vrijdag 28 februari 2014

Badkamer

Het wordt weer tijd voor een update.... hoe gaat het met de vorderingen van ons huis. 
We zijn heel druk met van alles en nog wat, maar onze aandacht gaat nu vooral naar het afronden van de badkamer.
momenteel douchen we beneden in de "oude" badkamer en dat gaat prima.

Nu het eind in zicht komt en de badkamer boven tot een afronding komt kan ik niet wachten. 
Soms denk je het komt nooit meer goed...... zo zag het eruit 2 maanden geleden... 

En na heel veel noeste arbeid... en een handige man die er heel veel uurtjes vrije tijd in heeft gestopt zijn we bijna zover dat we het sanitair kunnen gaan plaatsen.

 

Op de muren hebben we betonciré gedaan.. en op de vloer mooie oude getrommelde vloertegels met brede voeg.
De kozijnen zijn voorzien van nieuwe lijsten.
En als afwerking een mooie plint met facet geslepen rand.

A.s maandag wordt het sanitair geplaatst en kunnen we gebruik gaan maken van onze "eigen" douche..
(Zodra alles echt klaar is laat ik het jullie zien..!!)

 
Om vervolgens gelijk over te stappen in het volgende project... 
Het realiseren van de uitbouw.. de tekening ligt klaar en als het goed is gaan ze maandag 10 maart starten.
Ook hier gaan we zelf een groot deel zelf doen. ( ik zal foto's maken)
 
Dit weekend doen we niet veel, gezellig zondag een dagje naar vrienden ..heerlijk bijkletsen. en morgen een beetje klungelen..zonder druk..!!

Fijn weekend
Lieve groetjes Hetty

8 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Nou, dat is toevallig, ik moest vanmorgen nog aan je denken! Ik vroeg mij af hoe ver jullie al waren opgeschoten en nu krijg ik al een update ;-). Wat ziet dit er mooi uit, Hetty. Mooie kleuren en materialen. Ik heb overigens wel veel bewondering voor jullie, ook voor je man die dit allemaal in zijn vrije uren moet doen. Knap hoor!

Geniet lekker van je weekend! Liefs, Ingrid

Anneke zei

Zo dat beloofd wat ziet er al mooi uit. Ik vind het kleurgebruik ook erg mooi.
Succes met de afwerking van de badkamer.
Liefs Anneke

lia zei

Nou, wat jullie doen zijn mooie en goede verbeteringen van je huis.
Waij krijgen dus volg week weer een post met sanitair...
Leuk hoor, en die aanbouw word ook weer een hele klus, dus geniet zondag maar even van de rust.

Fijn weekend
Liefs Lia

De Witte Lanteern zei

Goh, vonden jullie die wc-deksel met dolfijnen niet mooi??? Haha.
Wat ik nu al zie is toch 10 x mooier! Mooie kleuren hebben jullie uitgekozen.
Groot gelijk om ook eens even te ontspannen. Even het batterijtje opladen voor de volgende klus...
Fijn rustig weekend!
Liefs, Peetje

Mijn Stijl zei

Ziet er al goed uit...ben benieuwd naar het eindresultaat.
Succes verder nog.

Fijn weekend,
Anita

Nicole Rêveenblanc zei

Oh dat ziet er al erg mooi uit! Ben benieuwd hoe het uiteindelijk word, maar word zeker mooi!
Succes nog!
Fijne avond!
Nicole

Maison Marie et Florence zei

Het is prachtig geworden! Ben benieuwd naar jullie uitbouw straks, dat zal ongetwijfeld ook weer mooi worden !
Groetjes , Manuela

Internorm RVS zei

Dat ziet er al heel mooi uit, ik ben benieuwd naar het eindresultaat! Het is nu al een hele verandering in ieder geval!