zondag 1 december 2013

Liefde voor Brocante


Met een trots gevoel heb ik door het boek heen gebladerd, wie had dit kunnen bedenken..mijn passie gedeeld in een boek...!!!
De mooiste brocante items hebben een plek gevonden in ons huis en zijn door Margreet
op de foto gezet.
Met als resultaat een prachtige reportage in het boek "Liefde voor Brocante".
En ja .... ik vind het wel iets om trots op te zijn..!!
Iets wat je met gevoel doet, wat geboren is uit passie... dit wordt op een podium gezet, voor mij een mooi KADO...!!
Het boek is te bestellen via www.liefdevoorbrocante.nl
2 zussen, Margreet en Willeke,  met een passie voor brocante hebben dit prachtige boek gemaakt met daarin heel veel inspiratie, leuke adresjes en lekkere recepten.


14 december sta ik op een kleine winterfair, 5 kraampjes bij iemand thuis.
Kerstbomen, glühwein,  leuke kerstitem, home decoratie, groendecoraties en ik met mooie brocante.
Wil je weten waar het in A.peldoorn is, mail me dan even onze.droom@gmail.com dan krijg je van mij het adres.

Fijne week.
Groetjes Hetty
www.faire-un-songe.nl

16 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Wat gaaf Hetty, daar mag je inderdaad heel trots op zijn. Het is ook nog eens een mooie herinnering aan het huis, waar jullie een aantal jaren hebben gewoond. De foto's zien er prachtig uit.

Fijne zondag! Liefs, Ingrid

Marjan zei

Een hele eer! En een mooie herinnering aan je oude huis!
Groetjes
Marjan

It's me zei

Ja ik zag het van de week Hetty...ik twijfel ook zo of wij het boek ook zouden gaan verkopen.....vele hebben het al......maar onze klanten in de winkel denk ik nog niet...moeilijk moeilijk....maar het zag er goed uit ...liefs fijne zondag !!...Ria...x !

Anneke zei

Wat een eer zeg. Maar je hebt ook een prachtig huis met veel gevoel voor Styling. Dus je mag terecht trots zijn.
Nog een fijne zondag, liefs Anneke

Anita zei

Het boek ligt hier voor mijn neus :-)
Prachtig! wees jij maar heel trots.
Zo mooi jullie reportage maar ook het hele boek.
Ik ben er hartstikke blij mee!
Groetjezz lfs mij

van alles wat in huis en tuin. zei

Wat een eer om in zo'n boek te staan1 Betekent dat je een mooie inrichting hebt! Dat zien we natuurlijk ook op je blog. Gefeliciteerd!

Groet Trijnie

Jacqueline @ HOME zei

What a wonderful book Hetty ….. just what I love !!
…… hope that you do really well at the Christmas Fair. XXXXX

detuinkamer zei

Heb het boek inmiddels ook gekocht.....je staat er mooi in
genieten toch.

Miss M zei

Wat lijkt me dat een supermooi boek! En helemaal super natuurlijk dat jij er in staat! Weliswaar nog van het 'oude huis', maar het zal ook vast een hoop mooie herinneringen geven. Echt een boek om te bewaren!

Liefs, Marjolijn

Athomebymy zei

Dat ziet er inderdaad een héél erg mooi boek uit !

Liefs Petra

La Maison zei

Wat leuk voor je, ik ga op zoek naar dat boek, het ziet er mooi uit zo op de foto's.
Een fijne week,
Liefs
Hermine

Marjonel M zei

Wat leuk Hetty, daar mag je trots op zijn.

Fijne avond, Marjonel

Nicole Rêveenblanc zei

Wat leuk zeg Hetty!
Ik zag het zelfs te koop staan bij bol.com!, dus je word beroemd!
Fijne avond!
Nicole

Colin zei

Wat geweldig zeg, dat is met recht een cadeautje!

Pure & White zei

Hartstikke leuk!
Met recht om trots op te zijn!
Lieve groet,
Dineke

De Meidenmuts zei

Wat geweldig om een nieuw huis weer helemaal je thuis van te maken. Wat ik al gezien heb gaat dit zeker lukken!
Ik ben ben pas begonnen met mijn blog.Ik ga je volgen;>

De Meidenmuts; Anita