Liefs

Wilma zei

Geniet er van morgen.
Enne.. succes met pakken en verbouwen. Ben er benieuwd naar de verbouwing. Heb even op internet gekeken naar jullie nieuwe optrekje. Leuk, maar jullie hoeven je voorlopig niet te vervelen. Een hele uitdaging om het helemaal naar jullie zin te maken, maar ook ontzettend leuk dat je je eigen stempel er nog op kunt drukken. Ik blijf je volgen! En misschien dat ik er een keertje langs rijd als ik in jullie dorp ga shoppen.

Groet van Wilma

Colin zei

Bijzonder moment als hij weer 'aan de cirkel' staat, geniet ervan!

La Maison zei

Wat een kanjer, een echte sportman dus om zo door te zetten.
Leuke jongen die Bas van jou (jullie).
Neem maar een rol keukenpapier mee,dat lijkt me wel nodig.

Leuk en spannend hè, inpakken, je komt wat tegen denk ik.

Lieve groet
Hermine

Jeanette zei

Ik voel met je mee, ik heb zelf ook een zoon en als hij wat heeft dan "lijdt" je mee. Wat zul je trots zijn gedurende de wedstrijd. Verder wens ik je heel veel succes met je nieuwe huis. Ben nu al reuze benieuwd naar nieuwe huis. Succes met alles!

Groet,
Jeanette