dinsdag 28 januari 2014

Nieuwe items op de website

Na toch wel twee weken kwakkelen heb ik het gevoel weer lucht en licht in mijn hoofd te krijgen. Veel slapen en rustig aan doen, dat was mijn opdracht en ik heb me er aan gehouden.
Meer energie betekend weer lekker rommelen met de mooiste brocante.
Vandaag al een aantal nieuwe items op de site gezet en als het me gaat lukken dan volgt donderdag de rest.

Deze oude schilderskist heeft een plaatsje gekregen op de site.
De Gans is niet te koop.. 



En verder gaan we stevig door met klussen.. de kamer van onze oudste krijgt steeds meer vorm.. hij slaapt nu nog steeds op de zolder iedere avond met een vlizotrap naar boven is niet echt een feest..maar nog even en hij heeft zijn eigen optrekje.
De muren van de badkamer worden eind van de week voorzien een mooie beton laag... en dan kunnen we eindelijk de oude tafel met de waskommen gaan plaatsen.. en het andere sanitair ophangen.
Ik kan niet wachten.

inmiddels hebben we de keuken ook al uitgezocht en staat hij hier al in de garage.. we hebben een prachtige showroomkeuken op de kop weten te tikken inclusief een prachtig Falcon formuis..
Wel even voor het eind van de maand ophalen kregen we mee toen we in overleg waren met de keukenboer... ach dan doen we dat toch... we hebben een hele grote garage dus plek zat.. nu alleen nog even de keuken uitbouwen .. klein detail.
Ik zal er wel foto's van maken als we bezig zijn dan hou ik jullie op de hoogte.
Morgen maar weer eens mijn schilderskleren aan en een muurtje voorzien van een kleurtje.
Leuk hoor zo'n klushuis... ik heb nooit geen excuus meer om me te vervelen... ;-)

Fijne week.
Groetjes Hetty



8 opmerkingen:

Hann¥ zei

Fijn dat je weer opgeknapt bent Hetty....
Zo'n vlisotrap lijkt mij ook geen pretje maar nog even ;-)
Dan heeft je zoon een prachtig plekje...
Ben benieuwd naar je keuken....fijn dat je het op kon slaan in de garage....
Succes met alle klusjes.....nog even en je badkamer is ook klaar
Fijne week en liefs,Hanny

Home and Lifestyle zei

Vervelen kan bij jullie momenteel inderdaad niet, er is nog genoeg te doen. Ik ben heel benieuwd, naar alles natuurlijk! Mij doe je een groot plezier met heel veel voor en na foto's, dat vind ik altijd erg leuk om te volgen. Voor de komende weken veel succes met alle klussen en natuurlijk ook met die kleine details ;-).

Liefs, Ingrid

lia zei

Het lijkt me ook super om een oud huis weer helemaal naar je eigen stijl op te knappen.

Succes met alles hé.

Liefs Lia

Corine(THUIS) zei

Gelukkig dat je weer wat fut krijgt, zo'n oud huis heeft veel kansen maar het kost ook heel veel energie! Je moet even in zo'n ritme komen dat het klussen goed vol te houden is ;-)Ik hoop over een paar weken even te kunnen komen kijken..

THE BLACK BARN zei

MOOIE GANS!
WAT LEKKER DAT JE ZOON STRAKS NAAR ZIJN NIEUWE KAMER KAN.

FIJNE DAG,

MIRANDA

Jeanette zei

Heb veel bewondering voor je enthousiasme en je drive om maar door te gaan. Ik vond 5 weken verven etc. al een hele zware klus. Ik was blij dat het klaar was. Ik hoop dat we snel weer een update van jouw vorderingen te zien krijgen. Het wordt zeker mooi dat is jou wel toevertrouwd!

Groet,
Jeanette

van alles wat in huis en tuin. zei

Ja, wat zal je moe zijn van al dat klussen! Ik was het al van die weken van verven! Ik ben benieuwd hoe alles er uit zal zien wanneer jullie klaar zijn!
Nog veel succes en wel eens pauze nemen hè!

groet Trijnie

Des guirlandes zei

Lekker bezig! Het wordt vast heel mooi. Jammer dat je precies nu ziek ging worden, dat kon je even niet gebruiken.
We wachten de foto's van het resultaat rustig af.
Groeten,
Barry